Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Plustek SmartOffice PL2550 ADF 600dpi FVAT

10-07-2012, 18:29
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 2 150 zł     
Użytkownik Agito_pl
numer aukcji: 2456086414
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 62   
Koniec: 13-07-2012 12:16:08

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Agito S.A.
ul. Mokotowska 1
00-640 Warszawa

pn - pt: 900 - 1700

(22) 21 00 379
[zasłonięte]@agito.pl

Wiarygodny sprzedawca
z wieloletnim doświadczeniem
Słuchamy naszych klientów
Tysiące zadowolonych klientów
Oryginalne produkty
z legalnego źródła
Terminowe wysyłki towarów
Różnorodne formy płatności
przelew, za pobraniem
Gwarancja zwrotu
masz 10 dni na zwrot towaru bez podania powodu
Zapewniona obsługa posprzedażowa
Posiadamy konto w BRE Banku



Zachęcamy do płatności przez “Płacę z allegro”



Agito to firma z długoletnim doświadczeniem, doceniona przez klientów i media

Bezpieczne pakowanie przesyłek
Szeroki wybór produktów
 
Plustek SmartOffice PL2550


2150.00 zł
Plustek SmartOffice PL2550
  • Skaner A4 z matrycą CIS o rozdzielczości 600x600 dpi. Wyposażony jest w automatyczny podajnik na 50 arkuszy, przyciski funkcyjne skanera umożliwiają skanowanie do przeszukiwalnego pliku PDF, do programu OCR, do Worda / Excela, do programu BCR oraz sklejanie skanów do formatu A3. Interfejs skanera to port USB 2.0.

Skanowanie do przeszukiwalnego pliku PDF za jednym naciśnięciem przycisku
Możliwość skanowania do przeszukiwalnego pliku PDF za jednym naciśnięciem przycisku pomaga Ci zapisać dokumenty w określonej lokalizacji a później, kiedy będziesz ich potrzebował, możesz je wyciągnąć po prostu wpisując pierwsze litery nazwy dokumentu.  Lub po prostu wpisać jakiekolwiek słowo kluczowe jakie pamiętasz z danego dokumentu, by przywołać wszystkie dokumenty, które zawierają to słowo.  Przyciski funkcyjne są programowalne aby umożliwić Ci zwiększenie wydajności i zaoszczędzenie dużej ilości czasu.  Poprzez pojedyncze naciśnięcie przycisku możesz skanować dokumenty i zapisywać je w rozmaitych formatach pliku.  Menadżerowie biur Obsługi Klienta lub wydziału księgowości otrzymują wielkie ilości dokumentów i skanują je na potrzeby późniejszego ich wykorzystania, lecz potem odszukanie ich staje się trudne wśród ogromnej ilości innych dokumentów.

Czynienie procesu skanowania możliwym i wydajnym
Ten skaner może skanować dwustronnie i w pełnym kolorze grube dokumenty i karty plastikowe, takie jak karty ubezpieczenia, karty kredytowe, dowody osobiste i prawa jazdy.  Dzięki funkcjonalności zarówno podajnika dokumentów, jak i płaskiej szyby, skaner ten zwiększa prędkość i inteligentnie zarządza skanowaniem dokumentów.  Jeżeli departament finansów zażąda skanowania większej partii dokumentów, pracownik może wykorzystać automatyczny podajnik dokumentów i automatycznie zapisać pliki.  Po uruchomieniu skanowania wsadowego, nie musisz monitorować urządzenia.  Możesz wykorzystać ten czas na inne czynności, aż cały proces skanowania dobiegnie końca.

Tworzenie biura całkowicie pozbawionego papieru
Faktycznie, firmy przechowują dla różnych celów dokumenty od swoich klientów takie jak:  paragony, zwroty podatku, podania, itp.  W kolejnych latach dokumentów tych jest coraz więcej i zajmują one dużo miejsca.  Lecz przy pomocy tego skanera, możesz przetworzyć fizyczne dokumenty w pliki cyfrowe i zapisać je na dysku lub wysłać je do odpowiednich osób lub firm.  Twoja firma może nawet załadować wszystkie dokumenty na stronę FTP i wysłać do niej link swoim klientom, albo współdzielić je między współpracownikami do użytku wewnętrznego.  Z tym skanerem współdzielenie dokumentów staje się znacznie łatwiejsze.  A najważniejsze jest to, że skaner ma ekologiczną konstrukcję i nie potrzebuje w ogóle czasu na nagrzewanie.

