MOJA STRONA
MOJE KOMENTARZE
MOJE AUKCJE
NAPISZ e-mail
DODAJ DO ULUBIONYCH
------------------------
KONTAKT
[zasłonięte]@cezartel.pl
tel/fax: 22[zasłonięte]762-62 kom. 0-508[zasłonięte]888
fax: 22[zasłonięte]397-41
Gadu-Gadu:[zasłonięte]74875
------------------------
UWAGA !!!
Przed licytowaniem proszę o zapoznanie się z zasadami zamieszczonymi na stronie"o mnie"!!!!!
------------------------
TRANSPORT
------------------------
Nasze konto bankowe
861[zasłonięte]200400[zasłonięte]40246[zasłonięte]199
|
Platan VPBX Claudia S / M
wirtualna centrala VoIP
od 10 do 30 użytkowników
uruchomienie usługi VPBX wiaże się z podpisaniem umowy z Operatorem Telekomunikacyjnym na czas:
- nieokreślony
- 12 miesięcy
- lub 24 miesięcy
podana cena brutto abonamentu miesięcznego
przy zakupie VPBX w wersji S dla 10 użytkowników
z Umowa na czas nieokreślony
cennik innych konfiguracji w zależności od ilości użytkowników: umowa na czas nieokreślony / 12 m-cy / 24 m-ce
wersja S 10.......109 zł / 103 zł / 82 zł
wersja M 20.....215 zł / 194 zł / 154 zł
ceny przybliżone brutto w cenie abonamentu są 3 numery miejskie z wybranej strefy numeracyjnej
wirtualna centrala VPBX Platan Claudia idealnie sprawdzi się w przypadku firm:
- liczących do 30 pracowników
- rozproszonych, z kilkoma niewielkimi oddziałami w różnych lokalizacjach w kraju lub na świecie
- obejmujących głównie pracowników pracujących zdalnie, w domach
- z wieloma pracownikami mobilnymi, którzy nie pracują w biurze i nie potrzebują stałego stanowiska pracy
- zainteresowanych korzystaniem z taniej telefonii internetowej VoIP z jednoczesnym wykorzystaniem nowoczesnych funkcji znanych z tradycyjnych central telefonicznych
- preferujących stałe, niewielkie opłaty abonamentowe zamiast inwestycji w sprzęt
- chcących mieć możliwość zarządzania online usługami i billingiem
wirtualna centrala VPBX Platan Claudia to:
|
- profesjonalna obsługa ruchu telefonicznego
- firma dostępna dla klientów pod jednym wspólnym numerem, niezależnie od lokalizacji pracowników
- przydatne funkcje i usługi znane z tradycyjnych central telefonicznych
- tworzenie dowolnych zapowiedzi przy pomocy syntezatora mowy
- najwyższa jakość połączeń HD voice
|
|
- jednolity system łączności dla pracowników w jednej lub wielu lokalizacjach, w dowolnym miejscu na świecie z dostępem do Internetu
- zarządzanie usługami, konfiguracja i billing online, poprzez przeglądarkę internetową
- odbieranie faksów i nagranych wiadomości głosowych online lub pocztą elektroniczną
- niezawodność działania systemu, nad którym nie musisz czuwać
|
ć
|
- brak inwestycji sprzętowych w centralę / serwer PBX
- miesięczna opłata zależna od liczby użytkowników i zamówionych usług
- telefony IP Platan IP-T 106 i/lub wideotelefony IP w ramach abonamentu
- elastyczne i łatwe dodawanie użytkowników i usług według potrzeb
- bezpłatne połączenia między pracownikami z użyciem skróconych numerów wewnętrznych
- atrakcyjne ceny połączeń zewnętrznych i usług
- możliwość wysyłania i odbierania faksów bez konieczności zakupu urządzenia faksowego
- możliwość nagrywania i archiwizacji rozmów bez inwestycji w rejestratory rozmów
- wsparcie techniczne i pomoc przez cały czas trwania umowy
|
Pracownicy firmy korzystającej z usług wirtualnej centrali VPBX Platan Claudia mogą używać dowolnych urządzeń IP - telefonów i wideotelefonów IP, smartfonów, tabletów czy notebooków z aplikacją Platan Video Softphone do prowadzenia (wideo)rozmów.
