NOWY PODGRZEWACZ PŁYNU CHŁODNICY , GRZAŁKA WODY DO CIĄGNIKA MTZ80 MTZ 82 BIELARUS PRONAR DO SILNIKA D240.Zasilanie z sieci jednofazowej 230V, moc 1800W , wbudowany termostat utrzymujący stałą temperaturę silnika, obieg wymuszony grawitacyjnie przez dzielony otwór króćca z wkładką kierującą.Skandynawska technika uruchamiania pojazdów. Wsiadasz do rozgrzanego ciągnika i rozruch masz łatwiejszy niż w letnie południe. Koniec problemów z zimowymi rozruchami. Jeśli zastosujesz włącznik z zaprogramowaną godziną załączenia grzałki oszczędzisz energię i unikniesz porannych stresów. Zamawiasz ilość podając adres odbiorcy i telefon kontaktowy.W razie wątpliwości służę pomocą: AGROMAN 08-110 Siedlce ul. Leśna 56 [zasłonięte]@poczta.onet.pl Tel/Fax: 025 [zasłonięte] 47, 508[zasłonięte]491 tylko nie nocą ! Skype: roman.barejaWysyłka kurierem. Płatność: gotówką doręczycielowi przy odbiorze lub przedpłata na konto:PKO BP S.A. 50 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]5581117 [zasłonięte] 175097MONTAŻW 15 minut z kluczem 12/13 i pojemnikiem na spuszczony płyn, uszczelka w zestawie. WYMIARYOtwory do mocowania (króćca z otworem 36 mm) śrubami M8 o rozstawie w trójkącie 50x60x63. Cylinder z grzałką ma średnicę zewnętrzną 90 i długość 290 (190 do odgiętego przewodu + 100 do korka spustu, mierzone od górnej śruby mocującej). Kołnierz zewnętrzny średnicy 135 na 6 śrub M6.
FOTOGRAFIA 2 = NOWY PODGRZEWACZ OLEJU W MISKĘ OLEJOWĄ ALBO PŁYNU W DOLNE NACZYNIE CHŁODNICY. MOC 500W , ZASILANIE Z SIECI 220-240V- KONIECZNIE Z UZIEMIENIEM.
GRZAŁKA OLEJU LUB WODY DO SAMOCHODÓW OSOBOWYCH, CIĘŻAROWYCH
I CIĄGNIKÓW. ZMIEŚCI SIĘ W OTWÓR 30MM I ZAJMIE: SZEROKOŚĆ 30 x GŁĘBKOŚĆ 40 x WYSOKOŚĆ 80MM OD OSI OTWORU.
FOTOGRAFIA 3 = NOWY PODGRZEWACZ PRZEPŁYWOWY PŁYNU CHŁODZACEGO W DOLNY PRZEWÓD CHŁODNICY. GRZAŁKA SILNIKA SPALINOWEGO. TEJ CENIE MAMY GRZAŁKI O ŚREDNICACH: 35, 38, LUB 40 MM. DŁUGOŚĆ 140MM , MOC 500W LUB 750W, ZASILANIE Z SIECI 230V- KONIECZNIE Z UZIEMIENIEM. DOBÓR ŚREDNICY: ZMIERZYĆ ŚREDNICĘ ZEWNĘTRZNĄ KRÓĆCA LUB ŚREDNICĘ WEWNĘTRZNĄ PRZEWODU, MOŻNA DODAĆ KILKA - DO 5- MILIMETRÓW NA ROCIĄGNIĘCIE MIĘKKIEGO WĘŻA. MOŻNA TEŻ ZMIERZYĆ OBWÓD WĘŻA- O ŚCIANCE NIE GRUBSZEJ NIŻ 4MM- NA OPASCE ZACISKOWEJ I POZIELIĆ PRZEZ 3,14. MONTAŻ : PO SPUSZCZENIU PŁYNU, WYCIĄĆ OD 50 DO 100 MM DOLNEGO PRZEWODU OD CHŁODZENIA SILNIKA - ABY TYLKO NIE W POZIOMIE BO PRODUCENT ZALECA MINIMALNY KĄT PRACY POWYŻEJ 15 STOPNI WZGLĘDEM POZIOMU. WŁOŻYĆ W WYCIĘCIE GRZAŁKĘ . KOREK Z WYSTAJĄCYM PRZEWODEM USTAWIĆ DO DOŁU. ZACISNĄĆ OPASKAMI PRZEWODY NA GRZAŁCE. PO PONOWNYM ZALANIU PŁYNU I ODPOWIETRZENIU UKŁADU WSKAZANA JEST KONTROLA SZCZELNOŚCI ZACIŚNIĘĆ. JEŻELI W TERMOSTACIE NIE MA KANAŁU ODPRĘŻAJĄCEGO LUB W GRZYBKU TERMOSTATU BRAK OTWORU TO NALEŻY GO WYKONAĆ WIERTŁEM 6 MM . Wyrób polski- indywidualnie numerowany, ze