Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Po drugie klient wyd. 1, McFerrin Peters...

28-01-2012, 8:08
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 54.10 zł     
Użytkownik TechBook
numer aukcji: 2024578953
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 8   
Koniec: 27-01-2012 19:59:34
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Po drugie klient wyd. 1

Wydawnictwo:Wolters Kluwer
Wymiary: 176 x 250 mm
Ilość stron:296
ISBN: [zasłonięte]978-8326-654-2
Wymiary: 176 x 250 mm
Rok wydania: 2009
Opis:

Tajemnica sukcesu firmy Rosenbluth International, której właścicielem jest autor tej książki, jest prosta: firma koncentruje się przede wszystkim na swoich pracownikach, a dopiero potem na klientach. W książce udowodniono, że ten kontrowersyjny, lecz niezawodny przepis, sprawdzony przez trzecie co do wielkości przedsiębiorstwo turystyczne na świecie, może być gwarancją sukcesu każdej firmy, niezależnie od branży, wielkości i lokalizacji. Przeprowadzenie koniecznych zmian w organizacji ułatwi zamieszczony tu zbiór praktycznych wskazówek:

* jak zatrudniać odpowiednich ludzi i jak ich szkolić,
* jak uczynić pracowników rzecznikami idei firmy,
* jakie programy mogą zostać użyte dla wprowadzenia zmian w kulturzeorganizacji,
* jakimi metodami monitorować zadowolenie pracowników i postępy w ich efektywności.

Opisano też wynikające z tego podstawowego założenia praktyki zarządzania oraz implikacje dla wprowadzania nowych rozwiązań technologicznych, planowania strategicznego i nawiązywania relacji partnerskich w biznesie.



Spis treści:

O autorach
str. 9
Prolog
str. 11

Część pierwsza
Potencjał tkwi w ludziach 1. Jak się to wszystko zaczyna
str. 23
2. Cel: zadowolony pracownik
str. 27
3. Znajdowanie odpowiednich ludzi
str. 49
4. Ciągłe podnoszenie kwalifikacji: tajna broń
str. 76
5. Usługi: odpowiednie nastawienie, artyzm i proces
str. 97
6. Kształtowanie kultury
str. 121
7. Pobudzanie twórczego myślenia i pielęgnowanie pomysłów
str. 139
8. Proces "pielenia
str. 152

Część druga
Kształtowanie przyszłości
9. Kształtowanie przyszłości
str. 171
10. Technologia jako narzędzie
str. 182
11. Rozejrzyj się
str. 210
12. Szczera współpraca
str. 220
13. Wytyczanie nowych szlaków
str. 235
Posłowie
str. 249
Epilog
str. 253
Źródła cytatów
str. 288
Literatura
str. 289
Indeks
str. 291

Zobacz nasze pozostałe aukcje

Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

Zapraszam serdecznie.