Książka jest NOWA, w stanie IDEALNYM. Niezależnie od ilości zakupionych książek płacisz tylko jednorazowy koszt wysyłki. Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego
Wydawnictwo: OnePress Nadchodzi koniec marketingu z udziałem natrętnych naciągaczy! Wszyscy rozmawiamy o produktach. Każdego dnia opowiadamy komuś o wyższości naszego samochodu (marki x) nad autem kuzyna (marki y), o smaku ulubionego piwa lub jakości usług firmy remontowej. W tym mechanizmie nie chodzi wcale o to, że mamy zamiar przekazywać komunikaty marketingowe, lecz o to, że lubimy snuć opowieści o tym, czego używamy -- historie oparte na własnych i cudzych doświadczeniach. To jest właśnie fenomen marketingu międzyludzkiego typu z ust do ust.
Autorzy książki, opierając się na praktycznych doświadczeniach i dogłębnych analizach, pokazują, jakie procesy zachodzą w zupełnie nowych relacjach z klientami. Wskazują także, w jaki sposób można je wykorzystać. Udowadniają, że reklama z ust do ust ma największą siłę oddziaływania, gdy uprawiają ją zwykli ludzie. Nie eksperci, kreatorzy trendów czy liderzy opinii, ale znajomi z pracy lub bliscy. Przecież często właśnie sąsiad lub przyjaciel ma większy wpływ na naszą decyzję o obejrzeniu konkretnego filmu niż najlepszy krytyk.
- Dlaczego ludzie nie chcą rozmawiać?
- Jak skłonić ich do rozmowy?
- Jak zapewnić sobie pozytywną reklamę z ust do ust, nie uciekając się do oszustw i płatnej współpracy?
- Kiedy negatywna reklama z ust do ust może być korzystna dla Twojej marki?
- Jakie bodźce skłaniają ludzi do mówienia o ulubionych rzeczach nawet zupełnie obcym osobom?
Spis treści:Wprowadzenie. Witaj w świecie poczty pantoflowej (9)
- Bardo - Twój przeciętny, unikalny konsument (19)
1. Kto rozmawia o produktach i dlaczego? (23)
- Andie, agresywna pracowniczka branży marketingowej (45)
2. Word-of-mouth to nie marketing szeptany (51)
- Dzień wprowadzenia SP na rynek (77)
3. Jak rozprzestrzenia się WOM? (81)
- Kto jest Twoim ekspertem? (99)
4. Mit ludzi wpływowych (103)
- Przyjęcie z grillem (119)
5. Gawędy WOM (125)
- Rysa na SuperPerfekcie (145)
6. Niezwykła wartość negatywnych opinii (149)
- Bardo - oddany klient (165)
7. Co dalej z WOM? (171)
Głęboko w ulu: dodatkowe raporty BzzAgentów (195)
Podziękowania (215)
Skorowidz (217)
|