Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Podręcznik obsługi klienta, świetny poradnik

19-01-2012, 14:15
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Aktualna cena: 47 zł     
Użytkownik MaSmyk
numer aukcji: 2047309463
Miejscowość Bielsko-Biała
Wyświetleń: 5   
Koniec: 12-01-2012 21:54:41

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2005
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Jedna z najlepszych pozycji na temat obsługi klienta.
Poszukiwana na rynku publikacja.
Obecnie niedostępna.


Rozdziały:
1. Dotarcie do serc i umysłów klientów
2. Zbieranie faktów poprzez badania bezpośrednie
3. Podjęcie trzech ważnych decyzji i opracowanie strategii usług
4. Jak sprawić, aby zwykli ludzie osiągali niezwykłe wyniki
5. Kultura organizacyjna wspierająca obsługę klienta
6. Jak wykorzystać niezadowolenie klientów
7. Sprawne funkcjonowanie
8. Lokalizacja, lokalizacja i jeszcze raz lokalizacja
9. Ocena dotychczasowego funkcjonowania firmy
10. Stali klienci

Polecam.

Autor: Neville Lake, Kristin Hickley
Tytuł: Podręcznik obsługi klienta
Wydawnictwo: OnePress, 2005
Stron: 214

Moja cena wyjściowa: tylko 47 zł.

Stan idealny.

Zachęcam do zaglądnięcia na inne moje aukcje książkowe. Obecnie wyprzedaję sporo unikalnych i ciekawych książek, poradników, albumów, słowników z takich dziedzin jak religia, biznes, własna firma, ekonomia, literatura piękna, literaturoznawstwo, języki obce.

W przypadku zakupu większej ilości książek - jedna stała, łączna opłata za wysyłkę 10 zł za wszystkie zamówione książki, bez względu na ich ilość i wielkość.