Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

PLACE ADVANTAGE Sally Augustin

23-05-2014, 7:14
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 456.75 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4178257324
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 7   
Koniec: 23-05-2014 07:06:24

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>84697, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>25507, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>04221, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>78872, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>96805, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>84697, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>25507, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>04221, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>78872, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>96805

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Place Advantage: Applied Psychology for Interior Architecture

PLACE ADVANTAGE Sally Augustin

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Sally Augustin
Language: English
Publisher: John Wiley & Sons
Publication Date: 24 April 2009
Dimensions: 19.7 x 2.6 x 24.1 cm
Format: Hardcover
Pages: 312
Condition: NEW
Product_ID: A47A4BB122

 

 

This guide to person-centered place design shows architects, landscape architects, and interior designers how to develop spaces that enrich human experience using concepts derived from qualitative and quantitative research. Design practitioners will find applied, accessible environmental psychological insights into how elements of the physical environment such as colors, scents, textures, and the spatial composition of a room influence human attitudes and behaviors and how such factors as personality and national culture also come into play. The lessons are applied to multiple building types, including residences, offices, healthcare facilities, schools, and retail, as well as landscapes surrounding buildings.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 COLOR, SPACE, AND STYLE Mimi Love, Chris Grimley

 ENVIRONMENTAL PSYCHOLOGY FOR DESIGN DAK Kopec

 CONSTRUCTION AND DETAILING FOR INTERIOR DESIGN

 THE ARCHITECT'S BRAIN Harry Francis Mallgrave

 HEALING SPACES Esther Sternberg

 THE POETICS OF SPACE Gaston Bachelard