Z drugiej strony, skaner płaski umożliwia użytkownikom skanowanie dokumentów, które nie sa przetwarzane wsadowo, w większych ilościach.  Pojedyncze dokumenty, rękopisy lub odręczne notatki, numery telefonów zapisane na małych skrawkach papieru mogą być zeskanowane szybko i wysłane do, lub zapisane w określonej lokalizacji.  Oznacza to, że jesteś w stanie stworzyć biuro całkowicie pozbawione papieru.



Linia
SmartOffice
Kolor
Czarny
Przeznaczenie
Do biura
Załączone wyposażenie
Zasilacz
Płyta CD z oprogramowaniem i dokumentacją
Wysokość [cm]
20.3
Szerokość [cm]
48.1
Głębokość [cm]
32.7
Waga [kg]
4.5
Rozdzielczość optyczna [dpi]
600
Rozdzielczość sprzętowa [dpi]
600 x 600
Prędkość skanowania - kolor [s]
7.5
Prędkość skanowania - b/w [s]
2.4
Inne
Możliwość skanowania kart kredytowych; dowodów osobistych i wizytówek
Układ optyczny
CIS
Maksymalny format dokumentu
216 x 297 mm (> A4)
Wyświetlacz
Nie
Przyciski
Skanuj
OCR
Podajnik na dokumenty
50 arkuszy
Skanowanie dwustronne
Tak
Przystawka do slajdów
nie
Zastosowane technologie
TWAIN
WIA
CIS.
Inne
Maksymalne dzienne obciążenie: 1500 stron
Formaty plików
JPEG
PDF
Wspierane systemy operacyjne
Windows 2000
Windows XP
Windows Vista
Windows 7
Inne oprogramowanie
ABBYY FineReader 6.0 Sprint Plus
Plustek DI Capture
NewSoft Presto! PageManager 7.10
Hotcard BizCard Finder 3.0
Plustek DocAction
Plustek DocTWAIN
Interfejs
USB 2.0
Inne
Nie
Gwarancja
Okres gwarancji: 24 miesiące
Miejsce realizacji: autoryzowany serwis producenta




Pamiętaj, prawdziwe okazje nie trafiają się często! W Agito znajdziesz produkty w najbardziej atrakcyjnych cenach!
Na naszych aukcjach mnóstwo promocji, bestsellerów oraz nowości rynkowych. Kup teraz!


Ten produkt jest oryginalny! Agito sprzedaje tylko oryginalne produkty od sprawdzonych dostawców. Kupując na naszych aukcjach masz pewność, że produkt pochodzi bezpośrednio od producenta lub polskiego dystrybutora.
Ponadto Twoje zakupy chroni gwarancja, dlatego możesz kupować bez obaw!


Kupuj bezpiecznie! Kupując u nas masz gwarancję oryginalności. Ponadto produkty sprzedawane przez Agito możesz zwrócić w ciągu 10 dni, jeśli nie spełnią Twoich oczekiwań.
Nie musisz podawać powodu - to Twoje prawo i my je respektujemy.


Masz pytanie? Chcesz wyjaśnić nurtującą Cię wątpliwość? Porozmawiaj z nami! Profesjonalni doradcy ds. obsługi klienta czekają na Twój e-mail: [zasłonięte]@agito.pl lub telefon (22) 21 00 379.
Jesteśmy dla Ciebie codziennie od poniedziałku do piątku od 9:00 do 17:00.


Dołącz do grona zadowolonych klientów i przekonaj się, że warto kupować na aukcjach Agito! Istniejemy od 2002 roku, jesteśmy renomowaną firmą o ugruntowanej pozycji rynkowej, wielokrotnie nagradzaną.


Dbamy o to abyś otrzymał pełnowartościowy towar. Twoja przesyłka jest pakowana zgodnie z najwyższymi standardami bezpieczeństwa, transport zaś powierzamy tylko sprawdzonym pośrednikom!