Po drugie klient
Autor: McFerrin Peters Diane, Rosenbluth Hal F.
ilość stron: 296
oprawa: twarda
format: 170x240
data wydania: 2013
wydawca: Wolters Kluwer
EAN: 978[zasłonięte][zasłonięte]64459
Tajemnica sukcesu firmy Rosenbluth International, której właścicielem jest autor tej książki, jest prosta: firma koncentruje się przede wszystkim na swoich pracownikach, a dopiero potem na klientach. W książce udowodniono, że ten kontrowersyjny, lecz niezawodny przepis, sprawdzony przez trzecie co do wielkości przedsiębiorstwo turystyczne na świecie, może być gwarancją sukcesu każdej firmy, niezależnie od branży, wielkości i lokalizacji. Przeprowadzenie koniecznych zmian w organizacji ułatwi zamieszczony tu zbiór praktycznych wskazówek:
- jak zatrudniać odpowiednich ludzi i jak ich szkolić,
- jak uczynić pracowników rzecznikami idei firmy,
- jakie programy mogą zostać użyte dla wprowadzenia zmian w kulturzeorganizacji,
- jakimi metodami monitorować zadowolenie pracowników i postępy w ich efektywności.
Opisano też wynikające z tego podstawowego założenia praktyki zarządzania oraz implikacje dla wprowadzania nowych rozwiązań technologicznych, planowania strategicznego i nawiązywania relacji partnerskich w biznesie.
Jak nie płacić za dostawę? 1. Przy zakupie dowolnej pozycji z kategorii: Darmowa dostawa 2. Do pozycji oznaczonych darmową wysyłką możesz dodać przedmioty z naszych pozostałych aukcji, a paczkę i tak wyślemy bezpłatnie!
| |
Jak kupić przedmioty z kilku naszych aukcji
i zapłacić tylko raz za dostawę?
1. Dodaj wszystkie zakupione u nas PRZEDMIOTY do koszyka 2. Przejdź do koszyka, zaznacz wybrane pozycje i kliknij przycisk
Uwaga! Nie używaj przycisku "Kup Teraz" dla każdej aukcji osobno! Wystarczy tylko raz potwierdzić zakup w koszyku. |