SPRZEDAM SAABA 900 (I) 2.0 GLs SEDAN CLASSIC – KROKODYL
Sprzedam ciekawego i mało spotykanego SAAB-a. Wersja Classic (chromowe wykończenie nadwozia) produkowana w latach 1979r. do 1984r. Auto w mało spotykanej wersji 4-drzwiowego Sedana.
Auto dzięki oryginalnym częściom jest stylizowane na wersję TURBO z tego okresu produkcji (tylny i przedni spojler, felgi aluminiowe, emblemat TURBO na grilu).
Autko z 1983 roku – płaski nos.
Oczywiście aktualny przegląd techniczny / autko gotowe do „rekreacyjnej” jazdy.
Silnik 2,0, 4 cylindrowy, 8 zaworowy zasilany podwójnym gaźnikiem ZENITH/SOLEX osiąga moc 79KW/108 KM przy 5200 RPM.
Prędkość maksymalna 165 km/h (katalogowa J ).
Autko wyposażone jest w 3-biegową przekładnię automatyczną – BORG-WARNER.
U WAGA: PO WYMIANIE FILTRA I OLEJU W SKRZYNI AUTO MA PROBLEM ZE ZMIANĄ BIEGÓW PRZY ROZGRZANYM SILNIKU. SKRZYNIA BIEGÓW USZKODZONA
W ZWIĄZKU Z TYM CZEKAM NA ROZSĄDNĄ PROPOZYCJĘ CENOWĄ OD PRZYSZŁEGO WŁAŚCICIELA AUTA.
KOSZT NAPRAWY SKRZYNI BIEGÓW 1[zasłonięte] 800-20 ZŁ (ZNAM ZAKŁAD KTÓRY TO WYKONA)
Przy aucie wykonano następujące prace renowacyjne:
- lakierowanie nadwozia (wykonane poprawnie z małymi mankamentami),
- zabezpieczenie antykorozyjne nadwozia,
- wymiana kompletnego układu wydechowego (BOSAL),
- wymiana 4 amortyzatorów,
- wymiana elementów zawieszania,
- wymiana tarcz i hamulców tylnych (przedni zestaw zakupiony do wymiany),
- wymiana kopułki, palca rozdzielacza, przewodów i świec,
- wymiana pasków (wspomagania kierownicy i alternatora),
- wymiana płynów, oleju i filtrów,
- pranie i renowacja tapicerki (welurowa),
- poprawa elektryki świateł i wymiana oświetlenia wnętrza i deski rozdzielczej,
- zakup oryginalnych listew, emblematów, chlapaczy,
- naprawa spryskiwaczy reflektorów wraz z silniczkami i piórami wycieraczek.
Do autka zakupiłem dwa zestawy felg aluminiowych (oryginalnych) do których zamontowałem opony zimowe (stan bdb) i letnie (bieżnikowane) - 185/65/15
Dodatkowo podczas pobytu w Szwecji udało mi się dokupić parę elementów nie osiągalnych na Polskim rynku co pozwoliło doprowadzić autko do stanu w jakim teraz jest:
- listwy nadkoli
- listwy dodatkowe do zderzaka przedniego i tylnego,
- radiomagnetofon z epoki,
- oryginalne chlapacze,
- oryginalne halogeny HELLA,
- oryginalne 3 światło stopu,
- oryginalna owiewka szyberdachu,
- kompletny zestaw kluczy naprawczych (w bagażniku).
Element wymagający naprawy – szyberdach (system zamykania/prowadnic został uszkodzony podczas malowania auta).
Do SAAB-a dodaję:
- literaturą którą zakupiłem aby dokonać renowacji auta i doprowadzenia go do oryginalnego wyglądu,
- kompletem felg i opon zimowych i letnich,
- kompletem dywaników letnich i zimowych (SAAB),
- dwa komplety kluczyków,
- dowód rejestracyjny.
AUTO PO DOKONANIU OPINI KONSERWATORA, SPORĄDZENIU BIAŁEJ KARTY I ZROBIENIU PRZEGLĄDU TECHNICZNEGO MOŻNA ZAREJESTROWAĆ JAKO ZABYTEK (ZÓŁTE BLACHY)
KOSZT OK. 1000 ZŁ.
W RAZIE PYTAŃ PROSZĘ O KONTAKT TELEFONICZNY – MACIEK 604 [zasłonięte] 12 15
PRZED ZAKUPEM AUTA OBOWIĄZKOWE OGLĘDZINY I JAZDA PRÓBNA W CZĘSTOCHOWIE.
W RAZIE PYTAŃ PROSZĘ O KONTAKT TELEFONICZNY – MACIEK 604 [zasłonięte] 12 15