WITAMY NA NASZYCH AUKCJACH
O nas
WIKAM - jesteśmy polskim producentem postojowych podgrzewaczy silnika ułatwiających uruchamianie pojazdów w okresie zimowym. Urządzenia które oferujemy są powszechnie stosowane w krajach Skandynawii, zazwyczaj jako standardowe wyposażenie nowych aut. Doświadczenie sięgające 2002 roku pozwoliło na dopracowanie technologii i jakości używanych materiałów.
Wszystkie metalowe elementy podgrzewaczy są wykonane z metali szlachetnych (niekorodujących). Grzałki które stosujemy pochodzą od największego polskiego producenta elementów grzejnych, ich żywotność wynosi 20000 godzin. Wszystkie produkowane przez Nas podgrzewacze wyposażone są w termostat bimetaliczny ograniczający temperaturę pracy do 80 stopni, oraz obudowę podłączoną do bolca uziemiającego. Dodatkowo jako pierwsi oferujemy podłączenie za pomocą złącza hermetycznego klasy IP68 (stała praca pod wodą) montowanego w zderzaku. Takie zabezpieczenia gwarantują bezpieczne podłączenie i użytkowanie zarówno dla właściciela jak i elektroniki pojazdu. Ostatecznie dzięki sprzedaży bezpośredniej (bez pośredników) możemy zaoferować Państwu produkt o dużej trwałości i rozsądnej cenie.
Na nasze produkty udzielamy 3-letniej pisemnej gwarancji.
Korzyści wynikające z zastosowania podgrzewacza:
1) ułatwiony rozruch podgrzanego silnika (mniejsze opory tarcia, niższy pobór prądu przez rozrusznik, nie mordujemy akumulatora),
2) mniejsze zużycie silnika i paliwa, silnik szybciej osiąga optymalną temperaturę (krótszy czas pracy w warunkach niedostatecznego smarowania),
3) w przypadku aut na gaz możliwość bezpiecznego uruchamiania auta na gazie,
4) podgrzany wstępnie układ chłodzenia, natychmiast po rozruchu rozpoczyna ogrzewanie wnętrza,
5) łatwy montaż w pojeździe, nie ingerujemy w blok silnika, nie rozwiercamy termostatu i tym samym unikamy problemów ze szczelnością jakie często występują przy grzałkach montowanych w blok w starszych autach,
6) możliwy jest dowolny kierunek i kąt nachylenia podgrzewacza podczas montażu,
7) montaż odbywa się na dolnym wężu dużego obiegu układu chłodzenia, po zalaniu płynem chłodniczym nie ma możliwości zapowietrzenia podgrzewacza,
8) brak pompki tłoczącej zwiększa bezawaryjność podgrzewacza (pompka może się zblokować w czasie nieużywania w sezonie letnim, podobnie jak w instalacjach CO),
9) może być stale podłączony do zasilania i utrzymywać temperaturę silnika na poziomie 60 – 80 stopni,
10) bezpieczne gniazdo hermetyczne montowane w zderzaku auta dzięki któremu nie musimy codziennie podnosić maski w celu podłączenia podgrzewacza.
PRZEDMIOTEM AUKCJI JEST PODGRZEWACZ SILNIKA 36 mm 500W (mod. 36-500H, większość aut osobowych z silnikami do 2 litrów) ze złączem hermetycznym.
Jest to podgrzewacz o aluminiowej spawanej obudowie (klasa PA38) i wymiennej grzałce ze stali nierdzewnej (klasa AISI316L).
Inne dostępne modele patrz zdjęcie nr 8 (proszę o kontakt mailowy bądź telefoniczny)
Przepływowy podgrzewacz cieczy chłodzącej silnika spalinowego, służy do podgrzania silnika w okresie zimowym w celu łatwiejszego rozruchu. Podgrzewacz podgrzewa układ chłodzenia silnika do temperatury ok. 60 stopni w około 1 - 1,5 godziny (zazwyczaj 10-15 minut wystarcza do uruchomienia auta). Nadaję się do silników benzynowych oraz wysokoprężnych.
