Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

PIERWSZE MIEJSCE W WYSZUKIWARKACH POZYCJONOWANIE

04-03-2012, 19:13
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 36.70 zł      Najwyzsza cena licytacji: 36.70 zł     
Użytkownik Monalisa45
numer aukcji: 2104484312
Miejscowość Sulęcin
Kupiono sztuk: 1    Zostało sztuk: 3    Licytowało: 1    Wyświetleń: 25   
Koniec: 07-03-2012 15:32:16

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2009
Język: polski
Forma: poradnik
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

allegro_partnerzm


Witam !
Mam na imię Monika i jestem partnerem Wydawnictwa Złote Myśli. Za zakup z góry dziękuję i zapraszam na pozostałe moje aukcje gdzie znajdziecie Państwo inne wartościowe poradniki.

Czy jesteś właścicielem bloga, strony internetowej lub sklepu? Jeśli tak, to pewnie wiesz już jaką rolę odgrywa fakt, aby pojawiała się ona na pierwszej stronie w wyszukiwarce, czy nawet na pierwszym miejscu - więcej odwiedzających, większy ruch, większy zysk. Spraw, aby Twoja strona internetowa zaczęła tętnić życiem i zyskała na popularności.

Jak przyciągnąć więcej odwiedzających
i klientów na swoją stronę internetową?


Poznaj sekrety wyszukiwarek, dzięki którym Twoja strona pojawi się na pierwszym miejscu w wynikach wyszukiwania. Doświadczenie NIE wymagane!

Nieważne, czy prowadzisz hobbistyczny blog, czy posiadasz własny ebiznes, na którym zarabiasz pieniądze. Jeśli chcesz przyciągnąć więcej odwiedzających na stronę, jeśli chcesz więcej zarobić i sprawić, aby Twoja witryna była bardziej popularna, to teraz masz doskonałą okazję.

Co zrobić, aby więcej osób odwiedzało Twoją stronę?

Dziś w Internecie nie wystarczy mieć już dobrze zaprojektowaną witrynę albo kupić kilka reklam w Google, aby odnieść sukces. Skończyły się już czasy, w których niepotrzebna była nauka pozycjonowania. Teraz jeśli nie wiesz, jak pozycjonować stronę, to najprawdopodobniej bardzo mało osób będzie ją odwiedzać i nigdy nie stanie się popularna.

Co ciekawe, większość właścicieli stron w Internecie zupełnie nie zna się na tym, jak przyciągnąć do siebie więcej odwiedzających i co zrobić, aby pojawić się wysoko w wyszukiwarkach (Google, WP, Yahoo). Nie mają pojęcia o takich zagadnieniach jak optymalizacja stron www i nie wiedzą, od czego zacząć, bo po prostu brakuje praktycznej wiedzy na ten temat.



  • Ilość stron: 215
  • Autor: Arkadiusz Podlaski
  • Wydawnictwo: "Złote Myśli" 2009
  • ISBN:[zasłonięte]978-8382-818-4
  • Stan książki: nowa


Prawda jest jednak taka, że nauka pozycjonowania wcale nie jest taka trudna, jak się wydaje albo jak przekonują nas o tym różnego rodzaju „specjaliści”. Każda wyszukiwarka ma swój unikalny system oceniania stron. W zależności od tego, co na stronie jest i jak została zbudowana, wyszukiwarka ją ocenia i z tej oceny wyciąga wnioski, jak wysoko umieścić ją w wynikach wyszukiwana.

Jeśli tworzysz swoją stronę według tych zasad i nie zapominasz o optymalizacji pod to, co „lubi” wyszukiwarka, to automatycznie sprawiasz, że Twoja strona znajdzie się wysoko w wynikach wyszukiwania.

Wszystko opiera się na tych trzech najważniejszych filarach, które dogłębnie poznasz (na konkretnych przykładach) w książce.

Krok 1: Dobór słów kluczowych


Jest to najważniejszy etap w procesie podnoszenia pozycji swojej strony. Jeżeli źle dobierzesz słowa kluczowe, nic nie da nawet ciężka praca później. Złe słowa kluczowe mogą spowodować, że zamiast większej liczby odwiedzających zainteresowanych tym, co robisz lub sprzedajesz, będziesz miał większą liczbę „odwiedzających”, którzy nie są zainteresowani.

Krok 2: SEO, czyli optymalizacja stron internetowych pod wyszukiwarki


Każda wyszukiwarka na swój określony sposób, w jaki czyta strony i pod tym kątem ocenia, jak wysoko umieścić je w wynikach wyszukiwania. Jeśli Twoja strona zaprojektowana jest w sposób, który pasuje wyszukiwarce, to automatycznie będzie ona lepiej oceniana. Kluczem jest przekształcenie strony w niektórych specjalnych jej częściach, żeby dopasować się do wyszukiwarki.

