Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Pierwsze miejsce w wyszukiwarkach Pozycjonowanie

28-01-2012, 7:52
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 36.80 zł     
Użytkownik nocny-motyl1
numer aukcji: 2023264043
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 9   
Koniec: 26-01-2012 23:30:00

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Język: polski
Forma: poradnik
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 
 

 

 

 

 

Mam na imię Monika.
Za zakup na moich aukcjach z góry dziękuję serdecznie każdemu Klientowi, 
ponieważ to właśnie dzięki Tobie mogę być mamą pracującą w domu :-)


Na Allegro działam zgodnie z prawem - prowadzę działalność gospodarczą i płacę podatki.
 Kupując u mnie będziesz miał do czynienia z rzetelnością i profesjonalizmem.
Aby się o tym przekonać zapraszam Cię na moje drugie konto, nick NOCNY-MOTYL
Posiadam status SUPER SPRZEDAWCY i ponad 1000 !! pozytywnych komentarzy.

http://aukcja.onet.pl/show_user_auctions.php?uid=[zasłonięte]93555

 
 
 
 

 

Czy jesteś właścicielem bloga, strony internetowej lub sklepu? Jeśli tak, to pewnie wiesz już 

jaką rolę odgrywa fakt, aby pojawiała się ona na pierwzszej stronie w wyszukiwarce, czy nawet 

na pierwszym miejscu - więcej odwiedzających, większy ruch, większy zysk. Spraw, aby Twoja 

strona internetowa zaczęła tętnić życiem i zyskała na popularności.

 

Jak przyciągnąć więcej odwiedzających 

i klientów na swoją stronę internetową?

 

Poznaj sekrety wyszukiwarek, dzięki którym Twoja strona pojawi się na pierwszym miejscu 

w wynikach wyszukiwania. Doświadczenie NIE wymagane!

Nieważne, czy prowadzisz hobbistyczny blog, czy posiadasz własny ebiznes, na którym 

zarabiasz pieniądze. Jeśli chcesz przyciągnąć więcej odwiedzających na stronę, jeśli chcesz 

więcej zarobić i sprawić, aby Twoja witryna była bardziej popularna, to teraz masz doskonałą okazję.

 

Co zrobić, aby więcej osób odwiedzało 

Twoją stronę?

 

Dziś w Internecie nie wystarczy mieć już dobrze zaprojektowaną witrynę albo kupić kilka 

reklam w Google, aby odnieść sukces. Skończyły się już czasy, w których niepotrzebna była 

nauka pozycjonowania. Teraz jeśli nie wiesz, jak  pozycjonować stronę, to najprawdopodobniej 

bardzo mało osób będzie ją odwiedzać i nigdy nie stanie się popularna.

Co ciekawe, większość właścicieli stron w Internecie zupełnie nie zna się na tym, jak przyciągnąć 

do siebie więcej odwiedzających i co zrobić, aby pojawić się wysoko w wyszukiwarkach 

(Google, WP, Yahoo). Nie mają pojęcia o takich zagadnieniach jak optymalizacja stron www 

i nie wiedzą, od czego zacząć, bo po prostu brakuje praktycznej wiedzy na ten temat.

Prawda jest jednak taka, że nauka pozycjonowania wcale nie jest taka trudna, jak się 

wydaje albo jak przekonują nas o tym różnego rodzaju „specjaliści”. Każda wyszukiwarka 

ma swój unikalny system oceniania stron. W zależności od tego, co na stronie jest i jak została 

zbudowana, wyszukiwarka ją ocenia i z tej oceny wyciąga wnioski, jak wysoko umieścić ją 

w wynikach wyszukiwana.

Jeśli tworzysz swoją stronę według tych zasad i nie zapominasz o optymalizacji pod to, 

co „lubi” wyszukiwarka, to automatycznie sprawiasz, że Twoja strona znajdzie się wysoko 

w wynikach wyszukiwania.

Wszystko opiera się na tych trzech najważniejszych filarach, które dogłębnie poznasz 

(na konkretnych przykładach) w książce. 

 

Krok 1: Dobór słów kluczowych

 

Jest to najważniejszy etap w procesie podnoszenia pozycji swojej strony. Jeżeli źle dobierzesz 

słowa kluczowe, nic nie da nawet ciężka praca później. Złe słowa kluczowe mogą spowodować, 

że zamiast większej liczby odwiedzających zainteresowanych tym, co robisz lub sprzedajesz,  

będziesz miał większą liczbę „odwiedzających”, którzy nie są zainteresowani.

 

Krok 2: SEO, czyli optymalizacja stron internetowych pod wyszukiwarki

 

Każda wyszukiwarka na swój określony sposób, w jaki czyta strony i pod tym kątem ocenia, 

jak wysoko umieścić je w wynikach wyszukiwania. Jeśli Twoja strona zaprojektowana jest 

w sposób, który pasuje wyszukiwarce, to automatycznie będzie ona lepiej oceniana

Kluczem jest przekształcenie strony w niektórych specjalnych jej częściach, żeby 

dopasować się do wyszukiwarki.

