Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego

19-01-2012, 14:38
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 32 zł     
Użytkownik infmaster
numer aukcji: 1997675118
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 8   
Koniec: 13-01-2012 14:12:27
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Książka jest NOWA,
w stanie IDEALNYM.

Niezależnie od ilości zakupionych książek płacisz tylko jednorazowy koszt wysyłki.

Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego

Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego

Wydawnictwo: OnePress



Nadchodzi koniec marketingu z udziałem natrętnych naciągaczy!
Wszyscy rozmawiamy o produktach. Każdego dnia opowiadamy komuś o wyższości naszego samochodu (marki x) nad autem kuzyna (marki y), o smaku ulubionego piwa lub jakości usług firmy remontowej. W tym mechanizmie nie chodzi wcale o to, że mamy zamiar przekazywać komunikaty marketingowe, lecz o to, że lubimy snuć opowieści o tym, czego używamy -- historie oparte na własnych i cudzych doświadczeniach. To jest właśnie fenomen marketingu międzyludzkiego typu z ust do ust.

Autorzy książki, opierając się na praktycznych doświadczeniach i dogłębnych analizach, pokazują, jakie procesy zachodzą w zupełnie nowych relacjach z klientami. Wskazują także, w jaki sposób można je wykorzystać. Udowadniają, że reklama z ust do ust ma największą siłę oddziaływania, gdy uprawiają ją zwykli ludzie. Nie eksperci, kreatorzy trendów czy liderzy opinii, ale znajomi z pracy lub bliscy. Przecież często właśnie sąsiad lub przyjaciel ma większy wpływ na naszą decyzję o obejrzeniu konkretnego filmu niż najlepszy krytyk.

  • Dlaczego ludzie nie chcą rozmawiać?
  • Jak skłonić ich do rozmowy?
  • Jak zapewnić sobie pozytywną reklamę z ust do ust, nie uciekając się do oszustw i płatnej współpracy?
  • Kiedy negatywna reklama z ust do ust może być korzystna dla Twojej marki?
  • Jakie bodźce skłaniają ludzi do mówienia o ulubionych rzeczach nawet zupełnie obcym osobom?


Spis treści:

Wprowadzenie. Witaj w świecie poczty pantoflowej (9)

  • Bardo - Twój przeciętny, unikalny konsument (19)

1. Kto rozmawia o produktach i dlaczego? (23)

  • Andie, agresywna pracowniczka branży marketingowej (45)

2. Word-of-mouth to nie marketing szeptany (51)

  • Dzień wprowadzenia SP na rynek (77)

3. Jak rozprzestrzenia się WOM? (81)

  • Kto jest Twoim ekspertem? (99)

4. Mit ludzi wpływowych (103)

  • Przyjęcie z grillem (119)

5. Gawędy WOM (125)

  • Rysa na SuperPerfekcie (145)

6. Niezwykła wartość negatywnych opinii (149)

  • Bardo - oddany klient (165)

7. Co dalej z WOM? (171)

  • Podsumowanie (189)

Głęboko w ulu: dodatkowe raporty BzzAgentów (195)

Podziękowania (215)

Skorowidz (217)

Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego

Szybka wysyłka po zaksięgowaniu wpłaty.

Przy zakupie powyżej 190zł
dostawa kurierem GRATIS

Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

Zobacz nasze pozostałe aukcje