![](http://www.samopasy.com/parvatil/images/parvatil_03.gif) |
e-mail: [zasłonięte]@alanlange.edu.pl
gg:[zasłonięte]22518
tel: 886 [zasłonięte] 185
|
![](http://www.samopasy.com/parvatil/images/parvatil_06.gif) |
Dane do przelewu: MBank
56 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 713862
W tytule proszę podać nick allegro.
|
![](http://www.samopasy.com/parvatil/images/parvatil_09.gif) |
Przesyłki realizujemy Pocztą Polską (priorytet) lub fimą kurierską "Siódemka". Można także odebrać je osobiście (Raszyn k/Warszawy).
|
|
Przedmiotem aukcji jest: PIRAMIDA EDUKACYJNA P1
zasady pisowni - ó, u, rz, ż, ch, h
![](http://sklep.alanlange.edu.pl/images/produkty/piramida.jpg) Piramida to wspaniała zabawa połączona z nauką, ponieważ rozwija u dziecka zdolność do myślenia i zapamiętywania, uczy wytrwałości, wzmacnia koncentrację i skutecznie pomaga przezwyciężyć trudności w procesie uczenia się. Budowanie piramidy jest proste i odbywa się na zasadzie gry w domino, w efekcie rozwiązania wszystkich zadań otrzymujemy imponującą piramidę.
![](http://sklep.alanlange.edu.pl/images/harmonia/piramidap1a.jpg)
Piramida ortograficzna P1 to wstęp do nauki zasad ortograficznych, stanowi wartościową pomoc w nauce reguł pisowni języka polskiego.
Dzięki nauce poprzez zabawę dzieci szybko przyswajają tak trudne reguły ortograficzne. W tej pomocy dzieci na podstawie 30 zadań uczą się prawidłowej pisowni wyrazów z ó, u, rz, ż, ch, h, w drugiej zaś Piramidzie Ortograficznej P2 dzieci poznają zasady pisowni wymiennej.
W zestawie znajduje się 25 trójkątów.
![](http://sklep.alanlange.edu.pl/images/harmonia/piramidap1b.jpg)
Piramida jest rekomendowana przez logopedów, pedagogów i psychologów jako wartościowy materiał edukacyjno - terapeutyczny. Zapraszam do zakupu - nie czekam do końca aukcji - towar wysyłam maksymalnie w ciągu 48 h od otrzymania należności!!!
Na naszych pozostałych aukcjach znajdą Państwo inne pomoce i zabawki edukacyjne.
ZAPRASZAM!!
wszystkie przedmioty oferowane na naszych aukcjach są fabrycznie nowe
Przed zakupem przeczytaj stronę "O mnie"
|