skandynawskich surowców, gwarancja- na piśmie- producenta z kilkunastoletnią ciągłością produkcji. UWAGA! Nie mieliśmy zgłoszeń reklamacji jakości od 2 lat. Moc dobrana tak by nie przegrzać silnika przez zapominalskich, wymuszenie obiegu płynu grawitacyjne, przewężenie przekroju w grzałce nie ma wpływu na normalną pracę układu chłodzenia również latem- nie ma potrzeby demontowania. Skandynawska technika uruchamiania pojazdów. Wsiadasz do rozgrzanego pojazdu i rozruch masz łatwiejszy niż w letnie południe. Koniec problemów z zimowymi rozruchami. Jeśli zastosujesz włącznik czasowy -mamy je osobno w dobrej przedstawicielskiej cenie- z zaprogramowaną wcześniejszą godziną załączenia grzałki oszczędzisz energię i unikniesz porannych stresów. Zamawiając ilość podaj: średnicę grzałki, adres odbiorcy i telefon kontaktowy. Większe aż do 70 mm i 1500W mamy na innyvh aukcjach.
FOTOGRAFIA 3 = NOWY PODGRZEWACZ PRZEPŁYWOWY PŁYNU CHŁODZACEGO W DOLNY PRZEWÓD CHŁODNICY. GRZAŁKA SILNIKA SPALINOWEGO. TEJ CENIE MAMY GRZAŁKI O ŚREDNICACH: 35, 38, LUB 40 MM. DŁUGOŚĆ 140MM , MOC 500W LUB 750W, ZASILANIE Z SIECI 230V- KONIECZNIE Z UZIEMIENIEM. DOBÓR ŚREDNICY: ZMIERZYĆ ŚREDNICĘ ZEWNĘTRZNĄ KRÓĆCA LUB ŚREDNICĘ WEWNĘTRZNĄ PRZEWODU, MOŻNA DODAĆ KILKA - DO 5- MILIMETRÓW NA ROCIĄGNIĘCIE MIĘKKIEGO WĘŻA. MOŻNA TEŻ ZMIERZYĆ OBWÓD WĘŻA- O ŚCIANCE NIE GRUBSZEJ NIŻ 4MM- NA OPASCE ZACISKOWEJ I POZIELIĆ PRZEZ 3,14. MONTAŻ : PO SPUSZCZENIU PŁYNU, WYCIĄĆ OD 50 DO 100 MM DOLNEGO PRZEWODU OD CHŁODZENIA SILNIKA - ABY TYLKO NIE W POZIOMIE BO PRODUCENT ZALECA MINIMALNY KĄT PRACY POWYŻEJ 15 STOPNI WZGLĘDEM POZIOMU. WŁOŻYĆ W WYCIĘCIE GRZAŁKĘ . KOREK Z WYSTAJĄCYM PRZEWODEM USTAWIĆ DO DOŁU. ZACISNĄĆ OPASKAMI PRZEWODY NA GRZAŁCE. PO PONOWNYM ZALANIU PŁYNU I ODPOWIETRZENIU UKŁADU WSKAZANA JEST KONTROLA SZCZELNOŚCI ZACIŚNIĘĆ. JEŻELI W TERMOSTACIE NIE MA KANAŁU ODPRĘŻAJĄCEGO LUB W GRZYBKU TERMOSTATU BRAK OTWORU TO NALEŻY GO WYKONAĆ WIERTŁEM 6 MM . Wyrób polski- indywidualnie numerowany, ze skandynawskich surowców, gwarancja- na piśmie- producenta z kilkunastoletnią ciągłością produkcji. UWAGA! Nie mieliśmy zgłoszeń reklamacji jakości od 2 lat. Moc dobrana tak by nie przegrzać silnika przez zapominalskich, wymuszenie obiegu płynu grawitacyjne, przewężenie przekroju w grzałce nie ma wpływu na normalną pracę układu chłodzenia również latem- nie ma potrzeby demontowania. Skandynawska technika uruchamiania pojazdów. Wsiadasz do rozgrzanego pojazdu i rozruch masz łatwiejszy niż w letnie południe. Koniec problemów z zimowymi rozruchami. Jeśli zastosujesz włącznik czasowy -mamy je osobno w dobrej przedstawicielskiej cenie- z zaprogramowaną wcześniejszą godziną załączenia grzałki oszczędzisz energię i unikniesz porannych stresów. Zamawiając ilość podaj: średnicę grzałki, adres odbiorcy i telefon kontaktowy.
