Pomoc techniczna.
Dla naszych klientów oferujemy darmowe wsparcie techniczne , również projekty i obliczenia natężenia oświetlenia . Jeśli ktoś z Państwa chciałby skorzystać z takiego wsparcie , prosimy o wysłanie zapytanie na adres ; [zasłonięte]@swiatlo-led.pl
Czas realizacji.
Informujemy o terminie realizacji każdego produktu , ponieważ nasza sprzedaż obejmuje również sklepy w miastach ; Kędzierzyn-Koźle i Konin .
Z tego względu nasz towar może nagle zostać sprzedany w w/w magazynach.
Czas realizacji obejmuje wówczas uzupełnienie stanu magazynowego i wysyłkę do klienta .
Odbiór osobisty.
Prosimy
zawsze uzgadniać odbiór osobisty z naszymi pracownikami , ponieważ towary wysyłamy z różnych magazynów .
Reklamacje podczas dostawy ;
Podczas dostawy towaru - KONIECZNIE należy sprawdzić jego stan w obecności kuriera .
Należy wówczas poprosić o sporządzenie "PROTOKOŁU SZKODY" na którym powinien się znaleźć ;
- szczegółowy opis wyglądu zewnętrznego paczki
- rodzaj i wielkość uszkodzenia
- ilość uszkodzonych produktów
Protokół należy wysłać w ciągu 24 godzin do naszego biura poprzez
W przypadku nie zastosowania się do w/w wskazówek
reklamacji NIE UWZGLĘDNIAMY .
Faktury ;
Dokumenty sprzedaży wysyłamy drogą elektroniczną .
Wydrukowany dokument wysyłamy pocztą tylko na życzenie .
Na podstawie &3.1 i &3.2 "Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 17 grudnia 2010r. w sprawie przesyłania faktur w formie elektronicznej, zasad ich przechowywania oraz trybu udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej"( Dz. U z 2010 roku Nr 249 poz. 1661) wyrażam zgodę na otrzymywanie od Technika Oświetlenia "Eres" s.c. Rafał Sawicki,Beata Węgiel faktur drogą elektroniczną w formacie PDF.
Faktury przesyłane będą tylko pocztą elektroniczną e-mail na adres podany przy zakupie / rejestracji . Powyższa akceptacja przestaje obowiązywać tylko po jej pisemnym wypowiedzeniu , wysłanym na adres naszej firmy pocztą lub drogą elektroniczną na adres ; admin[zasłonięte]@swiatlo-led.pl