Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Po drugie klient wyd. 1 [nowa]

28-02-2012, 19:53
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 54.30 zł     
Użytkownik ksieg-inter_pl
numer aukcji: 2029946571
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 9   
Koniec: 30-01-2012 15:22:09
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Po drugie klient wyd. 1

McFerrin Peters Diane, Rosenbluth Hal F.

Dane:
  • ISBN:[zasłonięte]978-8326-654-2
  • liczba stron: 296
  • okładka: twarda
  • wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • wymiary: 176 x 250 mm
  • Rok wydania: 2009
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    Tajemnica sukcesu firmy Rosenbluth International, której właścicielem jest autor tej książki, jest prosta: firma koncentruje się przede wszystkim na swoich pracownikach, a dopiero potem na klientach. W książce udowodniono, że ten kontrowersyjny, lecz niezawodny przepis, sprawdzony przez trzecie co do wielkości przedsiębiorstwo turystyczne na świecie, może być gwarancją sukcesu każdej firmy, niezależnie od branży, wielkości i lokalizacji. Przeprowadzenie koniecznych zmian w organizacji ułatwi zamieszczony tu zbiór praktycznych wskazówek:

    * jak zatrudniać odpowiednich ludzi i jak ich szkolić,
    * jak uczynić pracowników rzecznikami idei firmy,
    * jakie programy mogą zostać użyte dla wprowadzenia zmian w kulturzeorganizacji,
    * jakimi metodami monitorować zadowolenie pracowników i postępy w ich efektywności.

    Opisano też wynikające z tego podstawowego założenia praktyki zarządzania oraz implikacje dla wprowadzania nowych rozwiązań technologicznych, planowania strategicznego i nawiązywania relacji partnerskich w biznesie.



    O autorach
    str. 9
    Prolog
    str. 11

    Część pierwsza
    Potencjał tkwi w ludziach 1. Jak się to wszystko zaczyna
    str. 23
    2. Cel: zadowolony pracownik
    str. 27
    3. Znajdowanie odpowiednich ludzi
    str. 49
    4. Ciągłe podnoszenie kwalifikacji: tajna broń
    str. 76
    5. Usługi: odpowiednie nastawienie, artyzm i proces
    str. 97
    6. Kształtowanie kultury
    str. 121
    7. Pobudzanie twórczego myślenia i pielęgnowanie pomysłów
    str. 139
    8. Proces "pielenia
    str. 152

    Część druga
    Kształtowanie przyszłości
    9. Kształtowanie przyszłości
    str. 171
    10. Technologia jako narzędzie
    str. 182
    11. Rozejrzyj się
    str. 210
    12. Szczera współpraca
    str. 220
    13. Wytyczanie nowych szlaków
    str. 235
    Posłowie
    str. 249
    Epilog
    str. 253
    Źródła cytatów
    str. 288
    Literatura
    str. 289
    Indeks
    str. 291

    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.