PODŁOKIETNIK UNIWERSALNY - regulowany CZARNY Nasze podłokietniki to nie tylko TUNING ale i wygoda !!! Oferujemy Państwu całą rodzinę bardzo dobrej jakości podłokietników samochodowych. Podłokietniki są nowe i nieużywane. Pasują do wielu modeli samochodów popularnych marek. ! Generalnie podłokietniki pasują do większości sam. osobowych. Niestety nie mamy możliwości sprawdzania ich w każdym samochodzie (nie zajmujemy się montażem), dlatego dla pewności podajemy ich dokładne wymiary w opisie aukcji. Wystarczy zmierzyć czy minimalna szerokość między siedzeniami w dolnej ich części (na wys. podłokietnika) nie jest mniejsza niż podana poniżej w opisie (10 - 15 cm) i czy jest miejsce na jego montaż (np. konsola środkowa, tunel ham. ręcznego, itp.), do którego można będzie przykręcić metalowe płozy. W zasadzie rzadko się zdarza żeby nie pasowały, ale oczywiście często zależy to od umiejętności i wyobraźni montującego (podłokietniki mają dość spory zakres regulacji zarówno wysokości jak i szerokości montażu). Blachy można także o kilka cm rozgiąć poza podany w aukcji zakres regulacji (jeżeli np. konsola środkowa jest nieco szersza). Do montażu nie jest wymagana żadna szczególna instrukcja montażu, wystarczy podstawowa wiedza techniczna. Proszę zerknąć na wszystkie nasze aukcje z różnymi podłokietnikami aby dobrać właściwy typ podłokietnika.
Wg informacji od części naszych Klientów (a rzadko którzy nas informują o efektach montażu) podłokietniki pasują między innymi do modeli:
AUDI 80 100 A3 A4 A6
BMW E-30 E-34 E-36 E-46
CITROEN C4 Xara Xantia
DAEWOO Lanos Nubira Leganza
FIAT Punto 2 Brava Bravo Coupe Stilo Tempra
FORD Escort Focus Mondeo
HONDA Civic 3D 96- Accord
MERCEDES 123 124 C E Klasse
OPEL Astra Corsa C Kadett Omega A B Vectra A B Calibra
PEUGEOT 307 [zasłonięte] 406
SKODA Fabia Octavia
SEAT Toledo Leon
RENAULT Clio II Megane I Laguna
VW Golf III IV V Passat B3 B4 B5 Bora Vento Polo Classic
VOLVO S40 S70
Oraz wielu innych samochodów. Jeżeli chodzi o montaż, to zasadniczo podłokietnik przykręca się płozami do tunelu środkowego lub innego elementu między siedzeniami, czasem udaje się zamontować płozy "na wcisk" - generalnie zależy to od wnętrza pojazdu i umiejętności (czasem uporu ;) montującego. Zdarza się także czasami, że jeden Klient zamontował podłokietnik w danym modelu, a według innego jest to niemożliwe, co zapewne jest uzależnione od wyobraźni, umiejętności a czasem od innego wyglądu wnętrza tego samego modelu samochodu.
Wymiary:
- długość podłokietnika - ok. 290 mm
- szerokość - ok. 130 mm
- wysokość skrzynki - ok. 120 mm
- regulacja szerokości płoz w zakresie ok. 85 - 125 mm. Blachy płoz można także o kilka cm rozgiąć poza podany zakres regulacji (jeżeli np. konsola środkowa jest nieco szersza).
- wysokość płoz regulowana w zakresie ok. 150 - 210 mm
Górną część wykonano z bardzo dobrej jakości PVC z miękkim wykończeniem z mat. skóropodobnego. Każdy podłokietnik posiada pokrywę oraz wysuwana z tyłu podstawa na 2 napoje , W środku są trzy komory: 2 małe i 1 duża
Komplet zawiera:
- podłokietnik
- dywanik do wnętrza
- dwa komplety płoz mocujących o regulowanej szerokości i wysokości
- komplet śrub do montażu płoz oraz przykręcenia ich do podłokietnika (śruby do przykręcenia płoz do konsoli lub innych elementów samochodu nie są załączone, gdyż zależnie od materiału należy zastosować różne rozwiązania - do plastikowych el. najczęściej stosujemy wkręty do drewna, do stalowych można użyć śrub samowiercących, itp.)
Aktualna wersja podłokietników nie zawiera w zestawie gumowych osłon dołu płoz (widocznych na zdjęciu), które w praktyce nie były używane (generalnie płozy przykręca się do tunelu środkowego, do czego osłony nie są potrzebne)
Zobacz też inne nasze podłokietniki
Zapraszamy do zakupów |