Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie

04-03-2012, 19:18
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 49.10 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 2104712352
Miejscowość Warszawa
Zostało sztuk: 4    Wyświetleń: 12   
Koniec: 07-03-2012 16:51:15
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie
Romanowska MARIA

Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie
Dodatkowe informacje

  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]08181
  • liczba stron: 264
  • Okładka: kartonowa foliowana
  • Wydawnictwo: pwe
  • Rok wydania: 2009
  • Opis

    Podręcznik obejmuje wiedzę dotyczącą podstaw zarządzania strategicznego i propozycje metod postępowania przy tworzeniu planu strategicznego. Wiedza ta umożliwia menedżerom opracowanie profesjonalnej i całościowej analizy strategicznej, a także budowę planu strategicznego dla całego przedsiębiorstwa oraz jego wyodrębnionych części, tzw. strategicznych jednostek biznesowych. W książce autorka przedstawia zatem, jakie warianty strategii należy rozpatrywać, jaka strategia pasuje do określonej sytuacji strategicznej, jakie są wady i zalety różnych ścieżek rozwoju, w jaki sposób są powiązane decyzje strategiczne podejmowane w różnych obszarach i częściach przedsiębiorstwa.
    Podręcznik jest przeznaczony dla wykładowców i studentów uczelni ekonomicznych. Może być także przydatny dla przedsiębiorców, menedżerów i kadr kierowniczych różnych szczebli w firmach.

    Spis treści:
    Wprowadzenie
    1. Planowanie strategiczne
    Ewolucja myślenia strategicznego
    Istota strategii
    Model działalności przedsiębiorstwa
    Metodyka budowy planu strategicznego
    Bariery skutecznej strategii i ich przezwyciężanie
    2. Analiza strategiczna przedsiębiorstwa
    Rola analizy strategicznej w planowaniu rozwoju przedsiębiorstwa
    Analiza makrootoczenia przedsiębiorstwa
    Analiza otoczenia konkurencyjnego
    Analiza potencjału strategicznego przedsiębiorstwa
    Ocena pozycji strategicznej przedsiębiorstwa
    3. Strategia dywersyfikacji - od przedsiębiorstwa wyspecjalizowanego do konglomeratu
    Model strategii rozwoju przedsiębiorstwa H.I. Ansoffa
    Cele i rodzaje dywersyfikacji
    Sposoby pomiaru dywersyfikacji i synergii
    Historia dywersyfikacji na świecie i w Polsce
    Konglomeraty - nieudany eksperyment?
    Pułapki dywersyfikacji
    4. Strategia rozwoju rynku - od przedsiębiorstwa lokalnego do korporacji transnarodowej
    Przesłanki ekspansji geograficznej przedsiębiorstw
    Strategie internacjonalizacji przedsiębiorstw
    Model przedsiębiorstwa globalnego
    Strategie przedsiębiorstw lokalnych w sektorach globalnych
    Pomiar internacjonalizacji przedsiębiorstwa
    5. Strategia integracji pionowej
    Istota integracji pionowej
    Integracja pionowa a strategie alternatywne
    Strategie zarządzania dostawcami
    Tendencje światowe
    6. Sposoby rozwoju przedsiębiorstw
    Przesłanki wyboru sposobu rozwoju
    Fuzje i przejęcia
    Alianse strategiczne
    7. Strategie konkurencji
    Istota strategii konkurencji
    Przewagi konkurencyjne
    Źródła przewag konkurencyjnych
    Wybór obszaru konkurencji
    Hiperkonkurencja
    Aneks
    Bibliografia
    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa