Opis książki: Niniejszy przewodnik dostarcza praktycznych informacji na temat technik pisania raportów oraz efektywnego komunikowania za ich pomocą wypracowanych rozwiązań. Omawia wszystkie kluczowe cechy raportów, sposoby ich przygotowania i nadania im właściwej formy. Opisane tu zasady i techniki tworzenia efektywnych raportów przekazujących informacje i wnioski w taki sposób, aby mogły zostać przyjęte i właściwie wykorzystane, będą cenną pomocą w pracy specjalistów z różnych dziedzin, kadry zarządzającej, menedżerów i konsultantów.
Wprowadzenie ROZDZIAŁ I Efektywne raporty 1. Czym są raporty? 2. Do czego służą raporty? 3. Cechy efektywnych raportów ROZDZIAŁ II Jak sobie radzić z procesem pisania raportu? 1. Zadanie kontekstowe: planowanie 2. Zadanie techniczne: zbieranie i analiza danych 3. Zadanie kompozycyjne: przekaz ROZDZIAŁ III Kluczowe składniki raportu 1. Wstęp i zakończenie 2. Rozwinięcie 3. Materiały dodatkowe ROZDZIAŁ IV Jak stworzyć czytelny raport? 1. Jasny przekaz 2. Czytelność ZAŁĄCZNIKI Przykładowy list przewodni Przykładowe streszczenie dla kierownictwa Przykładowa strona tytułowa Przykładowy spis treści Bibliografia Indeks
|