Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego
ISBN: |
83-[zasłonięte]-0562-2 |
EAN: |
978[zasłonięte][zasłonięte]46056 |
oprawa: |
twarda |
ilość stron: |
224 |
wymiary: |
A5 |
rok wydania: |
2006 |
stan: |
nowa |
cena: |
33,55 |
Nadchodzi koniec marketingu z udziałem natrętnych naciągaczy!
Wszyscy rozmawiamy o produktach. Każdego dnia opowiadamy komuś o wyższości naszego samochodu (marki x) nad autem kuzyna (marki y), o smaku ulubionego piwa lub jakości usług firmy remontowej. W tym mechanizmie nie chodzi wcale o to, że mamy zamiar przekazywać komunikaty marketingowe, lecz o to, że lubimy snuć opowieści o tym, czego używamy -- historie oparte na własnych i cudzych doświadczeniach. To jest właśnie fenomen marketingu międzyludzkiego typu z ust do ust.
Autorzy książki, opierając się na praktycznych doświadczeniach i dogłębnych analizach, pokazują, jakie procesy zachodzą w zupełnie nowych relacjach z klientami. Wskazują także, w jaki sposób można je wykorzystać. Udowadniają, że reklama z ust do ust ma największą siłę oddziaływania, gdy uprawiają ją zwykli ludzie. Nie eksperci, kreatorzy trendów czy liderzy opinii, ale znajomi z pracy lub bliscy. Przecież często właśnie sąsiad lub przyjaciel ma większy wpływ na naszą decyzję o obejrzeniu konkretnego filmu niż najlepszy krytyk.
- Dlaczego ludzie nie chcą rozmawiać?
- Jak skłonić ich do rozmowy?
- Jak zapewnić sobie pozytywną reklamę z ust do ust, nie uciekając się do oszustw i płatnej współpracy?
- Kiedy negatywna reklama z ust do ust może być korzystna dla Twojej marki?
- Jakie bodźce skłaniają ludzi do mówienia o ulubionych rzeczach nawet zupełnie obcym osobom?