By sprawdzić jaki podgrzewacz pasuje do danego samochodu należy suwmiarką zmierzyć dolny wąż chłodnicy (zewnętrzna średnica węża) i odjąć 4 - 5mm. Otrzymamy wtedy wymaganą średnicę podgrzewacza.
Podgrzewacz należy zamontować na przewodzie gumowym łączącym dolne wyjście chłodnicy z blokiem silnika (montaż w dowolnej pozycji). Po zamontowaniu podgrzewacza należy bezwzględnie odpowietrzyć układ chłodzenia i przejechać samochodem kilka kilometrów. W innym przypadku podgrzewacz pracujący na sucho może ulec uszkodzeniu.
Nie trzeba go demontować latem, nie zaburza pracy silnika (bardzo mały opór przepływu, patrz. zdjęcie nr 4).
Do podgrzewacza dołączone są szerokie opaski zaciskowe (10-12mm) potrzebne do montażu, instrukcja montażu oraz karta gwarancyjna.
Do montażu gniazda hermetycznego należy wykonać otwór w zderzaku o średnicy 35mm, wsunąć gniazdo od strony wewnętrznej i nakręcić dołączony pierścień od strony zewnętrznej (patrz. zdjęcie nr 5 i 6).
Podgrzewacz może być wyposażony w dodatkowe wyprowadzenie zasilania do kabiny auta wraz z gniazdem wewnętrznym (dopłata 40zł) w celu podłączenia termowentylatora samochodowego (w ofercie mamy czarne termowentylatory płaskie o mocy 2000W - dopłata 60zł).
Dane techniczne:
Model: 36-500
Średnica końcówek: 36 mm
Długość obudowy: 11 cm
Długość grzałki: 11 cm
Napięcie: 230V AC 50-60Hz
Moc: 500W
Żywotność: 20000h
Kabel połączeniowy: 3x0,75mm2, 1,6 m
Wtyczka: hermetyczna klasy IP68 z zatyczką, 30A
Klasa izolacji: pierwsza (wymaga uziemienia)
Klasa szczelności: IP68
Do użytkowania podgrzewacza niezbędny jest odpowiedni przewód przyłączeniowy.
W naszej ofercie mamy hermetyczne przewody gumowe (elastyczne na mrozie, o przekroju 3x1.5) zakończone z jednej strony złączem hermetycznym klasy IP68 a z drugiej standardowym złączem hermetycznym klasy IP44 (patrz. zdjęcie nr 7). Przewody są dostępne w naszej ofercie, cennik na zdjęciu 8.
Opcjonalnie można podgrzewacz podłączyć poprzez:
- zegar sterujący, umożliwiający nastawienie czasu grzania (dodatkowo mogę dołączyć do podgrzewacza, +15zł).
- zewnętrzne zdalne gniazdko z pilotem, umożliwiające zdalne włączenie podgrzewacza (dodatkowo mogę dołączyć do podgrzewacza, +40zł).
Jesteś zainteresowany innym modelem podgrzewacza niż na aukcji?
Zadzwoń: 605 [zasłonięte] 41 41
Napisz: [zasłonięte]@gmail.com
Pomożemy w doborze odpowiedniego modelu
U W A G A: Wszystkie typy grzałek są dostępne - wysyłamy na następny dzień kurierem.
Zwrot pieniędzy gwarantowany - jeżeli po otrzymaniu przesyłki towar nie spełnia Twoich oczekiwań - odeślij go z powrotem na adres nadania i prześlij e-maila z informacją (do 10 dni) - towar musi być kompletny, nieużywany, niemontowany.
Uwaga: Kopiowanie jakichkolwiek fragmentów aukcji, zdjęć, opisów bez zgody właściciela jest surowo zabronione. Łamanie zakazu będzie ścigane sądownie z całą surowością prawa.