AKCJA
„PL”
Robiąc zakupy w sklepach internetowych
lub w serwisach aukcyjnych klienci często nie zwracają uwagi na kraj, z którego kupują lub nie
pytają się dystrybutora, gdzie zaopatruje się w oferowane produkty. Pamiętaj, że kupując
u
dystrybutora w innym kraju lub jeśli Twój dystrybutor zaopatruje się nie w polskiej dystrybucji
to twój produkt może nie podlegać gwarancji w Polsce.
Polski dystrybutor może odmówić
naprawy takich urządzeń, co też najczęściej czyni.
Z tego powodu sklep Olimp Fit rozpoczął
akcję „PL”.
Kupując produkty oznaczone logiem
„PL” macie Państwo 100% pewność, że nie spotkacie Państwo nigdy
problemów z naprawami gwarancyjnymi i pogwarancyjnymi zakupionych produktów. Produkty ze
znakiem „PL” pochodzą od oficjalnych polskich przedstawicieli. Tylko oni
mogą zagwarantować Państwu pełną gwarancję
przez pełen okres jej trwania.
AKCJA „SELEKCJA”
Olimp Fit od pierwszego dnia po rejestracji firmy,
rozpoczął akcję „SELEKCJA”.
Celem akcji jest wysoko zaawansowana selekcja firm i produktów dostępnych w
naszym sklepie. Każda firma i każdy produkt są sprawdzane przez naszych specjalistów,
którzy po konsultacjach ze sportowcami oceniają czy dany produkt umieścimy w sklepie. Klienci,
którzy nie orientują się w jakości sprzętu sportowego dzięki temu mają pewność, że nie kupią
produktu z którego będą niezadowoleni. Natomiast bardziej zaawansowani klienci mają pewność, że
dołączając swoją wiedzę, wybierą produkt najlepszy z najlepszych.
Pamiętaj, że wszystkie produkty
oferowane w sklepie Olimp Fit są
wyselekcjonowane i umieszczone w naszym sklepie po licznych
konsultacjach z polskimi sportowcami.
Dzięki akcji „SELEKCJA” nie
zobaczycie Państwo u nas w sklepie 10 tysięcy produktów, tak jak to można zobaczyć w innych
sklepach. Pamiętajcie, z tych produktów do użytkowania nadaje się tylko 3-4 tysiące. Właśnie
tylko te produkty znajdziecie Państwo na aukcjach Olimp Fit.
AKCJA
„POMOC 24”
Sklep Olimp Fit prowadzi akcję
„POMOC 24”.
Gwarantujemy wszystkim klientom, że nasza rola jako
sprzedawcy nie zakończy się tylko na wysłaniu Państwu produktu. Obiecujemy pełną pomoc i odpowiedzi na
Państwa wszystkie pytania i wątpliwości.
Gwarantujemy także pełną pomoc w
procesie zgłaszania usług gwarancyjnych. Nie zostawimy Państwa z problemami samych i nie odeślemy Was
wyłącznie do dystrybutora danego sprzętu.
Możecie Państwo być pewni, że dzięki
akcji „POMOC 24” zostaniecie Państwo obsłużeni w sposób wcześniej
niespotykany w polskich sklepach. „POMOC 24” w połączeniu z naszą resztą
akcji zagwarantuje Państwu szybkie rozwiązanie każdego problemu.