 

Krok 3: Pozycjonowanie, czyli zwiększanie ilości linków do strony

 

Wyszukiwarki odczytują dużą liczbę linków (odnośników) do Twojej strony jako znak, że 

jest wartościowa i ludzie polecają ją innym (oczywiście z pewnymi wyjątkami). Z tej książki 

dowiesz się dokładnie, jak dodawać linki do swojej strony i co zrobić, aby przyniosło Ci 

to pożądane rezultaty. Ponadto unikniesz błędów, które mogą spowodować, że otrzymasz karę 

(np. od Google) za niewłaściwe dodawanie linków.

 

Czy nauka pozycjonowania jest dla Ciebie?

 


Ta książka jest przede wszystkim dla wszystkich tych osób, które chcą przyciągnąć na 

swoją stronę więcej odwiedzających i to niezależnie od tego, czy mają to być klienci, czy 

polecasz produkty w programie partnerskim, czy chcesz przyciągnąć zapaleńców, którzy 

również interesują się Twoim hobby.

Publikacja nada się idealnie dla wszystkich „żółtodziobów”, którym nic nie mówią takie słowa 

jak: pozycjonowanie, SEO, SEM, optymalizacja stron internetowych. Zawarte tutaj podstawy 

pomogą Ci zrozumieć, w jaki sposób działają wyszukiwarki i co trzeba zrobić, aby na naszą 

stronę wchodziło więcej internautów. Nawet jeśli nie masz wykształcenia informatyka 

i nie znasz się na programowaniu.

Ponadto książka nadaje się również dla zaawansowanych użytkowników , którzy znają już 

podstawy, ale mogą nie być obeznani z najnowszymi regułami działania wyszukiwarek i oceniania przez nie stron.

Oto wiedza, której potrzebujesz:

 

  • Jak działają wyszukiwarki? Poznaj zasady funkcjonowania największych wyszukiwarek, takich jak Google, WP (NetSprint), aby zrozumieć, w jaki sposób Twoja strona może pojawić się na pierwszym miejscu.
  • Jak dobierać słowa kluczowe, dzięki którym przyciągniesz więcej klientów i odwiedzających na swoja stronę?
  • Co ma największy wpływ na ocenę Twojej strony przez wyszukiwarkę i jak to wykorzystać?
  • Jak zdobyć więcej linków do swojej strony, dzięki którym strona będzie wyżej w wynikach wyszukiwania?
  • Jakie są zabronione sposoby pozycjonowania i jaka grozi Ci za nie kara? Karę możesz otrzymać nawet wtedy, kiedy nieumyślnie popełnisz błąd, dlatego lepiej jest wiedzieć, czego zabraniają wyszukiwarki.
  • Jak pozycjonować strony? Kompletny przewodnk od A do Z, który pozwoli Ci, krok po kroku, na optymalizację swojej strony www.


O autorze:

 Arkadiusz Podlaski - od najmłodszych lat interesuje się tworzeniem stron internetowych. 

Właściciel wielu serwisów internetowych . Specjalizuje się w marketingu internetowym, 

a przede wszystkim w pozycjonowaniu i optymalizacji stron www. Przez ostatnie kilka lat 

zdobył bardzo duże doświadczenie w tym temacie, dzięki czemu może podzielić się nim 

w ramach niniejszej książki.

  • 5 najczęściej popełnianych błędów w pozycjonowaniu i jak ich uniknąć (może Ci to zaoszczędzić tysiące złotych, a nawet usunięcie Twojej strony z wyszukiwarek).
  • Jakie są najczęściej używane zwroty i skróty w świecie pozycjonowania, aby łatwiej było Ci go zrozumieć, nawet jeśli teraz nie masz żadnego doświadczenia?
  • Jakie są najważniejsze części strony, które wpływają na jej pozycję w wyszukiwarkach i co się w nich powinno znaleźć?
  • 7 najważniejszych czynników, które wpływają na pozycję Twojej strony w wyszukiwarce. Dowiedz się, od czego zależy to, czy Twoja witryna stanie się popularna i chętnie odwiedzana przez ludzi.
  • Największe błędy w optymalizacji stron www, jakie popełnia większość webmasterów, chcąc poprawić swoją pozycję w wynikach wyszukiwania.
  • W jaki sposób pozycjonować się za darmo i czy w ogóle możliwe jest, aby Twoja strona była wysoko w wynikach wyszukiwania bez płacenia specjalistycznym firmom?


Uważaj, aby wyszukiwarki się nie rozmyśliły

 

Nie wiem, czy już to wiesz, ale pozycjonowanie oraz optymalizacja pod wyszukiwarki 

nieustannie się zmienia. To, co wczoraj działało, za miesiąc może być już zabronioną taktyką, 

ponieważ spamerzy jej nadużywali.

