Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

PISANIE ŻYWY JĘZYK DZIECKA Żytko NOWA Spis treści

24-11-2014, 16:43
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 13.50 zł     
Użytkownik hirudina
numer aukcji: 4736106644
Miejscowość Katowice
Wyświetleń: 6   
Koniec: 24-11-2014 16:35:43

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2006
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

[zasłonięte]91224/loose.dtd">

e-mail: [zasłonięte]@hirudina.pl
tel. stacjonarny: (32) [zasłonięte]352-04
tel. komórkowy: 513-[zasłonięte]-833
komunikator: [zasłonięte]40558

Adres sklepu: ul. Księdza Bednorza 14
(pod apteką)
Katowice-Szopienice

Godziny pracy: Pon - Pt: 8.30 – 16.30

Lokalizacja sklepu:


Przelew na konto mBank:
16 1140 2004 [zasłonięte] 0[zasłonięte]000[zasłonięte] 7976

Wszystkie zamówienia realizowane
są przez Pocztę Polską.

Książki wysyłamy zgodnie z
wyborem opcji:
- po wpłacie na konto
- za pobraniem
Wysyłamy również
za granicę!

Koszty przesyłki są u nas
zawsze zgodne
z aktualnym cennikiem
Poczty Polskiej.

Odbiór osobisty: Po odbiór książek serdecznie zapraszamy do naszej księgarni w Katowicach-Szopienicach
(adres powyżej)


WYSYŁKA DZISIAJ !!!

CODZIENNIE W DNI ROBOCZE

WYSTARCZY DO GODZ. 13.00 wysłać do nas:

1) deklarację odbioru przesyłki "za pobraniem"
lub
2) skan przelewu
albo
3) wpłacić za pośrednictwem "PayU"



PISANIE - ŻYWY JĘZYK DZIECKA

Małgorzata Żytko


Stan książki: NOWA
Wydawnictwo: WUW
Stron: 240
Format A5

Z okładki:

Małgorzata Żytko - doktor, adiunkt na Wydziale Pedagogicznym Uniwersytetu Warszawskiego. Zainteresowania naukowe koncentrują się wokół problematyki rozwoju i edukacji dzieci w wieku wczesnoszkolnym. Dotyczą one w szczególności takich zagadnień jak: monitorowanie osiągnięć szkolnych dzieci, kształcenie nauczycieli wczesnej edukacji, problematyka oceniania uczniów w szkole, analiza zmian edukacyjnych wprowadzonych wraz z reformą oświaty. Główne publikacje: Monitorowanie osiągnięć szkolnych jako metoda doskonalenia edukacji (współaut.) (1997), Kształcenie zintegrowane. Problemy teorii i praktyki. (red.) (2002), Małe dziecko w systemie opieki społecznej i edukacji (współred.) (2004), artykuły z zakresu teorii i praktyki edukacji wczesnoszkolnej.

Przedstawiana Czytelnikowi publikacja dotyczy problematyki rozwijania umiejętności pisania w szkole, u dzieci w klasach początkowych. Na temat nauki czytania napisano wiele rozpraw psychologicznych i pedagogicznych. Natomiast zagadnienie pisania, nauki pisania i mowy pisanej jest wyraźnie zaniedbane w literaturze. Bardzo długo też mowa pisana była traktowana wyłącznie w kategoriach sformalizowanego zjawiska językowego. Podkreślano, że pisanie to przede wszystkim hirudina czynność techniczna, służy wyłącznie rejestracji wypowiedzi wyrażających myśli i uczucia autora tekstu. Nauczyciele zaś ucząc dzieci pisania koncentrują się na przekazaniu określonych wzorów poprawnego zapisywania. Znacznie częściej więc dzieci przepisują teksty niż podejmują działania pisarskie o charakterze twórczym. Posługiwanie się językiem pisanym nie wymaga od nich samodzielności ani wysiłku intelektualnego. Język ten stopniowo więc staje się językiem martwym, pozbawionym społecznego i twórczego charakteru.

W prezentowanej książce Autorka uzasadnia twierdzenie, że mowa pisana spełnia niezwykle ważną rolę w rozwoju dziecka. Służy bowiem wyrażaniu myśli, ale również ich kreowaniu, umożliwia uświadomienie sobie ich znaczenia, zapewnia też porządkowanie i strukturyzowanie myśli w relacji z innymi. Pisanie edukuje w pewnym sensie myślenie, jest żywą i dynamiczną odmianą języka. Pisanie to środek komunikowania się i uczenia, a także ważny instrument socjalizacji dziecka. Szkoła nie wykorzystuje potencjału rozwojowego, jaki tkwi w języku pisanym. Dzieci rozwijają tę umiejętność w szkole w sposób jednostronny i powierzchowny: uczą się pisać, a może częściej przepisywać niż uczą się i rozwijają za pośrednictwem pisania. Natomiast posługiwanie się mową pisaną może służyć zarówno uczeniu się, jak i sprzyjać konstruowaniu wiedzy w interakcjach społecznych. Realizacji tego celu służy prezentowany w tej publikacji model interakcyjnej nauki pisania.

CHCESZ PRZED ZAKUPEM ZAPOZNAĆ SIĘ Z OFEROWANĄ KSIĄŻKĄ
NAPISZ DO NAS MAILA, A OTRZYMASZ
DARMOWY FRAGMENT!!!

PISANIE ŻYWY JĘZYK DZIECKA Żytko NOWA Spis treści



Polecamy nasze pozostałe oferty: Panelealle

Komentarze

Panelealle galerie sprzedazy