EAN: 838
[zasłonięte]5815
Elektroniczna książka w pliku PDF (ebook). Ten produkt, po zakupieniu i opłaceniu, wysłany zostanie e-mailem.
Tematyka - Jak napisać skuteczny scenariusz lekcji?
- W jaki sposób przedstawić materiał, aby osiągnąć jak najlepsze efekty w nauczaniu?
Odpowiedzi na te pytania a także
wiele praktycznych porad oraz
liczne szablony i
gotowe scenariusze znajdziecie Państwo w naszym poradniku. Publikacja w formie dokumentu elektronicznego.
Korzyści: -
Kompleksowe ujęcie najważniejszych zagadnień, dzięki czemu unikną Państwo wertowania różnych książek w poszukiwaniu odpowiedzi na nurtujące pytania,
- Zestaw sprawdzonych narzędzi
gotowych do wykorzystania - ćwiczeń, zadań i przykładów,
- Zestaw
sprawdzonych w praktyce narzędzi - ćwiczeń, zadań, przykładów do refleksji,
- Informacje na temat
sposobów wzmacniania efektu edukacyjnego,
-
Publikację w praktycznej formie dokumentu elektronicznego.
Autorzy
Małgorzata Taraszkiewicz - psycholog edukacyjny, edukator, trener, autor książek i materiałów edukacyjnych; kierownik Pracowni Informacji Pedagogicznej CODN, szef Wydawnictw CODN. Autor projektu i redaktor pakietu "Europa na co dzień"; koordynator i trener programu "Nowa Szkoła"; autor projektu i redaktor pakietu "Nowa Szkoła"; autor wielu programów szkoleniowych dla nauczycieli (m.in. autorski program pt. "Profesor NLP w nauczaniu i wychowaniu"); trener grup nauczycieli i dyrektorów szkół; autorka książek m.in. "Książki warte czytania dzieciom", "Jak uczyć lepiej, czyli Refleksyjny Praktyk w Działaniu. Projektuje i prowadzi treningi i warsztaty z zakresu m.in. komunikacji, kreatywności, asertywności i rozwoju osobistego dla edukacji i biznesu.
Mariusz Malinowski - nauczyciel szkolny (filozofia i przedsiębiorczość), właściciel firmy Studio Szkoleniowe "DIAGRAM" S.C., redaktor naczelny "Wirtualnego Przewodnika Nauczyciela - CD" Firmy MAWI, koordynator Serwera Oświatowego www.mawi.pl, publicysta oświatowy, trener w zakresie metodyki nauczania, propagator innowacji pedagogicznych, twórca serwisów internetowej informacji oświatowej, właściciel dwóch przesympatycznych owczarków belgijskich.
SPIS TREŚCI: 1. Wprowadzenie
2. Po co pisać scenariusze
3. Reżyseria pedagogiczna
4. Projektowanie scenariuszy
5. Modele scenariuszy
6. Układanie scenariusza w zależności od przedmiotu i stosowanej metody
7. Uwzględnianie w scenariuszu preferencji sensorycznych
8. Uwagi na temat metod nauczania
9. Fiszka scenariusza lekcji
10. Scenariusz międzyprzedmiotowy
11. Zadanie na zakończenie
12. Stożek Dale'a
13. Zmiana w procesie uczenia się
14. Od wiedzy szkolnej do samowiedzy i umiejętności życiowych
15. Metody aktywizujące proces uczenia się