Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

PLANNING AND MANAGING PUBLIC RELATIONS CAMPAIGNS

25-10-2014, 22:09
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 169.05 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4642966736
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 4   
Koniec: 25-10-2014 21:32:21

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>11105, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>94299, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>16760, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>10365, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>33933, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>11105, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>94299, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>16760, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>10365, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>33933

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Planning and Managing Public Relations Campaigns: A Strategic Approach: A Step-by-step Guide (PR In Practice)

PLANNING AND MANAGING PUBLIC RELATIONS CAMPAIGNS

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Anne Gregory
Language: English
Publisher: Kogan Page
Publication Date: 1 Nov 2000
Dimensions: 1.9 x 15.2 x 22.9 cm
Format: Paperback
Pages: 192
Condition: NEW
Product_ID: A7494B9917

 

 

Praise and reviews: 'Practical and easy to read...takes the reader step by step through each crucial stage of a campaign, covering all the vital areas' - Scottish Industry & Commerce. Getting a public relations campaign or programme off the ground can seem an overwhelming task. But, as with any project, the secret of success lies in good planning and effective management. This fully updated second edition of ''Planning and Managing Public Relations Campaigns'' provides a blueprint for all practitioners. It describes how to initiate and manage the ongoing development of a programme in a structured way to benefit both the organization and its clients. Practical and easy to read, the book takes the form of a step-by-step guide, covering many vital areas including: the public relations function; starting the planning process; research and analysis; setting objectives; strategy and tactics; timescales and resources; and, evaluation and review. Packed with numerous case studies, the book demonstrates a 10-point plan for ensuring successful campaigns and programmes.By using the techniques presented here, public relations practitioners will be able to drive events instead of being driven by them. Endorsed by the institute of public relations, ''Planning and Managing Public Relations Campaigns'' is vital reading for students, practitioners or managers who want a definitive guide to the planning and management process.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 THE NEW RULES OF MARKETING & PR David Scott

 PUBLIC RELATIONS: CONCEPTS, PRACTICE AND CRITIQUE

 THE PUBLIC RELATIONS HANDBOOK Alison Theaker

 PUBLIC RELATIONS: A PRACTICAL GUIDE TO THE BASICS

 EFFECTIVE MEDIA RELATIONS: HOW TO GET RESULTS

 PR POWER: INSIDE SECRETS FROM THE WORLD OF SPIN