Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Podróżna magnetyczna gra w szachy - The purple cow

26-06-2014, 17:05
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 28.99 zł     
Użytkownik Calydlamamy_pl
numer aukcji: 4280616052
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 11   
Koniec: 26-06-2014 16:58:20

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Płeć: Uniseks
Wiek dziecka: 6 lat +
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha





Masz pytania? zadzwoń: 731-[zasłonięte]-332
lub napisz: [zasłonięte]@calydlamamy.pl
O nas Nasze komentarze Pełna oferta Zadaj pytanie Dodaj do ulubionych
  • Kontakt
  • Odbiór osobisty

    Wszystkie zakupione produkty możesz odebrać w sklepie stacjonarnym:

    ul. Cynamonowa 47
    02-777 Warszawa
    Ursynów - 5 minut spacerem od stacji metra Imielin

    Poniedziałek - Piątek 11:00 - 18:30

  • Wysyłka

    Kup kilka produktów, za wysyłkę zapłacisz tylko raz!

    Paczki wysyłamy:

  • Gwarancja satysfakcji

    Do każdego zakupu wystawiamy paragon lub fakturę.

    Towar możesz zwrócić w ciągu 10 dni bez podania powodu!

  • Zaufany sprzedawca

    Sprzedajemy produkty tylko renomowanych firm!

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

Opis przedmiotu aukcji

Podróżna gra dla każdego kto lubi grać w szachy!

W szachy gra się w magnetyczym pudełku, dzięki czemu:

  • możemy grać w każdym miejscu, nawet w podróży
  • elementy się nie zgubią
  • możemy do gry powrócić w każdym momencie.

Idealna podczas podróży samolotem bądź samochodem!

Zasady gry:
Ilość graczy: 2.

Grę rozpoczynają białek pionki. Gracze na zmianę wykonują posunięcia swoimi pionkami zgodnie z zasadami ruchu dla danego pionka i jeśli pionek wejdzie na pole zajmowane przez przeciwnika, zbija jego pionek. Szach jest groźbą zbicia króla, która musi być zażegnana przez przeciwnika w następnym posunięciu (króla nie można zbić). Mat, czyli postawienie króla przeciwnika w szachu, przed którym nie ma obrony, kończy partię i oznacza zwycięstwo gracza, którego pionek matuje króla przeciwnika. Remis występuje w przypadku, gdy: gracze uzgodnili taki wynik partii lub gdy na planszy wystąpił pat (jedna ze stron nie może wykonać prawidłowych posunięć, a jej król nie jest szachowany) lub gdy żadna ze stron nie posiada środków niezbędnych do wygranej (choćby teoretycznej) lub gdy powstała tzw. martwa pozycja, czyli żaden z graczy nie jest w stanie dać mata nawet przy najlepszej grze.
Partia może zakończyć się remisem (na wniosek jednej ze stron), gdy: identyczna pozycja na planszy pojawiła się trzykrotnie lub gdy jedna ze stron daje wiecznego szacha lub gdy wykonano pięćdziesiąt posunięć bez ruchu pionem i bicia dowolną bierką.

Dodatkowe informacje:

  • Dla dzieci w wieku od 6+
  • Wymiary opakowania: 18 x 10,3 x 1cm,
  • Ilość elementów: 32 magnesiki

Galeria przedmiotu aukcji

  • Podróżna magnetyczna gra w szachy - The purple cow

Nasze inne aukcje

PRESTASHOP - integracja z Allegro