Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

PLASTYKA 4 PODRĘCZNIK NA ŚCIEŻKACH WYOBRAŹNI

10-05-2014, 9:25
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 27.88 zł     
Użytkownik bestcener
numer aukcji: 4199239448
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 2   
Koniec: 10-05-2014 09:03:46

Dodatkowe informacje:
Rodzaj: tradycyjny podręcznik
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2013
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

PLASTYKA 4 PODRĘCZNIK NA ŚCIEŻKACH WYOBRAŹNI - u nas kupisz najtaniej!

 

Autor: Maria Śmigla, Robert MaŁoszowski, Kinga Łapot-Dzierwa

ISBN:[zasłonięte]978-83-12646-8

Wydawnictwo: WSiP - Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne



Podręcznik „Na ścieżkach wyobraźni” zawiera materiał nauczania przewidziany do realizacji na 30 godzinach lekcyjnych w 4 klasie szkoły podstawowej, zgodny z wymaganiami nowej podstawy programowej. Struktura podręcznika: sześć dużych działów: tematyka dzieł sztuki, ekspresja przez sztukę, zagadnienia tradycji i kultury naszego kraju (sztuka użytkowa, ludowa), omówienie poszczególnych dziedzin sztuki (warsztatu artystycznego – w 4 klasie warsztat rysownika i malarza), elementy dzieła (od punktu do perspektywy – w 4 klasie zagadnienia kompozycji i barwy), w działach – rozdziały dzielące materiał nauczania na jednostki lekcyjne, po każdym dziale podsumowanie „Sprawdź swoją wiedzę” w formie pytań i poleceń, na końcu słowniczek trudniejszych terminów, spis reprodukowanych dzieł i wzmiankowanych artystów. Struktura rozdziału/lekcji. duża ilustracja wprowadzająca i krótkie omówienie zasadniczego tematu lekcji, wyróżnione ważne, nowe pojęcia, przykładowe dzieła ilustrujące temat i ich krótkie omówienia oraz propozycje ćwiczeń plastycznych inspirowane tymi dziełami; każde ćwiczenie jest ilustrowane przykładową pracą dziecka. Cechy charakterystyczne: stopniowe wprowadzanie zagadnień plastycznych od pojęć ogólnych (wyobraźnia, emocje) po szczegóły warsztatu artystycznego (od punktu do perspektywy), duża liczba proponowanych ćwiczeń plastycznych w poszczególnych rozdziałach, oryginalne pomysły i techniki plastyczne, przykładowe prace uczniów zachęcające i ośmielające dziecko do podejmowania twórczej działalności, duże barwne ilustracje, analizy, omówienia przekładowych dzieł, język prosty, przyjazny, bezpośrednio zwrócony do dziecka.