Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

PILNIE SPRZEDAM SAAB 900 (I) 2.0 GLs KROKODYL

27-04-2014, 6:54
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 5 900 zł     
Użytkownik mt100
numer aukcji: 4148927965
Miejscowość częstochowa
Wyświetleń: 1627   
Koniec: 27-04-2014 06:56:30

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1983
Przebieg (km): 176000
Pojemność silnika (cm3): 2000
Moc silnika (KM): 108
Rodzaj paliwa: Benzyna
Kolor: Srebrny
Informacje dodatkowe: Zarejestrowany w Polsce
Stan: Używany
Uszkodzony: Tak
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

SPRZEDAM SAABA 900 (I) 2.0 GLs SEDAN CLASSIC – KROKODYL

Sprzedam ciekawego i mało spotykanego SAAB-a. Wersja Classic (chromowe wykończenie nadwozia) produkowana w latach 1979r. do 1984r. Auto w mało spotykanej wersji 4-drzwiowego Sedana.

Auto dzięki oryginalnym częściom jest stylizowane na wersję TURBO z tego okresu produkcji (tylny i przedni spojler, felgi aluminiowe, emblemat TURBO na grilu).

Autko z 1983 roku – płaski nos.

Oczywiście aktualny przegląd techniczny / autko gotowe do „rekreacyjnej” jazdy.

Silnik 2,0, 4 cylindrowy, 8 zaworowy zasilany podwójnym gaźnikiem ZENITH/SOLEX osiąga moc 79KW/108 KM przy 5200 RPM.

Prędkość maksymalna 165 km/h (katalogowa J).

Autko wyposażone jest w 3-biegową przekładnię automatyczną – BORG-WARNER.

UWAGA: PO WYMIANIE FILTRA I OLEJU W SKRZYNI AUTO MA PROBLEM ZE ZMIANĄ BIEGÓW PRZY ROZGRZANYM SILNIKU. SKRZYNIA BIEGÓW USZKODZONA

W ZWIĄZKU Z TYM CZEKAM NA ROZSĄDNĄ PROPOZYCJĘ CENOWĄ OD PRZYSZŁEGO WŁAŚCICIELA AUTA.

KOSZT NAPRAWY SKRZYNI BIEGÓW 1[zasłonięte]800-20 ZŁ (ZNAM ZAKŁAD KTÓRY TO WYKONA)

Przy aucie wykonano następujące prace renowacyjne:

- lakierowanie nadwozia (wykonane poprawnie z małymi mankamentami),

- zabezpieczenie antykorozyjne nadwozia,

- wymiana kompletnego układu wydechowego (BOSAL),

- wymiana 4 amortyzatorów,

- wymiana elementów zawieszania,

- wymiana tarcz i hamulców tylnych (przedni zestaw zakupiony do wymiany),

- wymiana kopułki, palca rozdzielacza, przewodów i świec,

- wymiana pasków (wspomagania kierownicy i alternatora),

- wymiana płynów, oleju i filtrów,

- pranie i renowacja tapicerki (welurowa),

- poprawa elektryki świateł i wymiana oświetlenia wnętrza i deski rozdzielczej,

- zakup oryginalnych listew, emblematów, chlapaczy,

- naprawa spryskiwaczy reflektorów wraz z silniczkami i piórami wycieraczek.

Do autka zakupiłem dwa zestawy felg aluminiowych (oryginalnych) do których zamontowałem opony zimowe (stan bdb) i letnie (bieżnikowane) - 185/65/15

Dodatkowo podczas pobytu w Szwecji udało mi się dokupić parę elementów nie osiągalnych na Polskim rynku co pozwoliło doprowadzić autko do stanu w jakim teraz jest:

- listwy nadkoli

- listwy dodatkowe do zderzaka przedniego i tylnego,

- radiomagnetofon z epoki,

- oryginalne chlapacze,

- oryginalne halogeny HELLA,

- oryginalne 3 światło stopu,

- oryginalna owiewka szyberdachu,

- kompletny zestaw kluczy naprawczych (w bagażniku).

Element wymagający naprawy – szyberdach (system zamykania/prowadnic został uszkodzony podczas malowania auta).

Do SAAB-a dodaję:

- literaturą którą zakupiłem aby dokonać renowacji auta i doprowadzenia go do oryginalnego wyglądu,

- kompletem felg i opon zimowych i letnich,

- kompletem dywaników letnich i zimowych (SAAB),

- dwa komplety kluczyków,

- dowód rejestracyjny.

AUTO PO DOKONANIU OPINI KONSERWATORA, SPORĄDZENIU BIAŁEJ KARTY I ZROBIENIU PRZEGLĄDU TECHNICZNEGO MOŻNA ZAREJESTROWAĆ JAKO ZABYTEK (ZÓŁTE BLACHY)

KOSZT OK. 1000 ZŁ.

W RAZIE PYTAŃ PROSZĘ O KONTAKT TELEFONICZNY – MACIEK 604 [zasłonięte] 12 15

PRZED ZAKUPEM AUTA OBOWIĄZKOWE OGLĘDZINY I JAZDA PRÓBNA W CZĘSTOCHOWIE.

 

W RAZIE PYTAŃ PROSZĘ O KONTAKT TELEFONICZNY – MACIEK 604 [zasłonięte] 12 15