- Poznaj skuteczne metody zarządzania projektami
- Naucz się wdrażać odpowiednie procedury w swojej firmie
- Dowiedz się, jak omijać zagrożenia i radzić sobie z problemami
- Odnieś sukces biznesowy i popraw wyniki przedsiębiorstwa
PMO - Project Management Office lub po prostu biuro projektów - to jednostka,
której zadaniem jest kompleksowe wspieranie procesu zarządzania projektami w organizacji.
Jest to również idea, która robi ostatnimi czasy oszałamiającą karierę w świecie nowoczesnego
biznesu i zarządzania. Idea, której wręcz nie wypada nie znać, jeśli marzy się o karierze
w tych dziedzinach, zwłaszcza że efektywne zarządzanie projektami staje się palącą
koniecznością w firmach planujących rozwój i pragnących skutecznie działać na coraz
bardziej konkurencyjnym rynku.
W polskich księgarniach brakowało dotąd pozycji kompleksowo i w sposób praktyczny
omawiającej zagadnienia związane z PMO. Lukę tę wypełnia książka "PMO. Praktyka
zarządzania projektami i portfelem projektów w organizacji". Znajdziesz w niej
wszystkie kluczowe zagadnienia, nierozerwalnie związane z efektywnym funkcjonowaniem
biura projektów. Jest ona doskonałym wprowadzeniem w arkana efektywnego zarządzania
projektami, wdrażania właściwych procedur oraz odpowiedniego definiowania priorytetów.
Może także pomóc w planowaniu rozwoju, wprowadzaniu i przestrzeganiu standardów oraz
rozwiązywaniu pojawiających się przy tym problemów z personelem czy budżetem organizacji.
- Doświadczenia z PMO w naszym kraju
- Praktyka stosowania standardów
- Zasady efektywnego zarządzania projektami w organizacjach
- Praktyczne wskazówki dotyczące wdrażania PMO
- Doświadczenia związane z priorytetyzacją projektów
- Skuteczne metody zwiększania wydajności przedsiębiorstw
- Sposoby poprawiania terminowości i rozwiązywania konfliktów
- Ulepszanie zarządzania budżetami i zasobami
Zdobądź uznanie zarządu i zostań cenionym specem od zarządzania
projektami!
|