WYSYŁKA DZISIAJ !!!
CODZIENNIE W DNI ROBOCZE
WYSTARCZY DO GODZ. 13.00 wysłać do nas:
1) deklarację odbioru przesyłki "za pobraniem" lub 2) skan przelewu albo 3) ostatecznie - wpłacić za pośrednictwem "PayU"
PODRĘCZNIK TERENOZNAWSTWA
Sławomir Mazur
Stan książki: NOWA
Wydawnictwo: Akademia Wychowania Fizycznego w Katowicach
Stron: 204
Nakład: 300 egz.
Okładka: miękka
Spis treści:
Wstęp 9
Część I. ZAGADNIENIA PROGRAMOWE Z ZAKRESU NAUCZANIA TERENOZNAWSTWA
1. Określanie stron świata, pomiary i ocena odległości. 10
1.1. Pomiary kątów w kartografii, topografii i terenoznawstwie. 14
1.2. Określanie kierunków i stron świata różnymi sposobami. 19
1.3. Tysięczna jako miara kątowa służąca do pomiaru odległości i wysokości. 20
1.4. Określanie odległości w terenie i jej pomiar. 21
2. Rodzaje map i planów. 24
2.1. Nomenklatura map 33
2.2. Nomenklatura mapy „Tatry Polskie" 34
2.3. Rodzaje siatek i odwzorowań kartograficznych 36
2.4. Rzeźba terenu i jej typowe formy 43
2.5. Określanie położenia za pomocą współrzędnych prostokątnych płaskich 51
3. Znaki topograficzne 53
3.1. Znaki topograficzne stosowane na mapach 60
3.2. Piktogramy dodatkowe znaki stosowane w biegach na orientację 62
4. Czytanie mapy. 68
5. Określenie miejsca stania. 72
5.1. Określenie miejsca stania za pomocą mapy 75
6. Marsz według mapy 76
7. Marsz według azymutu. 76
8. Sposoby omijania przeszkód terenowych. 77
9. Rodzaje szkiców terenu i zasady ich wykonania 78
10. Kolejność czynności przy wykonywaniu szkicu. 80
11. Bieg na orientację 83
11.1. Podstawy biegu na orientację 83
Część II. GRY I ZABAWY WSPOMAGAJĄCE NAUCZANIE TERENOZNAWSTWA
12. Gry, testy i przykładowe zawody terenowe 89
12.1. Graazymutowa 89
12.2. Test piktogramów i tabela drogi marszu. 93
12.3. „Baligłówka '97"- tabela drogi marszu. 94
12.4. Regulamin zawodów. 95
12.5. Kolorystyka na mapie 95
12.6. Komunikat techniczny. 96
12.7. Opisy punktów kontrolnych 97
12.7.1. Opisy punktów kontrolnych - piktogramy. 97
12.8. Przykładowe zadania, hirudina klucze, odpowiedzi, przybory na punktach kontrolnych. 99
12.8.1. Klucz odpowiedzi na pytania z zawodów. 100
12.8.2. Klucz odpowiedzi na pytania z zawodów. 101
12.8.3. Karta zapisu czasu. 102
12.8.4. Przybory, przyrządy oraz inny sprzęt potrzebny do zawodów. 103
13. „Mini-25"- gra azymutowa na boisku sportowym. 104
13.1. Przykładowe opisy punktów kontrolnych (zwrotnych) marszy na azymut. 105
13.2. Karty kontrolne do gry „Mini-25" 106
14. Test sprawdzający z terenoznawstwa 107
15. Literatura. 119
Część III. PROPOZYCJE TESTÓW SPRAWDZAJĄCYCH WIADOMOŚCI Z TERENOZNAWSTWA
16. Testy 124
17. Gry i zabawy wspomagające nauczanie terenoznawstwa 188
17.1. Gry i zabawy kształtujące pamięć. 188
17.1.1. Pamięciówka. 188
17.1.2. Gwiazda 190
17.2. Znajomość kierunków i kompasu 193
17.2.1. Pająk 193
17.2.2. Gwiazda azymutowa. 195
17.3. Znajomość i interpretacja mapy 196
17.3.1. Scorelaut 196
17.3.2. Szwajcarka 198
17.4. Karty kontrolne 200
17.5. Urządzenia potwierdzające na punktach kontrolnych. 201
17.6. Oceny. 202
CHCESZ PRZED ZAKUPEM ZAPOZNAĆ SIĘ Z OFEROWANĄ KSIĄŻKĄ NAPISZ DO NAS MAILA, A OTRZYMASZ DARMOWY FRAGMENT!!!
Zobacz nasze pozostałe oferty: ![Panelealle](http://llog.pl/views/74314/<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>44104/1/)
|
![Komentarze](http://llog.pl/usbflash/74314_kom.gif) | Panelealle ![darmowy panel aukcji](http://www.panelealle/grafika/panele-allegro.png) |
|
|
|