Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Plany i aspiracje edukacyjne uczniów... [nowa]

18-05-2014, 2:32
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 28.70 zł     
Użytkownik BookMaster_pl
numer aukcji: 4163973502
Miejscowość Warszawa
Zostało sztuk: 3    Wyświetleń: 5   
Koniec: 18-05-2014 02:43:11

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


Plany i aspiracje edukacyjne uczniów szkół gimnazjalnych Tarnowa i powiatu tarnowskiego - Ryszard Mysior



Dane firmy:

Księgarnia internetowa
BookMaster_pl

ul. Stroma 18a
00-100 Warszawa
poniedziałek-piątek 10-18

Odbiór osobisty:

Każdą zakupiony produkt
możesz odebrać osobiście, oszczędzając na kosztach przesyłki.
Szczegóły uzgadniamy emailowo zaraz po wygraniu aukcji.


BookMaster_pl na aukcjach Allegro oferuje Państwu nowości wydawnicze,
bestsellery oraz inne ciekawe tytuły w atrakcyjnych cenach.
Wszystkie prezentowane produkty są nowe.
Przed zakupem zapoznaj się ze stroną "o mnie".
Zapraszamy do licytacji.

Przedmiotem licytacji jest:

Plany i aspiracje edukacyjne uczniów szkół gimnazjalnych Tarnowa i powiatu tarnowskiego

Ryszard Mysior

Szczegóły:
  • ISBN:[zasłonięte]978-8302-715-8
  • liczba stron: 218
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: KUL
  • wymiary: 176 x 250 mm
  • Rok wydania: 2013
  • Stan: NOWA, NIEUŻYWANA

    Plany i aspiracje edukacyjne uczniów szkół gimnazjalnych Tarnowa i powiatu tarnowskiego opis:




