Kontakt
Jesteśmy do Państwa dyspozycji:
Poniedziałek - Piątek:
w godz. 8.30 - 17.00
Tel: 41
[zasłonięte] 75
E-mail:
[zasłonięte]@kasy-kielce.plReklamacje i zwroty
Każdemu klientowi przysługuje możliwość zwrotu zakupionego towaru. Przewidujemy możliwość zamiany towaru w przypadkach, gdy produkt nie spełnia oczekiwań, aczkolwiek prosimy o przemyślane zakupy.
Zwracany towar musi być w stanie nienaruszonym, w oryginalnym opakowaniu.
Każda reklamacja musi posiadać dowód zakupu w postaci faktury VAT.
Nie przyjmujemy przesyłek zwrotnych ZA POBRANIEM.Odbiór osobisty
Zapraszamy do naszego biura w Kielcach
ul. Sienkiewicza 76 lok. 131
(wejście pod filarami)
Uwaga! Odbiór osobisty jest możliwy po uprzednim umówieniu.
Podpis elektroniczny zestaw standardowy 2 lata
Zestaw zawiera: - Certyfikat RSA 2048 bitów ważny 2 lata (uniwersalny lub z dodatkowymi danymi firmy/instytucji)
- Karta procesorowa Oberthur ID-One Cosmo 64K ClassIC
- Czytnik kart procesorowych PC Twin USB - ergonomiczny i kompaktowy czytnik kart posiadający nowoczesny wygląd i konstrukcję. Podłączanie i użytkowanie czytnika jest bardzo proste i nie wymaga żadnej wiedzy technicznej
- Płyta CD z aplikacją PEM-HEART SIGNATURE do składania i weryfikacji bezpiecznego podpisu elektronicznego oraz z oprogramowaniem ENCARD 3.0 (PKCS#11, CSP) do obsługi karty/tokena.
Zastosowanie m.in. do: - wysyłania deklaracji ZUS (program Płatnik)
- podpisywania urzędowej korespondencji z podmiotami administracji publicznej za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej
- zawierania umów cywilno-prawnych w formie elektronicznej
- wystawiania faktur w formie elektronicznej (e-faktura)
- uczestniczenia w aukcjach i przetargach elektronicznych
- przesyłania danych do Generalnego Inspektora Informacji Finansowej (GIIF)
- kontaktów z urzędami administracji publicznej (np. e-KRS, e-deklaracja , e-GIODO, UFE )
- sporządzania dokumentacji medycznej
- składania dyspozycji, przelewów, zmian w bankowości elektronicznej (w bankach honorujących podpis kwalifikowany)
- składania e-pozwów drogą elektroniczną do e-sądu
Dokumenty potrzebne do otrzymania certyfikatu Certyfikat "uniwersalny", zawierający tylko dane osobowe Subskrybenta - Ważny dowód osobisty lub paszport.
- Oryginał dokumentu nadania numeru NIP - tylko w przypadku gdy certyfikat ma zawierać numer NIP (jeśli certyfikat ma zawierać numer PESEL, dodatkowy dokument nie jest potrzebny).
Certyfikat zawierający dane osobowe Subskrybenta oraz dodatkowo dane firmy/instytucji
Oprócz dokumentów jak dla certyfikatu "uniwersalnego", trzeba przedstawić następujące dokumenty firmy/instytucji:
- Dokument określający podstawę prawną funkcjonowania firmy/instytucji: odpis z KRS, EWD, Statut instytucji itd. - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność przez osoby uprawnione do reprezentacji
- Upoważnienie (oryginał) dla konkretnego Subskrybenta do otrzymania certyfikatu z nazwą firmy/instytucji, zawierające także informację o relacji Subskrybenta i firmy/instytucji (czy Subskrybent występuje "we własnym imieniu", "jako przedstawiciel innej osoby fizycznej, osoby prawnej, albo jednostki organizacyjnej nieposiadającej osobowości prawnej", "w charakterze członka organu albo organu osoby prawnej, albo jednostki organizacyjnej nieposiadającej osobowości prawnej", czy "jako organ władzy publicznej"), podpisane przez osobę/osoby upoważnione do reprezentacji firmy/instytucji lub upoważnione na podstawie pełnomocnictwa.
- Jeśli w pkt. 2. posłużono się pełnomocnictwem - pełnomocnictwo (oryginał), na podstawie którego osoba upoważniona może podpisywać upoważnienia, o których mowa w pkt. 2.
Pliki do pobrania
UWAGA !!! wystawienie certyfikowanego podpisu elektronicznego możliwe jest tylko podczas osobistej wizyty w naszym biurze (Kielce ul. Sienkiewicza 76/131) lub u klienta po wcześniejszym telefonicznym bądź e-mailowym ustaleniu możliwości oraz kosztów dojazdu.
Nie ma możliwości wystawienia podpisu na odległość !!!
PRZED ZAKUPEM PROSZĘ O KONTAKT tel. 41 [zasłonięte] 75