Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Podpis elektroniczny 2 lata dla lekarzy PROMOCJA

23-08-2014, 16:23
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 318.57 zł     
Użytkownik kasy-kielce
numer aukcji: 4453210200
Miejscowość Kielce
Wyświetleń: 5   
Koniec: 23-08-2014 16:16:32

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 0.00 [kg]
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

JSCKOMP Kasy Fiskalne Kielce
zapraszamy na nasze aukcje

Kontakt

Jesteśmy do Państwa dyspozycji:
Poniedziałek - Piątek:
w godz. 8.30 - 17.00

Tel: 41 [zasłonięte] 75
E-mail: [zasłonięte]@kasy-kielce.pl

Reklamacje i zwroty

Każdemu klientowi przysługuje możliwość zwrotu zakupionego towaru. Przewidujemy możliwość zamiany towaru w przypadkach, gdy produkt nie spełnia oczekiwań, aczkolwiek prosimy o przemyślane zakupy.
Zwracany towar musi być w stanie nienaruszonym, w oryginalnym opakowaniu.

Każda reklamacja musi posiadać dowód zakupu w postaci faktury VAT.
Nie przyjmujemy przesyłek zwrotnych ZA POBRANIEM.

Odbiór osobisty

Zapraszamy do naszego biura w Kielcach
ul. Sienkiewicza 76 lok. 131
(wejście pod filarami)

Uwaga! Odbiór osobisty jest możliwy po uprzednim umówieniu.

Podpis elektroniczny 2 lata dla lekarzy PROMOCJA



Bezpieczny podpis elektroniczny dla pracowników Służby Zdrowia

Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia od 1 kwietnia 2013 roku wszyscy lekarze składają wnioski dotyczące ich praktyki lekarskiej w formie elektronicznej.

Bez podpisu elektronicznego lub bez profilu zaufanego ePUAP przedstawiciele takich zwodów jak lekarz, stomatolog, położna i pielęgniarka nie będą mogli zarejestrować praktyki lekarskiej, zmienić wpisu dotyczącego już istniejącej czy też wykreślić praktyki z rejestru.

Naszego certyfikatu z bezpiecznym podpisem elektronicznym można używać od razu.

Zestaw zawiera:
  • Certyfikat RSA 2048 bitów ważny 2 lata (uniwersalny lub z dodatkowymi danymi firmy/instytucji)
  • Karta procesorowa Oberthur ID-One Cosmo 64K ClassIC, wycięta do rozmiarów karty SIM
  • Czytnik kart procesorowych w postaci tokenu USB - bardzo lekki i niewielki czytnik kart formatu karty SIM. Przeznaczony dla osób mobilnych, korzystających z laptopów lub z kilku komputerów stacjonarnych, chcących uniknąć konieczności noszenia ze sobą czytnika kart elektronicznych wyposażonego w kabelek połączeniowy. Czytnik jest podłączany bezpośrednio do portu USB stacji komputerowej i nie wymaga żadnych kabelków połączeniowych.
  • Płyta CD z aplikacją PEM-HEART SIGNATURE do składania i weryfikacji bezpiecznego podpisu elektronicznego oraz z oprogramowaniem ENCARD 3.0 (PKCS#11, CSP) do obsługi karty/tokena.
Zastosowanie m.in. do:
  • wysyłania deklaracji ZUS (program Płatnik)
  • podpisywania urzędowej korespondencji z podmiotami administracji publicznej za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej
  • zawierania umów cywilno-prawnych w formie elektronicznej
  • wystawiania faktur w formie elektronicznej (e-faktura)
  • uczestniczenia w aukcjach i przetargach elektronicznych
  • przesyłania danych do Generalnego Inspektora Informacji Finansowej (GIIF)
  • kontaktów z urzędami administracji publicznej (np. e-KRS, e-deklaracja , e-GIODO, UFE )
  • sporządzania dokumentacji medycznej
  • składania dyspozycji, przelewów, zmian w bankowości elektronicznej (w bankach honorujących podpis kwalifikowany)
  • składania e-pozwów drogą elektroniczną do e-sądu
Dokumenty potrzebne do otrzymania certyfikatu

Certyfikat "uniwersalny", zawierający tylko dane osobowe Subskrybenta
  1. Ważny dowód osobisty lub paszport.
  2. Oryginał dokumentu nadania numeru NIP - tylko w przypadku gdy certyfikat ma zawierać numer NIP (jeśli certyfikat ma zawierać numer PESEL, dodatkowy dokument nie jest potrzebny).
Certyfikat zawierający dane osobowe Subskrybenta oraz dodatkowo dane firmy/instytucji

Oprócz dokumentów jak dla certyfikatu "uniwersalnego", trzeba przedstawić następujące dokumenty firmy/instytucji:
  1. Dokument określający podstawę prawną funkcjonowania firmy/instytucji: odpis z KRS, EWD, Statut instytucji itd. - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność przez osoby uprawnione do reprezentacji
  2. Upoważnienie (oryginał) dla konkretnego Subskrybenta do otrzymania certyfikatu z nazwą firmy/instytucji, zawierające także informację o relacji Subskrybenta i firmy/instytucji (czy Subskrybent występuje "we własnym imieniu", "jako przedstawiciel innej osoby fizycznej, osoby prawnej, albo jednostki organizacyjnej nieposiadającej osobowości prawnej", "w charakterze członka organu albo organu osoby prawnej, albo jednostki organizacyjnej nieposiadającej osobowości prawnej", czy "jako organ władzy publicznej"), podpisane przez osobę/osoby upoważnione do reprezentacji firmy/instytucji lub upoważnione na podstawie pełnomocnictwa.
  3. Jeśli w pkt. 2. posłużono się pełnomocnictwem - pełnomocnictwo (oryginał), na podstawie którego osoba upoważniona może podpisywać upoważnienia, o których mowa w pkt. 2.


Pliki do pobrania

Ustawa z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym. Dz. U.2[zasłonięte]001 14 (tekst ujednolicony)
293.22 kB


UWAGA !!! wystawienie certyfikowanego podpisu elektronicznego możliwe jest tylko podczas osobistej wizyty w naszym biurze (Kielce ul. Sienkiewicza 76/131) lub u klienta po wcześniejszym telefonicznym bądź e-mailowym ustaleniu możliwości oraz kosztów dojazdu.

Nie ma możliwości wystawienia podpisu na odległość !!!

PRZED ZAKUPEM PROSZĘ O KONTAKT tel. 41 [zasłonięte] 75