    Zapraszamy

    • 1. Zapoznaj się ze stroną o nas
    • 2. Każdą przesyłkę wysyłamy w specjalnym tekturowym opakowaniu (albo kopercie bąbelkowej) chroniącym produkty w trakcie transportu.
    • 3. Przesyłkę wysyłamy listem poleconym, priorytetowym lub kurierem.
    • 4. Do każdego zamówienia wystawiamy imienną fakturę Vat.
    • 5. Sprawdź nasze komentarze
    Wprowadzenie
    ROZDZIAŁ I. Teoretyczne podstawy planowania kariery edukacyjno-zawodowej
    1. Teoretyczne założenia aspiracji, projektowania i planowania
    2. Decyzja jako wybór alternatywy
    3. Warunki podejmowania decyzji
    4. Kształtowanie podmiotu decyzyjnego
    5. Wartości i postawy młodzieży
    6. Zarys aspiracji edukacyjnych i zawodowych młodzieży
    7. Faza orientacji jako pierwotny segment kariery życiowej
    8. Aspiracje jako źródło ewolucji społecznej i zawodowej
    9. Ograniczenia na drodze rozwoju indywidualnego i zawodowego
    Podsumowanie
    ROZDZIAŁ II. Środowiskowe uwarunkowania planów edukacyjnych i zawodowych
    1. Zróżnicowanie próby według kryterium płci
    2. Miejsce zamieszkania i miejsce nauki uczniów
    3. Wykształcenie i pozycja społeczno-zawodowa rodziców
    4. Sytuacja materialna rodzin
    5. Spójność statusowa: wykształcenie - pozycja społeczna i zawodowa - wydatki gospodarstw domowych
    6. Wyniki szkół na egzaminie gimnazjalnym i samoocena osiągnięć szkolnych uczniów
    7. Syntetyczny obraz środowiska uczniów
    ROZDZIAŁ III. Plany edukacyjne uczniów miejskich i wiejskich
    1. Związki pomiędzy planami edukacyjnymi uczniów i cechami środowiska
    2. Plany edukacyjne uczniów miejskich i wiejskich
    3. Plany edukacyjne uczniów z uwagi na miejsce zamieszkania, lokalizację gimnazjum i płeć
    4. Związki pomiędzy planami edukacyjnymi uczniów i wykształceniem rodziców
    4.1. Wpływ wykształcenia ojców na plany edukacyjne uczniów
    4.2. Wpływ wykształcenia ojców na plany edukacyjne uczniów w środowisku miejskim i wiejskim
    4.3. Wpływ wykształcenia matek na plany edukacyjne uczniów
    4.4. Wpływ wykształcenia matek na plany edukacyjne uczniów w środowisku miejskim i wiejskim
    5. Związki pomiędzy planami edukacyjnymi uczniów i pozycją zawodową rodziców
    5.1. Plany edukacyjne uczniów w związku z pozycją zawodową ojców
    5.2. Plany edukacyjne uczniów w związku z pozycją zawodową ojców w środowisku miejskim i wiejskim
    5.3. Plany edukacyjne uczniów w związku z pozycją zawodową matek
    5.4. Plany edukacyjne uczniów w związku z pozycją zawodową matek w środowisku miejskim i wiejskim
    6. Związki pomiędzy planami edukacyjnymi uczniów i pozycją ekonomiczną rodzin
    7. Związki pomiędzy planami edukacyjnymi uczniów i samooceną osiągnięć dydaktycznych
    8. Związki pomiędzy planami edukacyjnymi uczniów i pozycją szkoły potwierdzoną wynikami egzaminu gimnazjalnego
    9. Przewidywany obraz szkół pondgimnazjalnych z uwagi na cechy środowiska rodzinnego, szkolnego i samoocenę uczniów
    ROZDZIAŁ IV. Obraz planów edukacyjnych uczniów miejskich i wiejskich
    1. Stabilność planów edukacyjnych uczniów z uwagi na wybór szkoły i środowiska
    2. Plany edukacyjne uczniów miejskich i wiejskich o stabilnych wyborach szkół
    3. Plany edukacyjne uczniów o stabilnych wyborach szkół miejskich
    4. Obraz związków pomiędzy planami edukacyjnymi uczniów o stabilnych wyborach szkół miejskich i statusem rodziców
    5. Projekcja szkolnego środowiska miejskiego i wiejskiego z uwagi na status rodziców w wyniku migracji uczniów o stabilnych wyborach szkół miejskich
    6. Obraz związków pomiędzy planami edukacyjnymi uczniów o stabilnych wyborach szkół miejskich i samooceną osiągnięć dydaktycznych
    7. Obraz związków pomiędzy planami edukacyjnymi uczniów o stabilnych wyborach szkół miejskich i wynikami szkół na egzaminie gimnazjalnym
    8. Projekcja szkolnego środowiska miejskiego i wiejskiego z uwagi na samoocenę i ocenę szkół gimnazjalnych w wyniku migracji uczniów o stabilnych wyborach szkół miejskich
    ROZDZIAŁ V. Plany edukacyjne uczniów w perspektywie akceptacji rodziców
    ROZDZIAŁ VI. Aspiracje edukacyjne uczniów miejskich i wiejskich
    1. Wpływ miejsca zamieszkania, lokalizacji szkoły gimnazjalnej oraz płci na kształt aspiracji edukacyjnych uczniów
    2. Aspiracje edukacyjne uczniów w związku ze statusem rodziców
    2.1. Wpływ wykształcenia rodziców na kształt aspiracji
    2.2. Wpływ pozycji zawodowej rodziców na kształt aspiracji
    2.3. Wpływ pozycji ekonomicznej rodziców na kształt aspiracji
    2.4. Aspiracje edukacyjne uczniów w związku z wynikami szkół na egzaminie gimnazjalnym
    2.5. Aspiracje edukacyjne uczniów w związku z samooceną osiągnięć dydaktycznych
    ROZDZIAŁ VII. Projekcja zmian struktury społecznej
    1. Konfrontacja aspiracji edukacyjnych z planami kształcenia uczniów po ukończeniu szkoły ponadgimnazjalnej
    2. Dziedziczenie przez uczniów wykształcenia rodziców w perspektywie zmian struktury społecznej i zawodowej
    3. Obraz środowiska miejskiego i wiejskiego w perspektywie stabilnych aspiracji edukacyjnych
    ROZDZIAŁ VIII. Oczekiwania edukacyjne uczniów
    1. Czynniki zagrażające aspiracjom edukacyjnym uczniów
    2. Oczekiwania edukacyjne uczniów miejskich i wiejskich
    3. Stabilne oczekiwania edukacyjne uczniów
    4. Relacje pomiędzy stabilnymi planami, aspiracjami i oczekiwaniami
    ROZDZIAŁ IX. Konfrontacja planów edukacyjnych uczniów z ofertą kształcenia
    1. Założenia polityki oświatowej na świecie
    2. Założenia polityki oświatowej w Polsce i w regionie tarnowskim
    3. Szkolna oferta kształcenia
    Podsumowanie i wnioski
    Aneks
    I. Wzór narzędzia badawczego
    II. Tabele
    Bibliografia