Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok

30-04-2015, 10:53
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 70.80 zł     
Użytkownik ksiazka_z_pasja
numer aukcji: 5226419243
Miejscowość Gliwice
Wyświetleń: 1   
Koniec: 30-04-2015 10:27:53

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2013
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku

Steve Blank, Bob Dorf


rok wydania: 2013
stron: 680
format: 170 X 230 mm
wydawnictwo: Helion

Twój startup — instrukcja obsługi

Ta książka nie jest lekturą do poduszki na jedną, bezsenną noc. Nie należy pochłaniać jej bezrefleksyjnie, by następnie odłożyć na półkę i już do niej nie wrócić. Wręcz przeciwnie — jeśli chcesz skorzystać z tego niezwykłego podręcznika, studiuj go po trochu, systematycznie i wracaj do niego regularnie. Niech stanie się Twoim najlepszym przyjacielem na najbliższe sześć do trzydziestu miesięcy… ponieważ właśnie taki czas musisz dać sobie i swojemu przedsięwzięciu, by stało się rentowną firmą, zdolną do odniesienia rynkowego sukcesu.

Dla ułatwienia pracy z podręcznikiem został on podzielony na cztery części. Z pierwszej dowiesz się, czym jest Customer Development. Poznasz też jego manifest, czyli katalog czternastu zasad, którymi powinny kierować się startupy przystępujące do wdrażania tej metodologii zarządzania, opracowanej specjalnie dla nich. Następna część opisuje proces przełożenia wizji założycielskiej na szablon modelu biznesowego, a następnie na szereg hipotez, weryfikowanych przy udziale klientów. W części trzeciej znajduje się opis programu testów pozwalających zorientować się, jaka jest potencjalna rentowność Twojej firmy. Autorzy przygotowali też dla Ciebie listy kontrolne, pomocne przy sprawdzaniu postępów na kolejnych etapach związanych z realizacją procesu Customer Development.



Steve Blank to lider innowacyjnych rozwiązań w zakresie metodologii rozwijania startupów i nauczania przedsiębiorczości. Steve jest autorem metodologii Customer Development, która stała się punktem wyjścia do utworzenia ruchu Lean Startup. Wykłada przedsiębiorczość na Uniwersytecie Stanforda, Uniwersytecie Kalifornijskim w Berkeley oraz Uniwersytecie Columbia. Jego blog www.steveblank.com to lektura obowiązkowa wszystkich przedsiębiorców.

Bob Dorf jest przedsiębiorcą. Swoją pierwszą dochodową firmę założył w wieku zaledwie dwudziestu dwóch lat. Potem założył sześć kolejnych. Jak sam podsumowuje, były to „dwa wielkie sukcesy, dwa udane projekty i trzy świetne firmy do generowania odpisów podatkowych”. W wolnym czasie Bob prowadzi w Columbia Business School wykłady poświęcone modelowi Customer Development i skutecznemu budowaniu startupów.

 

SPIS TREŚCI:

Jak czytać tę książkę? (7) Wstęp (15) Z myślą o kim powstała ta książka? (19) Wprowadzenie (25) I. POCZĄTEK Rozdział 1. Przepis na katastrofę - startup nie jest małą wersją dużej firmy (37) Rozdział 2. Droga do objawienia - model Customer Development (59) Manifest Customer Development (73) II. ETAP PIERWSZY - ROZPOZNANIE RYNKU Rozdział 3. Wprowadzenie do rozpoznania rynku (99) Rozdział 4. Rozpoznanie rynku, faza pierwsza - zdefiniuj hipotezy dotyczące modelu biznesowego (117) Rozdział 5. Rozpoznanie rynku, faza druga - udaj się w teren i przetestuj problem: "Czy ludzi to interesuje?" (245) Rozdział 6. Rozpoznanie rynku, faza trzecia - udaj się w teren i przetestuj rozwiązanie (287) Rozdział 7. Rozpoznanie rynku, faza czwarta - zweryfikuj model biznesowy, a potem wykonaj zwrot lub kontynuuj prace (323) III. ETAP DRUGI - WERYFIKACJA RYNKU Rozdział 8. Wprowadzenie do weryfikacji rynku (345) Rozdział 9. Weryfikacja rynku, faza pierwsza - przygotuj się do sprzedaży (361) Rozdział 10. Weryfikacja rynku, faza druga - udaj się w teren i sprzedawaj! (435) Rozdział 11. Weryfikacja rynku, faza trzecia - opracuj pozycjonowanie produktu i firmy (499) Rozdział 12. Weryfikacja rynku, faza czwarta - najtrudniejsze pytanie: wykonać zwrot czy kontynuować prace? (517) Podręcznik właściciela startupu - mapa strony (561) Dodatek A. Listy kontrolne (565) Dodatek B. Słowniczek (639) Dodatek C. Jak zbudować internetowy startup - krótki przegląd (653) Podziękowania (661) O autorach (667) Skorowidz (671)

ksiazka_z_pasja

to nasze nowe konto na Allegro

Od lat sprzedajemy na kontach

ksiazka_gliwice oraz MercuriusGliwice

 

Łącząc zakupy z naszych kont, za przesyłkę płacisz tylko raz!