Zestaw kolumn 5.1 Wharfedale Diamond 10.7
Kolumny frontowe 10.7
Kolumna centralna 10CS:
Satelity 10.1:
Subwoofer 10 SX:
PRAWDZIWA
Gwarancja 24 miesiące Pioneer !!!!!!
Jedynym oficjalnym dystrybutorem produktów marki Pioneer na Polskę jest firma DSV
http://www.pioneer.pl/pl/content/support/support/contact.html
produkty tylko tej dystrybucji są przyjmowane do napraw w sieci autoryzowanych serwisów Pioneer na terenie Polski!!!!!!
Tylko karta gwarancyjna DSV jest honorowana w serwisach Pioneer Polska, żadna inna typu "gwarancja producenta", "gwarancja sklepowa", "gwarancja pisemna" "polska gwarancja" itp nie są respektowane w serwisie Pioneer'a na terenie Polski.
UWAGA NA DYSTRYBUCJE Pioneer'a NIEWIADOMEGO POCHODZENIA!!!!
Na internecie można napotkać się na wiele ofert firm handlujących produktami marki Pioneer nie pochodzącymi z oficjalnej dystrybucji na teren Polski, kupując w takiej firmie często oszczędza się kilka procent ceny, z tym że w razie wystąpienia wady fabrycznej klient naraża się na koszty i problemy, ponieważ z gwarancją musi zwrócić się do sklepu a nie do serwisu Pioneer na terenie Polski, serwis Pioneer Polska przyjmuje do napraw tylko sprzęt dystrybucji DSV !!!
Większość firm które handlują sprzętem z poza oficjalnej dystrybucji, przy sprzedaży zapewnia klienta o sprawnej ochronie gwarancyjnej, natomiast w przypadku wystąpienia wady fabrycznej, gdy pojawiają się znaczne koszty naprawy, wymiany, wysyłek itp, istnieje duże ryzyko że klient zostanie w takiej sytuacji poszkodowany, to sklep w takiej sytuacji jest twoim gwarantem, dlatego nigdy nie możesz mieć pewności jak w takiej sytuacji się zachowa, w przypadku oficjalnej dystrybucji Pioneer każdy klient ma pewność 100% ochrony gwarancyjnej.
Gwarancja 5 lat Wharfedale !!!!!! (wymagana bezpłatna rejestracja)
Jedynym oficjalnym dystrybutorem produktów marki Wharfedale na Polskę jest firma Horn
produkty tylko tej dystrybucji są przyjmowane do napraw w jedynym autoryzowanym serwisie Wharfedale na terenie Polski!!!!!!
Do produktu dołączona jest oryginalna, unikalna karta gwarancyjna, żadna inna typu "gwarancja producenta", "gwarancja sklepowa", "gwarancja pisemna" "polska gwarancja" itp nie są respektowane w serwisie Wharfedale na terenie Polski.
W przypadku wystąpienia wady fabrycznej towar jest zabierany z twojego domu przez kuriera na koszt serwisu, na koszt serwisu również jest odsyłany do ciebie po naprawie!!!!!!!!!!
UWAGA NA DYSTRYBUCJE Wharfedale NIEWIADOMEGO POCHODZENIA!!!!
Na internecie można napotkać się na wiele ofert firm handlujących produktami marki Wharfedale nie pochodzącymi z oficjalnej dystrybucji na teren Polski, kupując w takiej firmie często oszczędza się kilka procent ceny, z tym że w razie wystąpienia wady fabrycznej klient naraża się na koszty i problemy, ponieważ z gwarancją musi zwrócić się do sklepu a nie do serwisu Wharfedale na terenie Polski, serwis Wharfedale Polska przyjmuje do napraw tylko sprzęt dystrybucji Horn !!!
Większość firm które handlują sprzętem z poza oficjalnej dystrybucji, przy sprzedaży zapewnia klienta o sprawnej ochronie gwarancyjnej, natomiast w przypadku wystąpienia wady fabrycznej, gdy pojawiają się znaczne koszty naprawy, wymiany, wysyłek itp, istnieje duże ryzyko że klient zostanie w takiej sytuacji poszkodowany, to sklep w takiej sytuacji jest twoim gwarantem, dlatego nigdy nie możesz mieć pewności jak w takiej sytuacji się zachowa, w przypadku oficjalnej dystrybucji Wharfedale każdy klient ma pewność 100% ochrony gwarancyjnej.