Wszelkich brakujących informacji na Naszej aukcji udzielą Państwu
KATARZYNA
tel. 603 [zasłonięte] 668
GG[zasłonięte]74500
MAŁGORZATA
tel .501 [zasłonięte] 253
GG 11[zasłonięte]210
wka_[zasłonięte]@interia.pl
godziny pracy księgarni
wtorek - czwartek 11:oo - 15:oo piątek 11:oo - 17:oo
sobota i niedziela 9:oo - 17:oo
Zasady aukcji
Wałbrzyska Księgarnia Akademicka M.K.Morzyk
ul. Wrocławska 10
58-309 Wałbrzych
31 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]095[zasłonięte] 0098 6083
(P K O Bank Polski S.A.)
Dostawa
Przesyłki wysyłane są zazwyczaj na następny dzień po zaksięgowaniu wpłaty. W sporadycznych przypadkach w ciągu 4 dni roboczych. KOSZTY PRZESYŁKI NALICZANE WEDŁUG WAGI I CENNIKA POCZTY POLSKIEJ. Do kosztów przesyłki doliczono koszt opakowania. ( Koperta bąbelkowa) Przy zakupie więcej niż 1 przedmiotu należy skontaktować się w celu uzgodnienia kosztów przesyłki lub poczekać aż My się skontaktujemy. Ceny kosztów przesyłki na aukcjach są naliczane do wysyłki 1 książki PRZY WYSYŁCE ZAGRANICZNEJ OBOWIĄZUJĄ INNE KOSZTY WYSYŁKI NIŻ PODANE NA AUKCJI.
Do każdej książki wystawiamy paragon lub na życzenie fakturę Vat . UWAGA NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM .
Menu End
Pierwsza pomoc dla uczniów z dysortografią
Zestaw ćwiczeń dla dzieci z nasilonymi trudnościami w nauce pisowni polskiej. Różnicowanie głosek miękkich i zmiękczonych.
Autor/autorzy:
Joanna Baran
HARMONIA
Oprawa: Miękka
Format: 20.5x29.0cm
Ilość stron: 92
Wydanie: 1
Rok wydania: 2010
Ciężar: 0,27 kg
Kategorie:
Ortografia. Pisownia. Stylistyka
Pedagogika specjalna
Podręczniki dla nauczycieli. Pomoce dydaktyczne
Podręczniki dla szk. podstawowych - kl. IV-VI
Podręczniki dla szkół podstawowych - kl. I-III
Poradniki
Opis:
Jest to zbiór ćwiczeń dla uczniów klas trzecich lub wyższych, którzy mają problemy z różnicowaniem głosek miękkich i zmiękczonych. Na początku zeszytu znajduje się poradnik dla osoby prowadzącej zajęcia wyrównawcze, w którym znajduje się między innymi opis ćwiczeń oraz porady dotyczące korzystania z książki. Częścią zasadniczą publikacji są różnego typu ćwiczenia (np. w uzupełnianiu luk w wyrazach, pisaniu pod dyktando słów zawierających określoną głoskę lub sylabę) – osobne dla każdej opozycji głosek miękkich i zmiękczonych. Zgromadzenie dużej liczby przykładów oraz podzielenie materiału na małe partie ułatwia opanowanie danej trudności ortograficznej. Na końcu umieszczono także krótkie dyktanda.