![](http://www.lbx.com.pl/Fotki/Pioneer/VSX-924/VSX-924_4.gif)
Kolumny przednie podłogowe:
![](http://www.lbx.com.pl/Fotki/Tonsil/Siesta/Siesta_Front4.jpg)
![](http://www.lbx.com.pl/Fotki/Tonsil/Siesta/Siesta_Front6.jpg)
![](http://www.lbx.com.pl/Fotki/Tonsil/Siesta/Siesta_Front7.jpg)
![](http://www.lbx.com.pl/Fotki/Tonsil/Siesta/Siesta_Front1.jpg)
![](http://www.lbx.com.pl/Fotki/Tonsil/Siesta/Siesta_Front2.jpg)
![](http://www.lbx.com.pl/Fotki/Tonsil/Siesta/Siesta_Front5.jpg)
Kolumna centralna:
![](http://www.lbx.com.pl/Fotki/Tonsil/Siesta/Siesta_center1.jpg)
![](http://www.lbx.com.pl/Fotki/Tonsil/Siesta/Siesta_center2.jpg)
![](http://www.lbx.com.pl/Fotki/Tonsil/Siesta/Siesta_center3.jpg)
Kolumny tylne podstawkowe:
![](http://www.lbx.com.pl/Fotki/Tonsil/Siesta/Siesta_sat1.jpg)
PRAWDZIWA Gwarancja 24 miesiące Pioneer !
Jedynym oficjalnym dystrybutorem produktów marki Pioneer na Polskę jest firma DSV
http://www.pioneer.pl/pl/content/support/support/contact.html
produkty tylko tej dystrybucji są przyjmowane do napraw w sieci autoryzowanych serwisów Pioneer na terenie Polski!!!!!!
Tylko karta gwarancyjna DSV jest honorowana w serwisach Pioneer Polska, żadna inna typu "gwarancja producenta", "gwarancja sklepowa", "gwarancja pisemna" "polska gwarancja" itp nie są respektowane w serwisie Pioneer'a na terenie Polski.
UWAGA NA DYSTRYBUCJE PIONEER'A NIEWIADOMEGO POCHODZENIA!!!!
Na internecie można napotkać się na wiele ofert firm handlujących produktami marki Pioneer nie pochodzącymi z oficjalnej dystrybucji na teren Polski, kupując w takiej firmie często oszczędza się kilka procent ceny, z tym że w razie wystąpienia wady fabrycznej klient naraża się na koszty i problemy, ponieważ z gwarancją musi zwrócić się do sklepu a nie do serwisu Pioneer na terenie Polski, serwis Pioneer Polska przyjmuje do napraw tylko sprzęt dystrybucji DSV !!!
Większość firm które handlują sprzętem z poza oficjalnej dystrybucji, przy sprzedaży zapewnia klienta o sprawnej ochronie gwarancyjnej, natomiast w przypadku wystąpienia wady fabrycznej, gdy pojawiają się znaczne koszty naprawy, wymiany, wysyłek itp, istnieje duże ryzyko że klient zostanie w takiej sytuacji poszkodowany, to sklep w takiej sytuacji jest twoim gwarantem, dlatego nigdy nie możesz mieć pewności jak w takiej sytuacji się zachowa, w przypadku oficjalnej dystrybucji Pioneer każdy klient ma pewność 100% ochrony gwarancyjnej.