Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Plany marketingowe

11-08-2014, 4:51
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 64.60 zł     
Użytkownik bookhurt_com_pl
numer aukcji: 4416099279
Miejscowość Pabianice
Zostało sztuk: 5    Wyświetleń: 4   
Koniec: 11-08-2014 04:56:55

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Drodzy Klienci, z uwagi na okres wakacyjny połączony (jak co roku:) z przygotowaniami do rozpoczęcia roku szkolnego chcielibyśmy zapewnić, że wszystkie złożone w trakcie naszego urlopu zamówienia zostaną zrealizowane!

Opóźni się jedynie ich wysłanie, co nastąpi w ciągu dwóch dni roboczych po zakończeniu urlopu.

Informacja o terminie urlopu pojawi się u góry aukcji na siedem dni przed jego rozpoczęciem.

Zapewniamy również, że będziemy w stałym kontakcie emailowym z magazynem, hurtowniami oraz Wami, tak aby każde zamówienie trafiło pod wskazany adres!

Szanowny Kliencie!

Dziękuję za odwiedzenie tej aukcji i zainteresowanie naszą ofertą.
Proszę Cię jeszcze tylko o przeczytanie poniższych punktów, które powstały w trosce o pozytywne zakończenie Twoich zakupów

1. Tylko listy polecone, paczki i pobrania dają mozliwość śledzenia przesyłki i reklamacji.
2. Przesyłki kurierskie realizujemy przez Poczte Polska (Pocztex).
3. Koszt wysyłki jest jeden dla listów poleconych, paczek i pobrań.
4. Nie ma możliwości zrealizowania zamówienia w dniu zakupu.

5. O braku możliwości zrealizowania zamówienia informujemy natychmiast, wysyłając email na adres podany w allegro.

Miłego dnia!
Kasia Krajewska

Przedmiot aukcji:


Plany marketingowe

Plany marketingowe to polskie wydanie światowego bestsellera. Książka napisana jest przez dwóch znakomitych i znanych na całym świecie specjalistów z tej dziedziny. W prosty i przejrzysty sposób szczegółowo prezentuje wszystkie najważniejsze zagadnienia planowania marketingowego:- proces tworzenia, wdrażania i audytu planu marketingowego- cele i strategie marketingowe- wybór środków zintegrowanej komunikacji marketingowej- planowanie sprzedaży oraz cen- zarządzanie kanałami dystrybucji, w tym handel internetowy- zarządzanie relacjami z klientami- typowe problemy podczas wdrażania planu i sposoby ich rozwiązywania- sposoby pomiaru efektywności planowania marketingowego.Przedstawiane zagadnienia są zilustrowane licznymi przykładami i studiami przypadków, a praktyczne wskazówki i formularze ułatwią menedżerom wykorzystanie teorii w praktyce gospodarczej. Każdy rozdział zawiera również pytania i ćwiczenia pomagające czytelnikowi w przyswojeniu materiału.

Autor McDonald Malcolm, Wilson Hugh
Oprawa Miękka
Wydawca Wolters Kluwer
ISBN 978[zasłonięte][zasłonięte]64314
Ilosć stron 740
Wymiary 16.5x23.5cm
Data wydania 2013

Cena: 64.60 zł

Plany marketingowe