Mechanizmy wyszukiwania zmieniają się czasem nawet co parę miesięcy, zmieniają się algorytmy, 

system oceny stron, więc aby najbardziej skorzystać z tej publikacji, musisz działać natychmiast. 

Właśnie teraz wiedza, którą otrzymasz w publikacji, jest najbardziej aktualna i możesz w 100% na niej polegać.

Teraz jest najlepszy czas na działanie. Zainwestuj w książkę "Pierwsze miejsce w wyszukiwarkach".

 

SPIS TREŚCI :

 

Wstęp  

  •       Tajemnice wyszukiwarek  
  •       Działanie wyszukiwarek  
  •       Najważniejsze wyszukiwarki  
  •       Google   
  •       MSN (Live Serach)   
  •       Yahoo   
  •       Netsprint  
  •       Szukacz   
  •       Wyszukiwarki w portalach  
  •       Rankingi wyszukiwarek   
  •       Tajemnice Google   
  •       Jak działa Googlebot?  
  •       Pole wyszukiwania
  •       Pole wyników wyszukiwania   
  •       Jakie typy plików są indeksowane przez Google?   
  •       Złoty Trójkąt Google   
  •       Google Dance   
  •       Link Popularity
  •       Google PageRank
  •       Fresh Site Bonus
  •       Google SearchWiki
  •       Budowa i zarządzanie stroną   
  •       Jak budować stronę?  
  •       Własny projekt   
  •       Gotowy CMS   
  •       Inne rozwiązania   
  •       Technologia tworzenia stron www  
  •       Standardy tworzenia stron www  
  •       Hosting, domeny i subdomeny    Wartościowa treść   
  •       Przyjazne adresy   
  •       Mapa witryny
  •       Statystyki   
  •       Statystyki Google Analytics   
  •       Statystyki Stat24   
  •       Statystyki AwStats   
  •       Statystyki Stat4u   
  •       Statystyki - dodatki do CMS   
  •       Słowa kluczowe   
  •       Onet boksy   
  •       Google AdWords: Keyword Tool  
  •       Najpopularniejsze i ostatnie zapytania WP   
  •       Optymalizacja  
  •       Strona główna  
  •       Znacznik TITLE  
  •       Metatagi   
  •       Content-type   
  •       Description  
  •       Keywords   
  •       Robots  
  •       Końcowe uwagi o metatagach   
  •       Nagłówki H1 - H6
  •       Wyróżnienia słów kluczowych  
  •       Obrazki na stronie  
  •       Nawigacja i linkowanie   
  •       Zgłoszenie do wyszukiwarek   
  •       Ogólna zasada  
  •       Zgłoszenie do wyszukiwarki Google   
  •       Zgłoszenie do wyszukiwarki Netsprint  
  •       Zgłoszenie do wyszukiwarki WP (Netsprint)   
  •       Zgłoszenie do wyszukiwarki Szukacz   
  •       Pozycjonowanie   
  •       Co jest najważniejsze w pozycjonowaniu?   
  •       Kretyn i ptasia grypa  
  •       Linkowanie   
  •       Linki przychodzące  
  •       Linki wychodzące   
  •       Sprawdzanie linków przychodzących do naszej strony   
  •       Struktura linków
  •       Zdobywanie linków
  •        Wymiana linkami   
  •       Kupowanie linków  
  •       Fora dyskusyjne i komentarze blogowe   
  •       Serwisy z artykułami do przedruku  
  •       Precle   
  •       Katalogi   
  •       Systemy wymiany linków (SWL)   
  •       Zaplecze   
  •       Robots.txt   
  •       Pozycjonowanie stron we Flashu   
  •       Zlecanie pozycjonowania innym firmom  
  •       Rusz głową   
  •       Myśl jak potencjalny klient  
  •       Laptopy czy konkretny model laptopa?  
  •       Niszowość tematu a pozycjonowanie   
  •       Pozycjonowanie, kobieta i mężczyzna   
  •       Pytania – to też jest nisza   
  •        Będziesz wszędzie pierwszy  
  •        Obstawienie jednej frazy
  •       Frazy z błędami   
  •       Sztuczka z marquee   
  •       Reklama płatna w wyszukiwarkach   
  •       Google AdWords   
  •       OnetBoksy   
  •       AdKontekst   
  •       SPAM – nieetyczne pozycjonowanie   
  •       Ukryty tekst   
  •       Rozmiar czcionki    
  •       Kolor czcionki    
  •       Ukryte warstwy  
  •       Komentarze w kodzie HTML    
  •       Cloaking    
  •       Duplicate Content     
  •       Bezwartościowa treść   
  •       Przesycenie słowami kluczowymi  
  •       Spamowanie linkami
  •       Zgłoś spam w Google   
  •       Kary
  •       Filtr   
  •       Sandbox   
  •       Paragraf    
  •       Ban   
  •       Ponowne rozpatrzenie strony   
  •       Zakończenie   
  •       Bibliografia  
     
  •