Do sprzedania centrala PROGRES 40, centrala jest sprawna w 100% wyposażona jest w jedną kartę linii miejskich i 5 karty linii wewnętrznych. Kontakt 790[zasłonięte]535
Centrala telefoniczna PROGRES 40, to centrala z efektowną obudową ABS, instalowana w małych i średnich firmach. Bogate wyposażenie standardowe, łatwość rozbudowy i elastyczność programowania ruchu to tylko niektóre zalety centrali telefonicznej. Możliwość bezpośrednich wydruków, pełna identyfikacja numeru abonenta dzwoniącego CLIP oraz współpraca z oprogramowaniem hotelowym powoduje, że centrala telefoniczna jest atrakcyjnym rozwiązaniem dla pensjonatów, hoteli oraz niedużych Centrów Obsługi Telefonicznej.
Wyposażenie dodatkowe centrali telefonicznej poszerza zakres jej usług, nie jest jednak konieczne do funkcjonowania systemu. W skład wyposażenia dodatkowego centrali telefonicznej PROGRES 40 wchodzą:
Centrala telefoniczna PROGRES 40 może współpracować z ISDN - cyfrową siecią z integracją usług. Centrala telefoniczna może obsługiwać od 1 do 4 łączy ISDN (2B+D). Każde łącze ISDN (2B+D) jest stosowane zamiennie z modułem 2 analogowych linii miejskich. Dzięki zastosowaniu łączy ISDN uzyskuje się dostęp do: MSN oraz DDI - usług pozwalających na przyznanie abonentom wewnętrznym centrali niezależnych numerów oraz CLIP - prezentacji numeru abonenta wywołującego.
Proces programowania za pomocą komputera wspomaga program DI 40, dzięki któremu można konfigurować parametry centrali telefonicznej oraz obsługiwać uproszczoną taryfikację rozmów (przeglądanie, wydruki) itp. Do taryfikacji bardziej zaawansowanej przeznaczony jest program komputerowy BilCent. Centrala telefoniczna może być również zarządzana zdalnie, za pośrednictwem zewnętrznego modemu lub przy wykorzystaniu protokołu TCP/IP.
Centrala telefoniczna PROGRES 40 pozwala zorganizować ruch telefoniczny w firmie zgodnie z wymaganiami użytkownika. Ustawienie centrali telefonicznej można dostosować do charakteru pracy firmy, natężenia ruchu, pory doby, świąt itp. Połączenia przychodzące mogą być obsługiwane przez telefonistkę, system DISA lub kierowane bezpośrednio do abonenta wewnętrznego (DDI). Ponadto centrala telefoniczna PROGRES 40 umożliwia zastosowanie wielu innych rozwiązań, które ułatwią organizację łączności w firmie, są to między innymi - grupy wspólnego wywołania, gorące linie, wiązki linii miejskich.
Centrala telefoniczna PROGRES 40 posiada Program Redukcji Kosztów, który umożliwia indywidualne rozliczanie poszczególnych abonentów (rzeczywistych i wirtualnych), wydruk kosztów rozmów telefonicznych oraz restrykcje wybranych połączeń. W buforze centrali teleonicznej, o pojemności około 2500 rozmów (w opcji do 6000), przechowywane są informacje o numerze abonenta wywoływanego, czasie trwania połączenia oraz koszcie. Funkcja wyboru najtańszej drogi połączeniowej LCR pozwala na kierowanie ruchu do sieci zdefiniowanych uprzednio operatorów. Dodatkowo istnieje możliwość wprowadzenia restrykcji połączeń wychodzących. Mogą one dotyczyć wybranych abonentów i przybierać różne formy: blokada połączeń audiotele, sieci komórkowych, międzynarodowych, międzymiastowych itp.
Centrala telefoniczna PROGRES 40 jest przystosowana do współpracy z systemem alarmowym. W trybie programowanie można zaprogramować numery alarmowe, z którymi zostaną zestawione połączenia. W przypadku włączenia się systemu alarmowego centrala telefoniczna dzwoni na zaprogramowany numer miejski. Przy połączeniu z numerem alarmowym jest emitowana zapowiedź słowna z melodią.
Centrala telefoniczna PROGRES 40 jest przystosowana do współpracy z szeregiem urządzeń zewnętrznych, co znacznie zwiększa funkcjonalność centrali telefonicznej. Do systemu można podłączyć: komputer PC, bramofony, bramkę GSM, UPS, maksymalnie 4 aparaty systemowe, system KIRK 500 DECT, system alarmowy, zewnętrzne źródło dźwięku, radiowęzeł zakładowy, urządzenie przywoławcze, dzwonki szkolne.