Oferujemy Państwu całą rodzinę bardzo dobrej jakości podłokietników samochodowych.
Podłokietniki są nowe i nieużywane. Pasują do wielu modeli samochodów popularnych marek.
Generalnie podłokietniki pasują do większości sam. osobowych. Niestety nie mamy możliwości sprawdzania ich w każdym samochodzie (nie zajmujemy się montażem), dlatego dla pewności podajemy ich dokładne wymiary w opisie aukcji. Wystarczy zmierzyć czy minimalna szerokość między siedzeniami w dolnej ich części (na wys. podłokietnika) nie jest mniejsza niż podana poniżej w opisie (10 - 15 cm) i czy jest miejsce na jego montaż (np. konsola środkowa, tunel ham. ręcznego, itp.), do którego można będzie przykręcić metalowe płozy. W zasadzie rzadko się zdarza żeby nie pasowały, ale oczywiście często zależy to od umiejętności i wyobraźni montującego (podłokietniki mają dość spory zakres regulacji zarówno wysokości jak i szerokości montażu). Blachy można także o kilka cm rozgiąć poza podany w aukcji zakres regulacji (jeżeli np. konsola środkowa jest nieco szersza). Do montażu nie jest wymagana żadna szczególna instrukcja montażu, wystarczy podstawowa wiedza techniczna. Proszę zerknąć na wszystkie nasze aukcje z różnymi podłokietnikami aby dobrać właściwy typ podłokietnika.
Wg informacji od części naszych Klientów (a rzadko którzy nas informują o efektach montażu) podłokietniki pasują między innymi do modeli:
-
AUDI 80 100 A3 A4 A6
-
BMW E-30 E-34 E-36 E-46
-
CITROEN C4 Xara Xantia
-
DAEWOO Lanos Nubira Leganza
-
FIAT Punto 2 Brava Bravo Coupe Stilo Tempra
-
FORD Escort Focus Mondeo
-
HONDA Civic 3D 96- Accord
-
MERCEDES 123 124 C E Klasse
-
OPEL Astra Corsa C Kadett Omega A B Vectra A B Calibra
-
PEUGEOT 307 [zasłonięte] 406
-
SKODA Fabia Octavia
-
SEAT Toledo Leon
-
RENAULT Clio II Megane I Laguna
-
VW Golf III IV V Passat B3 B4 B5 Bora Vento Polo Classic
-
VOLVO S40 S70
Oraz wielu innych samochodów. Jeżeli chodzi o montaż, to zasadniczo podłokietnik przykręca się płozami do tunelu środkowego lub innego elementu między siedzeniami, czasem udaje się zamontować płozy "na wcisk" - generalnie zależy to od wnętrza pojazdu i umiejętności (czasem uporu ;) montującego. Zdarza się także czasami, że jeden Klient zamontował podłokietnik w danym modelu, a według innego jest to niemożliwe, co zapewne jest uzależnione od wyobraźni, umiejętności a czasem od innego wyglądu wnętrza tego samego modelu samochodu.
Ostatecznie, gdyby wybór okazał się niewłaściwy - zawsze istnieje możliwość zwrotu (zgodnie z zasadami opisanymi na stronie O mnie ).
-
|
|
8235 STAL KARBON |
|
8228 CHROM |
|
8242 DREWNO |
|
Jeżeli nie lubisz cały rok jeździć z rękami wiszącymi na kierownicy i tolerować walających się wokół drobnych przedmiotów to przyjemną odmianą będzie właśnie nasz podłokietnik.
-
długość podłokietnika - ok. 320 mm
-
szerokość - ok. 100 mm
-
wysokość podłokietnika bez płoz - ok. 170 mm
-
regulacja szerokości płoz w zakresie ok. 70 - 90 mm (lub max 110 mm przy wykonaniu dodatkowych otworow w podstawie). Blachy płoz można także o kilka cm rozgiąć poza podany zakres regulacji (jeżeli np. konsola środkowa jest nieco szersza)
-
wysokość płoz regulowana w zakresie ok. 140 - 190 mm
Górną część wykonano z bardzo dobrej jakości skóry ekologicznej z bokami w kolorze chromu, carbonu lub drewna.
Każdy podłokietnik posiada komorę na różne drobiazgi
-
podłokietnik
-
dwa komplety płoz mocujących o regulowanej szerokości i wysokości
-
osłony gumowe płoz
-
komplet śrub do montażu płoz oraz przykręcenia ich do podłokietnika
(śruby do przykręcenia płoz do konsoli lub innych elementów samochodu nie są załączone, gdyż zależnie od materiału należy zastosować różne rozwiązania - do plastikowych el. najczęściej stosujemy wkręty do drewna, do stalowych można użyć śrub samowiercących, itp.)
Oto Klienci jednej z naszych wcześniejszych aukcji :