Mogą znajdować się w kilku lokalizacjach lub pracować zdalnie, zmieniając miejsce pobytu. Jednocześnie korzystają z wszystkich usług centrali i dla klientów są "widoczni" tak, jakby pracowali w zwykłej firmie z tradycyjną centralą abonencką, pod wspólnym numerem telefonu, z możliwością przełączania rozmów itp. Mogą też uzyskiwać połączenia ze wszystkimi abonentami innych sieci - operatorów stacjonarnych, VoIP lub komórkowych.
w wariancie S (dla 10-19 użytkowników) i wariancie M (dla 20-30 użytkowników) centrali wirtualnej Platan Claudia otrzymujemy następujące usługi - w cenie abonamentu:
|
3 bezpośrednie numery miejskie (DDI)
|
|
konta SIP równe liczbie użytkowników (z przedziału 10-19)
|
|
do 50 skróconych numerów wykorzystywanych w komunikacji wewnątrz firmy jako numery wewnętrzne, grupowe i numery do wybierania usług
|
|
zapowiedzi głosowe - umożliwiają odegranie osobie dzwoniącej dowolnego komunikatu głosowego przed kontynuowaniem połączenia telefonicznego. Do tego celu wykorzystać można nagranie z syntezatora mowy, plik mp3 lub wav. Różne zapowiedzi mogą być także odtwarzane w zależności od numeru, z jakiego przychodzi wywołanie, np. po angielsku dla zagranicznych numerów.
|
|
wybierz wewnętrzny (funkcja DISA) - umożliwia osobie dzwoniącej samodzielne połączenie się z wybranym numerem wewnętrznym. Numer wybierany jest po odsłuchaniu powitalnej zapowiedzi głosowej.
|
|
infolinie - wielopoziomowy system zapowiedzi głosowych umożliwiający osobie dzwoniącej wybór, po odsłuchaniu komunikatu głosowego, jednej z dostępnych opcji (cyfry od 0 do 9 lub *) w celu uzyskania połączenia z wybraną osobą, grupą osób lub usługą, np. wysłania faksu.
|
|
przełączanie rozmów - jedna z podstawowych funkcjonalności, jakie oferują centrale telefoniczne (a nie można tego uzyskać np. na telefonie komórkowym). Umożliwia odebranie rozmowy, a następnie jej przełączenie do dowolnej innej osoby, na dowolny telefon stacjonarny lub komórkowy.
|
|
przeniesienie wywołania - umożliwia automatyczne przełączenie osoby dzwoniącej na dowolny numer telefonu na świecie (także numer komórkowy) - bezwarunkowo, gdy nie odbiera lub jest zajęty. Rozmowa kierowana jest przez jedno z kont SIP
|
|
GWW (Grupy Wspólnego Wywołania) - umożliwia połączenie osoby dzwoniącej do jednego lub wielu użytkowników lub skierowanie jej na usługę centrali (np. wirtualnego faksu). Dzwonienie może być grupowe - do kilku osób jednocześnie - albo sekwencyjnie, w określonej kolejności, dopóki nie zostanie odebrane. Usługa jest rozszerzeniem przeniesienia wywołań - umożliwia wskazanie nie jednego, ale wielu miejsc, w których możemy przebywać i do których centralka ma po kolei próbować łączyć połączenia przychodzące.
|
|
automatyczną Dystrybucję Połączeń (ACD - Automatic Call Distribution) - umożliwia automatyczne połączenie osoby dzwoniącej w różne miejsca w ramach VPBX Platan Claudia lub do różnych użytkowników w zależności od ustalonych kryteriów (warunków), np. na podstawie dzwoniącego numeru, w określonej porze dnia lub dnia tygodnia.
|
|
pocztę głosową - pozwala osobie dzwoniącej na pozostawienie każdemu użytkownikowi wiadomości głosowej w razie nieobecności lub zajętości odbiorcy wywołania.
|
|
syntezator mowy - 1 głos w języku polskim. Umożliwia kreowanie dowolnych zapowiedzi głosowych do centrali Platan Claudia bezpośrednio poprzez wpisywanie ich z klawiatury komputera. Zapowiedzi uzupełniają komunikaty systemowe. Syntezator odczytuje wpisany komunikat i zamienia go na profesjonalne nagranie dźwiękowe.
|
|
prezentację numerów (CLIP) - pozwala na wyświetlanie numerów rozmówców na wyświetlaczu telefonu.
