Jeśli kupujesz towar na kilku aukcjach to o ile jest taka możliwość (gabaryty przedmiotów) chętnie wyślemy towar jedną przesyłką. Najlepiej jest to ustalić na etapie zamówienia.
Zamówiony towar wysyłamy za pośrednictwem kuriera DHL.
Istnieje możliwość odbioru osobistego w siedzibie firmy (po ustaleniu telefonicznym terminu odbioru).
Koszt przesyłki zagranicznej ustalany jest indywidualnie zgodnie z aktualną taryfą kuriera. Za granicę nie wysyłamy paczek za pobraniem.
Po otrzymaniu przesyłki należy sprawdzić paczkę przy kurierze. W przypadku uszkodzenia mechanicznego towaru w przesyłce należy spisać z kurierem protokół reklamacyjny. W przypadku np. pobicia szkła w półce szklanej do reklamacji przechodzimy natychmiastowo i wysyłamy klientowi nowe szkło.
Klient ma prawo zwrotu nieuszkodzonego towaru w ciągu 10 dni bez podania przyczyny. Koszty odesłania zamówienia pokrywa Kupujący. Towar musi zostać wysłany w oryginalnym opakowaniu za pośrednictwem kuriera DHL. Prawo zwrotu bez podania przyczyny przysługuje tylko osobom prywatnym. Towar nie może nosić żadnych śladów użytkowania. W takim przypadku pieniądze zwrócimy w przeciągu 7 dni od otrzymania przesyłki.
Jeśli produkt w przeciągu 2 lat przestanie działać w trakcie użytkowania należy go odesłać na adres siedziby firmy - na swój koszt. Towar należy odesłać wraz z opisem usterki. Czas rozpatrzenia reklamacji to 14 dni. Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie wtedy naprawiamy lub wymieniamy uszkodzony element. Zwracamy także poniesione koszty za wysyłkę towaru do firmy.