Elektryczny podgrzewacz do silnika spalinowego
na postojuz termostatemPrzekrój: fi 50 mm(na innych aukcjach są 35, 40 mm)
Prosty montaż.Podgrzewacz wpina się go w dolny przewód gumowy pomiędzy chłodnicą, a blokiem. Przed uruchomieniem silnika włącza do prądu 230v na ok 0,5-1,5 godzinyZamontowana grzałka w układzie wprowadza w obieg płyn chłodniczy i podgrzewa cały blok silnika.
Na zdjęciach termowizyjnych widoczne jest podgrzanie płynu w wężu (przy mocy grzałki 650W i rozmiarze fi 35mm) z temperatury -5 do +58 stopni.
.................................................................................
W odróżnieniu od konkurencji, która od niedawna wykonuje kopie mojego opracowania (zobacz od kiedy sprzedawca jest na Allegro) grzałka ma wbudowany unikalny patent na wytworzenie kierunkowego ciśnienia. Zapewnia to prawidłowy obieg cieczy.
.........................................................................................................................Zalety stosowania podgrzewacza:- Zawsze pewny rozruch silnika nawet przy -35 stopniach- Oszczędność paliwa powyżej 0,5 litra na każde uruchomienie zimnego silnika, co miesięcznie może wynosić powyżej 15 - 20 litrów- Zmniejszenie kopcenia zimnego silnika- Błyskawiczne smarowanie podzespołów silnika, co wydłuża jego żywotność- Bardzo duża oszczędność rozrusznika i akumulatora
Moc 650WNapięcie ~230VWymaga uziemienia. Przewód zasilający 1,5 mTo opracowane w 2004r. przeze mnie nowatorskie rozwiązanie polegające na dożywotnim, szczelnym montażu grzałki z termostatem.
Na zdjęciach termowizyjnych w kuwecie z wodą widoczny jest przyrost temperatury przy grzałce mocy 650W. Układ elektryczny jest hermetyczny, odporny na działanie wilgoci.
Wybrane komentarze od 2005r. 72[zasłonięte]040 Pozytywny pon 19 gru 2005 wszystko jak w najlepszym porządku. polecam grzałke dla każdego. 81[zasłonięte]524 Pozytywny nie 29 sty 2006 Transakcja bez zastrzeżeń, grzałka samochodowa na 230V zdaje egzamin w moim Escorcie (musi być możliwość obiegu płynu bo zagotuje). Tak "skomplikowane" urządzenie mogło by być tańsze, ale mimo to bardzo POLECAM SPRZEDAWCĘ. 82[zasłonięte]996 Pozytywny pon 30 sty 2006Jakość grzałki zadowalająca. Przy temp na dworze -3stC po 3 godzinach grzania Mercedes 124 3,0D (6cyl 9l borygo) osiągnął temp ok 35stC-użądzenie raczej do mniejszych silników. Nie radzę dziurawić termostatu! Silnik sie wtedy nie dogrzewa
Sklep czynny w godzinach 11.00 - 18.00tel. 733[zasłonięte]787 Wszelkie prawa zastrzeżoneKopiowanie wzoru użytkowego, powielanie i wykorzystywanie zdjęć bez zgody autora zabronione.