1240[zasłonięte]-389-ALL
Ozzie Sackpack
PLECAK SPORTOWY
KOLOR JASNOZIELONY
UNDER ARMOUR
MOŻLIWY ODBIÓR OSOBISTY NA TERENIE KRAKOWA!
ColdGear® to dwustronna tkanina pochłaniająca wilgoć i regulująca temperaturę ciała. Potrafi sprostać dotąd niemożliwemu: utrzymuje ciepłotę ciała przy maksymalnej redukcji wagi tkaniny. ColdGear® Compression wprowadza nasz System Transportu Wilgoci do ściśle przylegającej odzieży technicznej - „drugiej skóry”. Został zaprojektowany tak aby idealnie dopasowywać się do ciała,regulować jego temperaturę oraz ograniczać zmęczenie mięśni.
Under Armour - amerykańska firma, producent obuwia, odzieży i akcesoriów sportowych.
Firma została założona w 1996 roku przez ówczesnego 23-letniego studenta Uniwersytetu w Marylnad i kapitana uniwersyteckiej drużyny w futbolu amerykańskiego - Kevina Planka w piwnicy jego babci w Waszyngtonie.
Plank, który męczył się podczas gry z powodu zbyt potliwej koszulki, zauważył iż jego spodenki pozostają suche. To zainspirowało go do stworzenia koszulek odprowadzających wilgoć. Wkrótce potem główne firmy takie jak Nike,Adidas czy Reebok poszły w ślady Under Armour i stworzyły własne serie odprowadzających wilgoć odzieży.
Pod koniec 1996 roku firma wygenerowała 17 tysięcy dolarów przychodu wyłącznie w sprzedaży wysyłkowej. W roku 1997 Plank miał już zamówienia opiewające na 100 tysięcy dolarów i został tym samym zmuszony do zbudowania fabryki w Ohio. Marka została jeszcze bardziej dostrzeżona, kiedy na okładce USA Today rozgrywający Oakland Raiders Jeff George pojawił się w golfie Under Armour. Firma została dostrzeżona przez Uniwersytet Technologii w Georgii, który zamówił 10 strojów dla drużyny Gerogia Tech Yellow Jackets. Współpraca z tym uniwersytetem zaowocowała współpracą ze stanem Karolina Północna. Dzięki pozytywnym opiniom graczy na temat produktów firmy ilość zamówień zaczęła się zwiększać. Under Armour swój pierwszy zysk osiągnęła w roku 1998. W 1999 w filmie Męska gra Willie Beamen grany przez Jamiego Foxa występował w suspensorium Under Armour. Wykorzystując sukces filmu Plank zakupił reklamę w popularnym sportowym dwutygodniku ESPN The Magazine. Reklama wygenerowała aż 750 tysięcy dolarów przychodu.