Krok 3: Pozycjonowanie, czyli zwiększanie ilości linków do strony


Wyszukiwarki odczytują dużą liczbę linków (odnośników) do Twojej strony jako znak, że jest wartościowa i ludzie polecają ją innym (oczywiście z pewnymi wyjątkami). Z tej książki dowiesz się dokładnie, jak dodawać linki do swojej strony i co zrobić, aby przyniosło Ci to pożądane rezultaty. Ponadto unikniesz błędów, które mogą spowodować, że otrzymasz karę (np. od Google) za niewłaściwe dodawanie linków.


Dowód, że wiedza w książce"Pierwsze miejsce w wyszukiwarkach" działa!.







Właścicielem serwisu, który jest na pierwszym miejscu w google gdy wpisze się hasło "psychologia suckesu" jest Arkadiusz Podlaski, autor publikacji "Pierwsze miejsce w wyszukiwarkach". Stosuje on swoją wiedzę w praktyce, czego rezultatem jest to, że jego strony znajdują się wysoko w wynikach wyszukiwania.

Czy nauka pozycjonowania jest dla Ciebie?

Ta książka jest przede wszystkim dla wszystkich tych osób, które chcą przyciągnąć na swoją stronę więcej odwiedzających i to niezależnie od tego, czy mają to być klienci, czy polecasz produkty w programie partnerskim, czy chcesz przyciągnąć zapaleńców, którzy również interesują się Twoim hobby.Publikacja nada się idealnie dla wszystkich „żółtodziobów”, którym nic nie mówią takie słowa jak: pozycjonowanie, SEO, SEM, optymalizacja stron internetowych. Zawarte tutaj podstawy pomogą Ci zrozumieć, w jaki sposób działają wyszukiwarki i co trzeba zrobić, aby na naszą stronę wchodziło więcej internautów. Nawet
jeśli nie masz wykształcenia informatyka i nie znasz się na programowaniu.Ponadto książka nadaje się również dla zaawansowanych użytkowników , którzy znają już podstawy, ale mogą nie być obeznani z najnowszymi regułami działania wyszukiwarek i oceniania przez nie stron.ie znam się na komputerze.



BONUS 1: Raport: Jak pisać artykuły pod wyszukiwarki?

To, o czym dowiesz się w tym poradniku, pozwoli Ci pisać nie tylko lepsze teksty pod względem „ciekawości” czy „stylu”, ale pozwoli Ci także przyciągać więcej nowych odwiedzających na Twoje strony.

Dzięki specjalnemu, dostosowanemu do wyszukiwarek sposobowi pisania sprawisz, że Twoje artykuły będą bardziej popularne.

BONUS 2: Raport: 10 mitów pozycjonowania stron internetowych.

Poznaj jedne z najczęściej powtarzanych mitów na temat pozycjonowania stron internetowych i dowiedz się, jaka jest prawda.

Nie daj się wpuścić w maliny i nie słuchaj wiecznie powtarzanych bzdur, które mogą Cię narazić na straty.

BONUS 3: Przydatne narzędzia pozycjonera.

Zestaw narzędzi SEO, które możesz wykorzystać w celu skutecznej optymalizacji stron internetowych. Poznaj narzędzia, które możesz wykorzystać, aby ułatwić sobie pracę nad najwyższą pozycją swojej strony internetowej.

Dzięki tym narzędziom często żmudne i wymagające poświęcenia dodatkowych godzin czasu zajęcia staną się prostymi czynnościami, które nie oszczędzą Ci wiele pracy.

BONUS 4: Twój własny program partnerski.

Kompletny przewodnik po tym, jak prowadzić własny program partnerski. Masz już działający biznes, ale chcesz go wznieść na nowy poziom dochodów i rozwoju? Program partnerski to doskonała możliwość rozwinięcia swojego biznesu.

Poznaj najlepsze rady i sekrety skutecznego PP od praktyków, którzy działają w tym biznesie od dawna.

BONUS 5: Wywiad z Arkadiuszem Podlaskim

Obszerny wywiad z praktykiem e-biznesu i programów partnerskich. Autor książki „Pierwsze miejsce w wyszukiwarkach" zdradza w nim, jakie były jego początki z zarabianiem w Internecie i czego najważniejszego się nauczył.