|
usługi dodane do centrali wirtualnej Platan Claudia - dodatkowo płatne:
w ramach usług dodanych do centrali wirtualnej VPBX Platan Claudia w obu wariantach można zamówić:
|
dodatkowe bezpośrednie numery miejskie DDI (Direct Dialling In), w tym złote numery miejskie w jednej z 49 stref numeracyjnych
|
|
pakiety 10 bezpośrednich numerów miejskich DDI - indywidualne numery dla każdego pracownika, mające ten sam, wspólny dla całej firmy początek
|
|
numery specjalne 801 dla firmowych infolinii, w tym złote numery 801
|
|
zachowanie dotychczasowego numeru (przeniesienie od innego operatora)
|
|
wirtualny faks - pozwala na wysyłanie i odbieranie faksów bez konieczności posiadania urządzenia faksowego, z poziomu konsoli online (Web2Fax, Fax2Web), z możliwością wskazania adresu e-mail na otrzymywanie kopii przychodzących faksów (Fax2Email)
|
|
nagrywanie rozmów - nagrywanie połączeń wychodzących i przychodzących w cenie niezależnej od liczby użytkowników oraz
- archiwizacja nagrań na serwerze operatora przez wybrany czas (1-6 miesięcy) lub
- wysyłanie nagrań na wskazane zasoby sieciowe użytkownika
|
|
Funkcjonalność Call Center - umożliwia kolejkowanie połączeń. Za każdym razem dzwoniący na dany numer odsłuchuje komunikat powitalny oraz informację, że połączy się z konsultantem. W przypadku gdy wszyscy konsultanci prowadzą rozmowę, dzwoniący otrzymuje wiadomość o pozycji w kolejce. Gdy konsultant jest dostępny, osoba oczekująca automatycznie jest z nim łączona. Pozostali oczekujący są informowani o zmianie pozycji w kolejce.
|
|
|
Voice2Mail - usługa działa na zasadzie poczty głosowej. Umożliwia osobie dzwoniącej pozostawienie wiadomości głosowej z możliwością wysłania jej na wskazany adres e-mail. Wiadomość nie jest przypisana do konkretnego użytkownika, ale można ją wykorzystać np. na wspólnym numerze, na którym klienci mogą składać telefoniczne zamówienia.
|
|
|
call through - rozbudowana funkcjonalność centrali VPBX Platan Claudia pozwalająca na:
- wdzwanianie się do centrali Claudia z dowolnego numeru lub po podaniu PIN kodu i wykonywanie połączeń wychodzących na jej koszt
- autoryzację połączeń przychodzących - wymagane podanie PIN kodu w celu uzyskania połączenia, np. do działu serwisu
- call back - centrala Claudia oddzwania na autoryzowany numer w celu wykonania połączeń wychodzących
|
|
|
telekonferencje - pozwalają na zestawianie w centrali Claudia telefonicznych wielostronnych konferencji dla zdefiniowanej liczby rozmówców, z komunikatem systemowym lub spersonalizowanym
|
|
|
wideokonferencje - możliwość zestawienia w centrali Claudia maksymalnie sześciu wideorozmów telefonicznych w sieci Platan Claudia na wideotelefonach IP
|
|
|
syntezator mowy (dodatkowe 3 głosy w języku polskim oraz 3 głosy w języku angielskim) - umożliwia kreowanie dowolnych zapowiedzi głosowych do centrali Platan Claudia bezpośrednio poprzez wpisywanie ich z klawiatury komputera. System odczytuje wpisany komunikat i zamienia go na profesjonalne nagranie dźwiękowe.
|
|
WPBX Platan Claudia to:
- bezpłatne połączenia w sieci Platan
- połączenia od 0,06 zł netto
- od 6,20 zł netto za użytkownika miesięcznie (Promocja!)
przykładowy skrócony cennik (ceny netto/ brutto za minutę połaczenia):
sieć Platan...................................................................0,00 zł
połaczenia stacjonarne.................................................0,06 zł / 0,07 zł
połaczenia do sieci komórkowych w Polsce
Plus, T-Mobile, Play, Orange, Cyfrowy Polsat...................0,18 zł / 0,22 zł
połaczenia zagraniczne
USA.............................................................................0,09 zł / 0,11 zł
Kanada........................................................................0,06 zł / 0,07 zł
Niemcy........................................................................0,06 zł / 0,07 zł
Wielka Brytania............................................................0,07 zł / 0,08 zł
produkt jest nowy z polskiej dystrybucji - dostępny po podpisaniu Umowy z Operatorem
wszystkie formalności zwiazane z przekazaniem odpowiednich dokumentów, wyjaśnieniem szczegółów oferty oraz skonfigurowaniem usługi zajmuje się masz pracownik
konfiguracja usługi wg wskazań klienta - GRATIS
Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony "O mnie".
Podana cena jest ceną brutto.
Wystawiamy na sprzęt i usługi faktury VAT oraz paragony.
|