Dostawa i płatności
Wysyłka
Wszystkie paczki wysyłamy firmą kurierską UPS.
Zamówienia realizowane są w dni robocze (pn-pt),
do 48 godzin od zaksięgowania wpłaty na naszym koncie (bądź opłacenia przez system płatności „PayU” ) lub wybrania przesyłki pobraniowej.
Wszystkie paczki są nieodpłatnie ubezpieczone przez nasz sklep w firmie UPS na pełną wartość zakupu co daje 100% pewności.
Odbiór osobisty
Istnieje możliwość odbioru osobistego w jednym z naszych 4 sklepów w Warszawie oraz w naszym magazynie centralnym.
W formularzu opcji dostawy wybierz odbiór osobisty, dodaj informację w którym miejscu chcesz odebrać sprzęt oraz
koniecznie czekaj na informację z działu zamówień odnośnie potwierdzenia terminu odbioru
Wybierz Świat Dziecka
postaw na jakość i doświadczenie
Mamy ponad 20 lat doświadczenia w tej dziedzinie - jesteśmy jednym z pionierów branży dziecięcej w kraju. Najwyższą jakość obsługi gwarantują 4 największe sklepy stacjonarne w Warszawie i ich doświadczony personel. Dzięki tak dużej praktyce zapewniamy najwyższy poziom oferowanych towarów i usług. Długotrwała współpraca z najlepszymi dystrybutorami i producentami na rynku polskim i zagranicznym daje pewność najwyższej jakości produktów.
Na alle dopiero zaczynamy i jesteśmy przekonani, iż nasze doświadczenie zdobyte przez lata w sprzedaży tradycyjnej, przełoży się na zadowolenie naszych klientów w sieci. Naszą firmę tworzy ponad 100 osób pracujących w centrali przedsiębiorstwa oraz naszych 4 salonach sprzedaży. Wszystko po to, żeby zaspokoić potrzeby każdego klienta. Masz pełną gwarancję, że nie znikniemy nagle z rynku.
Masz możliwość rezygnacji z dokonanego zakupu (bez podania przyczyny) w ciągu 10 dni od daty odebrania towaru (dotyczy zamówień realizowanych wysyłkowo). Przed nadaniem przesyłki zwrotnej należy skontaktować się z pracownikiem sklepu pod adresem
[zasłonięte]@swiatdziecka.com.pl Masz jakieś uwagi lub sugestie? Powinniśmy coś zmienić lub udoskonalić? Prosimy o przesyłanie wszelkich uwag i komentarzy do naszego kierownika w celu poprawy jakości obsługi klienta na adres
[zasłonięte]@swiatdziecka.com.pl
Dostępność i gwarancja
Produkty oferowane na naszych aukcjach
są dostępne na magazynie. Sprzedawany przez nas asortyment jest zawsze nowy i pochodzi z legalnych źródeł dystrybucji - bezpośrednio od producenta lub oficjalnego Polskiego dystrybutora.
Gwarancja pisemna trwa od 12 do 36 miesięcy w systemie Door to Door (bez wychodzenia z domu) oznacza to, że nie musisz martwić się o dostarczenie i odbiór swojego sprzętu do serwisu. Gwarancja upoważnia do bezpłatnych napraw gwarancyjnych na terenie Polski.
Kupując u nas masz 100% pewności, że nie będziesz miał żadnych problemów z realizacją zgłoszenia reklamacyjnego. W niektórych przypadkach jesteśmy w stanie zaoferować produkt zastępczy na czas naprawy (dotyczy to reklamacji zgłoszonych w punktach odbioru)!
Jesteśmy do twojej dyspozycji pod adresem
[zasłonięte]@swiatdziecka.com.pl
Pytania i odpowiedzi
Nasz klient jest dla Nas ważny nie tylko przed zakupem. Zapewniamy ze swojej strony wsparcie po sprzedaży.