Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Plakat i reklama Przewodnik - Souter, Newman

04-03-2012, 12:08
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Najwyzsza cena licytacji: 34 zł      Aktualna cena: 34 zł     
Użytkownik Piotr26047
numer aukcji: 2096152810
Miejscowość Tychy
Kupiono sztuk: 2    Licytowało: 2    Wyświetleń: 43   
Koniec: 03-03-2012 12:58:15
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Nowa strona 3

Księgarnia PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 24

tel. 501 [zasłonięte] 370

Księgarnia stacjonarna:
519 [zasłonięte] 288

504 029 187

[zasłonięte]@tlen.pl

Książki wysyłamy listem poleconym lub paczką w ciągu 1-3 dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na
konto.

Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę VAT.

W tytule przelewu proszę podać Nick z Allegro lub numer aukcji.


Odbiór osobisty:

Księgarnia PIM, Tychy

ul. Jana Pawła II 24

pon-pt 10-19; sob 10-16.

tel. 519 [zasłonięte] 288

Przy odbiorze osobistym proszę o kontakt z księgarnią w godzinach pracy księgarni.

Wpłata na konto

Pobranie


Bez względu na ilość zakupionych książek koszt przesyłki doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10 zł.

Plakat i reklama Przewodnik
(oryginalnie: Poster Handbook)
Informator o twórczości największych plakacistów
Souter Nick, Newman Stuart

Wydawnictwo: MUZA
ISBN:[zasłonięte]978-8358-131-5
Tłumaczenie: Stokłosa Bożenna
Format: 15.0x20.0cm
Ilość stron: 320
Oprawa: Miękka
Wydanie: 1, 2012 r.

Opis:
Książkę należy traktować jako leksykon, a także źródło inspiracji dla osób zajmujących się reklamą. Przedstawiono w niej prace, które stanowiły podwaliny reklamy oraz kierunki jej rozwoju. Z oczywistych względów nie obejmuje ona reklam telewizyjnych, skupia się natomiast na gazetach, magazynach, plakatach i materiałach dostępnych w punktach sprzedaży.

· źródło wiedzy z zakresu polityki, gospodarki i ideologii na przestrzeni ostatnich stu trzydziestu lat
· zbiór reklam ukazujący różne style i techniki, a także rozwój tego kierunku sztuki
· źródło inspiracji dla pracowników promocji


okładka