Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

POCZTA PANTOFLOWA SZTUKA MARKETINGU SZEPTANEGO

22-01-2014, 19:10
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 18 zł     
Użytkownik biwenter
numer aukcji: 3876245985
Miejscowość Szczecin
Wyświetleń: 2   
Koniec: 21-01-2014 18:30:13

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2007
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 Witam

Mam do sprzedania książkę POCZTA PANTOFLOWA Sztuka marketingu szeptanego

 

Wydawnictwo HELION

Autorzy: David Balter, John Butman


Nadchodzi koniec marketingu z udziałem natrętnych naciągaczy!

Wszyscy rozmawiamy o produktach. Każdego dnia opowiadamy komuś o wyższości naszego samochodu (marki x) nad autem kuzyna (marki y), o smaku ulubionego piwa lub jakości usług firmy remontowej. W tym mechanizmie nie chodzi wcale o to, że mamy zamiar przekazywać komunikaty marketingowe, lecz o to, że lubimy snuć opowieści o tym, czego używamy -- historie oparte na własnych i cudzych doświadczeniach. To jest właśnie fenomen marketingu międzyludzkiego typu z ust do ust.

Autorzy książki, opierając się na praktycznych doświadczeniach i dogłębnych analizach, pokazują, jakie procesy zachodzą w zupełnie nowych relacjach z klientami. Wskazują także, w jaki sposób można je wykorzystać. Udowadniają, że reklama z ust do ust ma największą siłę oddziaływania, gdy uprawiają ją zwykli ludzie. Nie eksperci, kreatorzy trendów czy liderzy opinii, ale znajomi z pracy lub bliscy. Przecież często właśnie sąsiad lub przyjaciel ma większy wpływ na naszą decyzję o obejrzeniu konkretnego filmu niż najlepszy krytyk.

  • Dlaczego ludzie nie chcą rozmawiać?
  • Jak skłonić ich do rozmowy?
  • Jak zapewnić sobie pozytywną reklamę z ust do ust, nie uciekając się do oszustw i płatnej współpracy?
  • Kiedy negatywna reklama z ust do ust może być korzystna dla Twojej marki?
  • Jakie bodźce skłaniają ludzi do mówienia o ulubionych rzeczach nawet zupełnie obcym osobom?