Elektryczny podgrzewacz do silnika spalinowego
na postoju
z termostatem
Przekrój: 35/40/50 mm
(po zakupie proszę podać rozmiar)
Prosty montaż.Podgrzewacz wpina się go w dolny przewód gumowy pomiędzy chłodnicą, a blokiem. Przed uruchomieniem silnika włącza do prądu 230v na ok 0,5-1,5 godziny
Zamontowana grzałka w układzie wprowadza w obieg płyn chłodniczy i podgrzewa cały blok silnika.
Zalety ze stosowania podgrzewacza:
- Zapewnia rozruch w niskich temperaturach otoczenia nawet przy -30 stopniach
- Oszczędność paliwa powyżej 0,5 litra na każde uruchomienie zimnego silnika
- Zmniejszenie kopcenia przy odpaleniu
- Błyskawiczne smarowanie podzespołów, co bardzo wydłuża żywotność silnika
- Oszczędność rozrusznika, akumulatora
Moc 650WNapięcie ~230VWymaga uziemienia. Przewód zasilający 1,5 m
To opracowane przeze mnie w 2004r. nowatorskie rozwiązanie polegające na dożywotnim, szczelnym montażu grzałki z ochroną przed przegrzaniem
Wybrane komentarze od 2005r.
72[zasłonięte]040 Pozytywny pon 19 gru 2005
wszystko jak w najlepszym porządku. polecam grzałke dla każdego.
81[zasłonięte]524 Pozytywny nie 29 sty 2006
Transakcja bez zastrzeżeń, grzałka samochodowa na 230V zdaje egzamin w moim Escorcie (musi być możliwość obiegu płynu bo zagotuje). Tak "skomplikowane" urządzenie mogło by być tańsze, ale mimo to bardzo POLECAM SPRZEDAWCĘ.
82[zasłonięte]996 Pozytywny pon 30 sty 2006
Jakość grzałki zadowalająca. Przy temp na dworze -3stC po 3 godzinach grzania Mercedes 124 3,0D (6cyl 9l borygo) osiągnął temp ok 35stC-użądzenie raczej do mniejszych silników. Nie radzę dziurawić termostatu! Silnik sie wtedy nie dogrzewa
Sklep czynny w godzinach 11.00 - 18.00
tel. 733[zasłonięte]787
Wszelkie prawa zastrzeżoneKopiowanie wzoru użytkowego, powielanie i wykorzystywanie zdjęć bez zgody autora zabronione.