Opis: Stwórz doskonałe logo!Jak zaprojektować logo?Jak wybrać kolorystykę znaku graficznego?Jak uniknąć ślepych zaułków?Nikomu nie trzeba uświadamiać, jak istotną formą identyfikacji prowadzonej działalności jest logo. Potrafi ono mieć wręcz astronomiczną wartość. W codziennym życiu nietrudno znaleźć liczne przykłady potwierdzające ten fakt. Należy postawić pytanie, jak przygotować dobre logo, które zadomowi się w świadomości klientów i będzie z dnia na dzień zwiększać swoją wartość. Książka ta odpowiada na podstawowe pytanie: jak stworzyć projekt atrakcyjny wizualnie, poprawny technicznie i spełniający oczekiwania zamawiającego.Natchnie Cię ona dziesiątkami pomysłów na świetny znak firmowy. Na samym początku zdobędziesz solidną wiedzę teoretyczną. Poznasz różne rodzaje znaków graficznych i dowiesz się, na co zwrócić uwagę przy zatrudnianiu projektanta oraz czym tak naprawdę jest logo. W drugiej części szczególny nacisk położono na zagadnienia związane z projektowaniem logo. Zaznajomisz się dokładnie z tym procesem, określisz harmonogram pracy, grupę docelową oraz budżet. Odkryjesz odpowiednie techniki i zrozumiesz, jakich narzędzi użyć w procesie projektowania logo, jak dobrać odpowiednią kolorystykę oraz zaprezentować projekt klientowi. Na sam koniec obejrzysz udane znaki firmowe, zaprojektowane przez twórców z całego świata. Szczególną uwagę powinieneś zwrócić na dwa rozdziały - jeden poświęcony prawnym aspektom użycia logo, drugi najczęściej popełnianym błędom i sposobom ich unikania. Dzięki tej książce stworzysz wiele fantastycznych znaków graficznych, które zostaną zapamiętane przez klientów!Rodzaje logoDetale gwarantujące sukcesProjektowanie logoPrzygotowanie harmonogramu pracWspółpraca z klientem w procesie projektowaniaOkreślenie grupy docelowejPrzygotowanie koncepcji logoSzukanie inspiracjiNarzędzia wspierające proces projektowaniaDobór fontów i opracowywanie własnychEksperymenty z układemWybór kolorystykiPrezentacja projektuNajczęściej popełniane błędy i sposoby ich unikaniaTwórz niepowtarzalne znaki graficzne!
|
|
Przed zakupem sprawdź warunki na stronie "o mnie"!
UWAGA – Niezależnie ile zamówisz przedmiotów, za wysyłkę płacisz TYLKO RAZ |
|
- Autorzy: Hardy Gareth
- Język oryginału: angielski
- Tytuł oryginału: Smashing Logo Design: The Art Of Creating Visual Identities
- Tłumaczenie: Kurek Dominika
- Języki: polski
- Kod wydawcy: 20367
- Rok wydania: 2012
- Objętość: 304
- Format: 17.0x24.0cm
- Oprawa: Miękka
- Ciężar: 0.64
- ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]46383
- Miejscowość: Gliwice
- Kod paskowy: 978[zasłonięte][zasłonięte]46383
- Wysokość: 15
- PKWiU: 58.11.1
|