Już niedługo zobaczysz, że nauka pozycjonowania wcale nie jest taka trudna, a optymalizacja stron pod wyszukiwarki wcale nie wymaga znajomości języków programowania, jeśli tylko masz odpowiednią wiedzę.








Co inni myślą o książce?

Zakup książki był strzałem w dziesiątkę! Problematyka jest omówiona bardzo rzeczowo a przy tym przystępnie nawet dla początkującego pozycjonera. Autor wnikliwe a zarazem przejrzyście omówił wszelkie istotne aspekty pozycjonowania stron internetowych popierając je konkretnymi przykładami. Jestem w miarę początkujących pozycjonerem ale przyznaję z zachwytem,że dzięki tej książce moja strona utrzymuje się cały czas w czołówce rankingu wyszukiwań google niejednokrotnie wyprzedzając profesjonalne i w pełni komercyjne witryny! Co więcej już wiem, że w przyszłości chciałbym zawodowo zajmować się pozycjonowaniem stron - dzięki tej książce przekonałem się ostatecznie, że pozycjonowanie, choć czasami żmudne, to jednak fascynujące i dające wiele zadowolenia zajęcie. Czyż potrzeba więcej argumentów, aby zainteresowanych problematyką namówić do kupna tej książki?
Mariusz Gierlasiński Z wykształcenia anglista; z pasji webmaster-programista (czyli w sumie niedaleko bo w obu przypadkach operuję językiem). Obecnie szlifuję umiejętności jako pozycjoner i na tym chciałbym się skupić w przyszłości. Moim hobby jest... Wikipedia (uwielbiam ten błyskawiczny dostęp do wszelkiej wiedzy), dobra, inspirująca książka czy film no i psy ;) ...zwłaszcza labradory.

Mimo zdobytej do tej pory wiedzy na temat pozycjonowania, zakupiona książka pozwoliła mi ją jeszcze bardziej poszerzyć. Polecam lekturę .
Łukasz Suski webmaster,grafik, właściciel strony www.WebCash24.eu

Bardzo dobrze przygotowana publikacja, wiele cennych informacji o których nie miałam pojęcia. Pozostaje mi zatem podziękować za książkę i życzyć powodzenia przy kolejnych tego typu drukach! Kupię z pewnością.
Aleksandra N. marketing, freelance, ww




Opis książki


Oto wiedza, której potrzebujesz:

  • Jak działają wyszukiwarki? Poznaj zasady funkcjonowania największych wyszukiwarek, takich jak Google, WP (NetSprint), aby zrozumieć, w jaki sposób Twoja strona może pojawić się na pierwszym miejscu.
  • Jak dobierać słowa kluczowe, dzięki którym przyciągniesz więcej klientów i odwiedzających na swoja stronę?
  • Co ma największy wpływ na ocenę Twojej strony przez wyszukiwarkę i jak to wykorzystać?
  • Jak zdobyć więcej linków do swojej strony, dzięki którym strona będzie wyżej w wynikach wyszukiwania?
  • Jakie są zabronione sposoby pozycjonowania i jaka grozi Ci za nie kara? Karę możesz otrzymać nawet wtedy, kiedy nieumyślnie popełnisz błąd, dlatego lepiej jest wiedzieć, czego zabraniają wyszukiwarki.
  • Jak pozycjonować strony? Kompletny przewodnk od A do Z, który pozwoli Ci, krok po kroku, na optymalizację swojej strony www.

O autorze:

Arkadiusz Podlaski - od najmłodszych lat interesuje się tworzeniem stron internetowych. Właściciel wielu serwisów internetowych (np. www.fortius.pl, www.biznesmarketing.pl, www.podlaski.net). Specjalizuje się w marketingu internetowym, a przede wszystkim w pozycjonowaniu i optymalizacji stron www. Przez ostatnie kilka lat zdobył bardzo duże doświadczenie w tym temacie, dzięki czemu może podzielić się nim w ramach niniejszej książki.

  • 5 najczęściej popełnianych błędów w pozycjonowaniu i jak ich uniknąć (może Ci to zaoszczędzić tysiące złotych, a nawet usunięcie Twojej strony z wyszukiwarek).
  • Jakie są najczęściej używane zwroty i skróty w świecie pozycjonowania, aby łatwiej było Ci go zrozumieć, nawet jeśli teraz nie masz żadnego doświadczenia?
  • Jakie są najważniejsze części strony, które wpływają na jej pozycję w wyszukiwarkach i co się w nich powinno znaleźć?
  • 7 najważniejszych czynników, które wpływają na pozycję Twojej strony w wyszukiwarce. Dowiedz się, od czego zależy to, czy Twoja witryna stanie się popularna i chętnie odwiedzana przez ludzi.
  • Największe błędy w optymalizacji stron www, jakie popełnia większość webmasterów, chcąc poprawić swoją pozycję w wynikach wyszukiwania.
  • W jaki sposób pozycjonować się za darmo i czy w ogóle możliwe jest, aby Twoja strona była wysoko w wynikach wyszukiwania bez płacenia specjalistycznym firmom?

