Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Poczta pantoflowa Sztuka marketingu szeptanego

24-01-2012, 5:29
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 37 zł     
Użytkownik informatyka_ke
numer aukcji: 2003178090
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 6   
Koniec: 16-01-2012 10:42:38

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rok wydania (xxxx): 2006
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Autorzy: David Balter, John Butman
Tłumaczenie: Izabela Szybilska
ISBN: 83-[zasłonięte]-0562-2
Tytuł oryginału: Grapevine: The New Art of Word-of-Mouth Marketing
Format: A5, stron: 224
oprawa twarda


Data wydania: 12/2006

Nadchodzi koniec marketingu z udziałem natrętnych naciągaczy!

Wszyscy rozmawiamy o produktach. Każdego dnia opowiadamy komuś o wyższości naszego samochodu (marki x) nad autem kuzyna (marki y), o smaku ulubionego piwa lub jakości usług firmy remontowej. W tym mechanizmie nie chodzi wcale o to, że mamy zamiar przekazywać komunikaty marketingowe, lecz o to, że lubimy snuć opowieści o tym, czego używamy -- historie oparte na własnych i cudzych doświadczeniach. To jest właśnie fenomen marketingu międzyludzkiego typu z ust do ust.

Autorzy książki, opierając się na praktycznych doświadczeniach i dogłębnych analizach, pokazują, jakie procesy zachodzą w zupełnie nowych relacjach z klientami. Wskazują także, w jaki sposób można je wykorzystać. Udowadniają, że reklama z ust do ust ma największą siłę oddziaływania, gdy uprawiają ją zwykli ludzie. Nie eksperci, kreatorzy trendów czy liderzy opinii, ale znajomi z pracy lub bliscy. Przecież często właśnie sąsiad lub przyjaciel ma większy wpływ na naszą decyzję o obejrzeniu konkretnego filmu niż najlepszy krytyk.

  • Dlaczego ludzie nie chcą rozmawiać?
  • Jak skłonić ich do rozmowy?
  • Jak zapewnić sobie pozytywną reklamę z ust do ust, nie uciekając się do oszustw i płatnej współpracy?
  • Kiedy negatywna reklama z ust do ust może być korzystna dla Twojej marki?
  • Jakie bodźce skłaniają ludzi do mówienia o ulubionych rzeczach nawet zupełnie obcym osobom?
Poczta pantoflowa Sztuka marketingu szeptanego


Dodano 2[zasłonięte]010-01 13:49
Wysyłka Kurierem Cała Polska Przy Wpłacie na Konto 22zł do 30kg