Opis książki: Tajemnica sukcesu firmy Rosenbluth International, której właścicielem jest autor tej książki, jest prosta: firma koncentruje się przede wszystkim na swoich pracownikach, a dopiero potem na klientach. W książce udowodniono, że ten kontrowersyjny, lecz niezawodny przepis, sprawdzony przez trzecie co do wielkości przedsiębiorstwo turystyczne na świecie, może być gwarancją sukcesu każdej firmy, niezależnie od branży, wielkości i lokalizacji. Przeprowadzenie koniecznych zmian w organizacji ułatwi zamieszczony tu zbiór praktycznych wskazówek:
* jak zatrudniać odpowiednich ludzi i jak ich szkolić, * jak uczynić pracowników rzecznikami idei firmy, * jakie programy mogą zostać użyte dla wprowadzenia zmian w kulturzeorganizacji, * jakimi metodami monitorować zadowolenie pracowników i postępy w ich efektywności.
Opisano też wynikające z tego podstawowego założenia praktyki zarządzania oraz implikacje dla wprowadzania nowych rozwiązań technologicznych, planowania strategicznego i nawiązywania relacji partnerskich w biznesie.
O autorach str. 9 Prolog str. 11
Część pierwsza Potencjał tkwi w ludziach 1. Jak się to wszystko zaczyna str. 23 2. Cel: zadowolony pracownik str. 27 3. Znajdowanie odpowiednich ludzi str. 49 4. Ciągłe podnoszenie kwalifikacji: tajna broń str. 76 5. Usługi: odpowiednie nastawienie, artyzm i proces str. 97 6. Kształtowanie kultury str. 121 7. Pobudzanie twórczego myślenia i pielęgnowanie pomysłów str. 139 8. Proces "pielenia str. 152
Część druga Kształtowanie przyszłości 9. Kształtowanie przyszłości str. 171 10. Technologia jako narzędzie str. 182 11. Rozejrzyj się str. 210 12. Szczera współpraca str. 220 13. Wytyczanie nowych szlaków str. 235 Posłowie str. 249 Epilog str. 253 Źródła cytatów str. 288 Literatura str. 289 Indeks str. 291
|