Większe aż do 70 mm i 1500W mamy na innyvh aukcjach.
FOTOGRAFIA 4 NOWY PODGRZEWACZ W MISKĘ OLEJU LUB CHŁODNICY.Zasilanie z sieci jednofazowej, moc 750W . Grzałka wchodzi w otwór 25mm i wystaje 230 mm a w kołnierzu mocującym są dwa otwory 10mm o rozstawie 60mm
PHOTO 2 = NEW HEATER OF OIL INTO THE DRIP PAN OR FLUID INTO THE RADIATOR BOTTOM TANK.
POWER 500W , 220-240V POWER SUPPLY – EARTHING NECESSARY.
OIL OR WATER HEATER FOR CARS, LORRIES, TRUCKS AND TRAILERS. IT WILL FIT INTO THE HOLE OF 30MM AND TAKE: THE WIDTH OF 30 x DEPTH OF 40 x HEIGHT OF 80MM FROM THE HOLE AXIS.
Photo 4 = Power 750W , it fits into a hole of 25mm and sticks out 230; in the fastening flange there are two holes 10 with a gauge 60.
ФОТОCНИМОК 2 = НОВЫЙ ПОДОГРЕВАТЕЛЬ МАСЛА В МАСЛЯНУЮ КОРОБКУ ИЛИ ЖИДКОСТИ В НИЖНИЙ СОСУД ХОЛОДИЛЬНИКА. МОЩНОСТЬ 500 ВТ , ПИТАНИЕ ОТ ЭЛЕКТРОСЕТИ 220-240 В ОБЯЗАТЕЛЬНО С ЗАЗЕМЛЕНИЕМ.НАГРЕВАТЕЛЬ МАСЛА ИЛИ ВОДЫ ДЛЯ ЛЕГКОВЫХ, ГРУЗОВЫХ АВТОМОБИЛЕЙ И ТРАКТОРОВ. ВОЙДЁТ В ОТВЕРСТИЕ ДИАМЕТРОМ 30 ММ И ЗАНИМАЕТ ПРОСТРАНСТВО РАЗМЕРОМ: ШИРИНОЙ 30 x ГЛУБИНОЙ 40 x ВЫСОТОЙ 80 MM ОТ ОСИ ОТВЕРСТИЯ.
ФОТОСНИМОК 4 = МОЩНОСТЬ 750 ВТ bходит в отверстие 25 мм и выступает на 230 в крепящем фланце имеются два отверстия 10 на расстоянии 60.
BILD 2 = DER NEUE ÖLVORHEIZER FÜR DIE MONTAGE IN DER ÖLWANNE ODER DER NEUE KÜHLMITTEL-VORHEIZER FÜR DIE MONTAGE IM UNTEREN GEFÄSS DES KÜHLERS.
LEISTUNG 500W , NETZSTROMVERSORGUNG 220- 240V - UNBEDINGT MIT ERDUNG.DAS HEIZELEMENT FÜR ÖL ODER WASSER GEEIGNET FÜR DIE MONTAGE IN PKWs, LKWs UND TRAKTOREN. ES PASST IN DIE ÖFFNUNG VON 30MM UND NIMMT WENIG PLATZ EIN: BREITE 30 x TIEFE 40 x HÖHE 80MM VON DER ÖFFNUNGSACHSE.
Bild 4 = Leistung 750W , es geht in die Öffnung 25mm ein und ragt 230, im Befestigungsflansch sind zwei Öffnungen 10 mit dem Abstand 60.
BILD 2 = NY OLJEVÄRMARE I OLJETRÅG ELLER VÄTSKEVÄRMARE I NEDRE KYLARKÄRL. OLJEVÄRMARE ELLER VATTENVÄRMARE TILL PERSONBILAR, LASTBILAR OCH TRAKTORER. DEN PASSAR I ETT HÅL PÅ 30MM OCH TAR PLATS: BREDD 30 x DJUP 40 x HÖJD 80MM FRÅN HÅLETS AXEL.
EFFEKT 500W , ANSLUTS TILL ELNÄT 220-240V- NÖDVÄNDIGTVIS JORDAT.
Bild 1 = Effekt 750W, den passar i ett hål på 25mm och sticker ut 230 i fästflänsen finns två hål 10 med avstånd 60.