Uważaj, aby wyszukiwarki się nie rozmyśliły

Nie wiem, czy już to wiesz, ale pozycjonowanie oraz optymalizacja pod wyszukiwarki nieustannie się zmienia. To, co wczoraj działało, za miesiąc może być już zabronioną taktyką, ponieważ spamerzy jej nadużywali.

Mechanizmy wyszukiwania zmieniają się czasem nawet co parę miesięcy, zmieniają się algorytmy, system oceny stron, więc aby najbardziej skorzystać z tej publikacji, musisz działać natychmiast. Właśnie teraz wiedza, którą otrzymasz w publikacji, jest najbardziej aktualna i możesz w 100% na niej polegać.

Teraz jest najlepszy czas na działanie. Zainwestuj w książkę "Pierwsze miejsce w wyszukiwarkach".




SPIS TREŚCI
Wstęp
Tajemnice wyszukiwarek
Działanie wyszukiwarek
Najważniejsze wyszukiwarki
Google
MSN (Live Serach)
Yahoo
Netsprint
Szukacz
Wyszukiwarki w portalach
Rankingi wyszukiwarek
Tajemnice Google
Jak działa Googlebot?
Pole wyszukiwania
Pole wyników wyszukiwania
Jakie typy plików są indeksowane przez Google?
Złoty Trójkąt Google
Google Dance
Link Popularity
Google PageRank
Fresh Site Bonus
Google SearchWiki
Budowa i zarządzanie stroną
Jak budować stronę?
Własny projekt
Gotowy CMS
Inne rozwiązania
Technologia tworzenia stron www
Standardy tworzenia stron www
Hosting, domeny i subdomeny Wartościowa treść
Przyjazne adresy
Mapa witryny
Statystyki
Statystyki Google Analytics
Statystyki Stat24
Statystyki AwStats
Statystyki Stat4u
Statystyki - dodatki do CMS
Słowa kluczowe
Onet boksy
Google AdWords: Keyword Tool
Najpopularniejsze i ostatnie zapytania WP
Optymalizacja
Strona główna
Znacznik TITLE
Metatagi
Content-type
Description
Keywords
Robots
Końcowe uwagi o metatagach
Nagłówki H1 - H6
Wyróżnienia słów kluczowych
Obrazki na stronie
Nawigacja i linkowanie
Zgłoszenie do wyszukiwarek
Ogólna zasada
Zgłoszenie do wyszukiwarki Google
Zgłoszenie do wyszukiwarki Netsprint
Zgłoszenie do wyszukiwarki WP (Netsprint)
Zgłoszenie do wyszukiwarki Szukacz
Pozycjonowanie
Co jest najważniejsze w pozycjonowaniu?
Kretyn i ptasia grypa
Linkowanie
Linki przychodzące
Linki wychodzące
Sprawdzanie linków przychodzących do naszej strony
Struktura linków
Zdobywanie linków
Wymiana linkami
Kupowanie linków
Fora dyskusyjne i komentarze blogowe
Serwisy z artykułami do przedruku
Precle
Katalogi
Systemy wymiany linków (SWL)
Zaplecze
Robots.txt
Pozycjonowanie stron we Flashu
Zlecanie pozycjonowania innym firmom
Rusz głową
Myśl jak potencjalny klient
Laptopy czy konkretny model laptopa?
Niszowość tematu a pozycjonowanie
Pozycjonowanie, kobieta i mężczyzna
Pytania – to też jest nisza
Będziesz wszędzie pierwszy
Obstawienie jednej frazy
Frazy z błędami
Sztuczka z marquee
Reklama płatna w wyszukiwarkach
Google AdWords
OnetBoksy
AdKontekst
SPAM – nieetyczne pozycjonowanie
Ukryty tekst
Rozmiar czcionki
Kolor czcionki
Ukryte warstwy
Komentarze w kodzie HTML
Cloaking
Duplicate Content
Bezwartościowa treść
Przesycenie słowami kluczowymi
Spamowanie linkami
Zgłoś spam w Google
Kary
Filtr
Sandbox
Paragraf
Ban
Ponowne rozpatrzenie strony
Zakończenie
Bibliografia