|
Pluszowy piesek
Świetna zabawka dla dzieci. Ten pluszowy piesek czeka by go przytulić i pocieszyć. Lubi zabawy i psoty. Ponadto jest godny zaufania, można mu powierzyć każdy sekret .
Długość 40 cm
Zabawka jest łatwa do utrzymania w czystości.
Prać w pralce 40°C, program dla rzeczy delikatnych. Nie wybielać Nie suszyć w pralko-suszarce Nie prasować Nie prać chemicznie
Pomyślcie o zbliżającym się Dniu Dziecka – miły, pluszowy piesek jest właśnie świetnym pomysłem na prezent dla Twojego dziecka.
Lepiej kupić teraz i mieć pewność, że przesyłka na pewno dojdzie do 1 czerwca.
Zapraszam na pozostałe aukcje, znajdzie tam Państwo inne zabawki dla Waszych dzieci.
Skład:
Tkanina: 100% poliester Wypełnienie: włókna z poliestru
Zapraszamy na nasze pozostałe aukcje, gdzie znajdą Państwo inne artykuły gospodarstwa domowego, dla dzieci i do ozdoby z IKEA.
Zakupione towary wysyłam w jednej paczce.
Za wysyłkę płacicie Państwo tylko raz!
Koszt wysyłki jest zależny od całkowitej wagi i gabarytów paczki. Przy aukcji podana jest jednostkowa waga produktu, na stronie „o mnie” podane są informacje na temat przedziałów wagowych i wymiarowych. W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt.
|
|
Stefania Adamczyk-Karpińska Astrum
ul. Kluczborska 33/1 31-208 Kraków NIP: 641[zasłonięte]218-11 Regon: 120[zasłonięte]770 Wpis do ewidencji: R000[zasłonięte]437/2012 e-mail: astrum-[zasłonięte]@tlen.pl
Sławomir
tel: 600 [zasłonięte] 853
Stefania
tel: 604 [zasłonięte] 668
|
|
|
|
- ma wpłatę czekamy 7 dni, jeżeli potrzebujecie Państwo więcej czasu, prosimy o informację
- towar wysyłamy do 3 dni roboczych (staramy się szybciej)
- po zakupie prosimy o wybór metody wysyłki, metody płatności, koloru produktu (jeżeli jest taka opcja) i podanie adresu, na który towar ma być wysłany
- nieużywany towar w oryginalnym opakowaniu możecie Państwo zwrócić w ciągu 10 dni od otrzymania (zwracamy koszt towaru, nie zwracamy za przesyłkę)
- w przypadku uszkodzenia paczki lub jej zawartości w transporcie prosimy o spisanie protokołu szkody z dostarczycielem i kontakt z nami, wymienimy towar lub doślemy nowy
- w przypadku otrzymania niekompletnego zamówienia lub niewłaściwego produktu prosimy o kontakt, wymienimy towar lub doślemy brakujące elementy na nasz koszt
- w przypadku nie otrzymania przesyłki w ciągu kilku dni od wysłania prosimy o kontakt, sprawdzimy co jest powodem opóźnienia. Jeżeli przesyłka zaginie składamy reklamację u dostarczyciela i czekamy na jej wynik
|
|
|
|
- za pośrednictwem PayU
- przelewem na konto:
29 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020002 [zasłonięte] 148404
- za pobraniem (płatne u listonosza przy odbiorze paczki)
-gotówką przy odbiorze osobistym
|
|
|
|
- Pocztą Polską
- kurierem DPD
- kurierem UPS
- przez paczkomaty In-Post
|
|
|