PLAKAT I REKLAMA. PRZEWODNIK
PRACA ZBIOROWA
Rok wydania: 2012 Wydawnictwo : MUZA Kategorie: romans Oprawa: oprawa broszurowa
· źródło wiedzy z zakresu polityki, gospodarki i ideologii na przestrzeni ostatnich stu trzydziestu lat
· zbiór reklam ukazujący różne style i techniki, a także rozwój tego kierunku sztuki
· źródło inspiracji dla pracowników promocji
Książkę należy traktować jako leksykon, a także źródło inspiracji dla osób zajmujących się reklamą.
Przedstawiono w niej prace, które stanowiły podwaliny reklamy oraz kierunki jej rozwoju. Z oczywistych
względów nie obejmuje ona reklam telewizyjnych, skupia się natomiast na gazetach, magazynach,
plakatach i materiałach dostępnych w punktach sprzedaży.
Dodatkowe informacje
|
Centrum Taniej Książki & CD KRUK ul. Świętokrzyska 31/33A 00-049 Warszawa
na tyłach Sezamu, obok sklepu Skala, jesteśmy na terenie sklepu CARREFOUR EXPRESS ŚWIĘTOKRZYSKA
email: [zasłonięte]@op.pl lub przez opcję "zadaj pytanie sprzedającemu" tel.: 0 22 [zasłonięte] 89 NIP: 521[zasłonięte]053-46
Godziny otwarcia: poniedziałek, środa, piątek 14-18
wtorek, czwartek 14-16
|
UWAGA ! Decydując się na zakup - proszę o zapoznanie się z informacjami na stronie O mnie oraz Regulaminem.
Życzymy miłej licytacji na naszych aukcjach oraz zadowolenia z zakupionego towaru!
Zespół Firmy Księgarskiej KRUK |