Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

PIERSCIENIE CENTRUJACE DO FELG WIEKSZOSC WYMIAROW

15-06-2015, 11:36
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 6 zł     
Użytkownik M_TECH
numer aukcji: 5361586016
Miejscowość Góra Kalwaria
Wyświetleń: 15   
Koniec: 15-06-2015 11:15:00

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Przeznaczenie: samochody osobowe
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Untitled Document


FIRMA KROLAK PRODUCENT ZABEZPIECZEN KOL SAMOCHODOWYCH OD 1981r.

JAKOSCIOWE , PROFESJONALNE , BEZPIECZNE , FUNKCJONALNE

AKCESORIA DO MONTAZU FELG ALUMINIOWYCH I STALOWYCH

NA LATA , DO WSZYSTKICH MAREK I MODELI POJAZDOW W TYM:

- zestawy srub / nakretek zabezpieczajacych

- sruby, nakretki, szpilki mocujace

- pierscienie centrujace

PONAD 30 LAT NA RYNKU

PRZEDE WSZYSTKIM BEZPIECZENSTWO

Kontakt:

GG:[zasłonięte]20739

Tel.: +48 [zasłonięte] 453 878

[zasłonięte]@gmail.com

Odbiór osobisty:

Warszawa

Góra Kalwaria

POMIAR TWARDOSCI ROCKWELL HRC:

WERYFIKACJA PRODUKTOW Z RYNKU

FILMY DEMONSTRACYJNE

INSTRUKCJE POMIAROW I MONTAZU:

FILMY DEMONSTRACYJNE

WARTOSC MOMENTU DOKRECANIA W Nm:

DLA DANYCH MAREK I MODELI POJAZDOW

 

PRODUKTY DLA SWIADOMYCH PROFESJONALISTOW

 

WITAM NA AUKCJI :)

 

PIERSCIENIE CENTRUJACE DO FELG ALUMINIOWYCH

 

POSWIEC CHWILE, NIE KUPUJ SZYBKO, KUPUJ SWIADOMIE.

PRZECZYTAJ CALA TRESC OGLOSZENIA

 

SPRAWDZ ROWNIEZ:

KOMENTARZE I OPINIE DOTYCZACE NASZEGO PODEJSCIA DO WIODACEGO TEMATU WYSTAWIANE LATAMI PRZEZ KLIENTOW

KLIKNIJ NA POWYZSZY TEKST

 

PRZEDMIOTEM SA:

 

FABRYCZNIE NOWE PIERSCIENIE CENTRUJACE

 

MATERIAL: TWORZYWO

KRAJ POCHODZENIA: NIEMCY , WLOCHY , AZJA

 

 

PRZYKLADOWE ZDJECIA PONIZEJ

 

 

 

 

MIMO, IZ PRZY PRODUKCJI I DYSTRYBUCJI SRUB / NAKRETEK MOCUJACYCH / ZABEZPIECZAJACYCH JAKO FIRMA Z NAJDLUZSZYM STAZEM NA RYNKU, KONCENTRUJEMY UWAGE GLOWNIE, NA PODRECZNIKOWEJ KLASIE WLASNOSCI MECHANICZNYCH STALI, PO WSZYSTKICH PROCESACH PRODUKCYJNYCH, Z JAKIEJ JEST WYKONANY OSPRZET MOCUJACY, I TA KLASA JEST WYZNACZNIKIEM NASZEJ OFERTY, BO ZA NIA, NIE ZAS ZA WYGLADEM IDZIE BEZPIECZENSTWO UZYTKOWANIA TYCH PRODUKTOW.

 

TO PRZY DYSTRYBUCJI PIERSCIENI CENTRUJACYCH KONCENTRUJEMY UWAGE NA PELNEJ GAMIE WYMIAROW, I TRZYMANIA PARAMETROW PRZEZ OFEROWANE PIERSCIENIE.

 

PIERSCIENIE W WIEKSZOSCI PRZYPADKOW, I WIEKSZOSCI PRODUCENTOW WYKONANE SA Z TWORZYWA, SLUZA DO ZREDUKOWANIA ROZNICY SREDNIC, KRAJ POCHODZENIA DLA TEGO RODZAJU PRODUKTOW NIE GRA ROLI, I NIE MA BEZPOSREDNIEGO WPLYWU NA BEZPIECZENSTWO.

 

 

NASZE PODEJSCIE DO SPRAWY PODYTKOWANE JEST RACJONALNYM POJMOWANIEM ZAGADNIENIA, W IMIE, KTOREGO:

 

- OSPRZET MOCUJACY SRUBY / NAKRETKI MUSZA BYC W ZALECANYCH KLASACH WLASNOSCI MECHANICZNYCH. JEST TO MOCOWANIE, I JEST BEZPOSREDNIO ZWIAZANE Z BEZPIECZENSTWEM. JEZELI JEST JAKOSCI PODRECZNIKOWEJ, TO KUPUJEMY GO RAZ NA KILKA / KILKANASCIE LAT. ZATEM OSZCZEDZANIE NA OSPRZECIE MOCUJACYM NIE JEST ROZSADNYM PODEJSCIEM DO SPRAWY.

 

- PIERSCIENIE CENTRUJACE MUSZA MIEC OKRESLONE WYMIARY WZGLEDEM ZREDUKOWANIA ROZNICY SREDNIC. JEST TO REDUKCJA, PROFILAKTYCZNIE NA ZAS, I DLA WYELIMINOWANIA LUZOW. PIERSCIENIE CETRUJACE BYC MUSZA, ALE NIE SA ZWIAZANE BEZPOSREDNIO Z BEZPIECZENSTWEM. ICH BRAK MA WPLYW NA OSPRZET MOCUJACY.

 

- OPONY MUSZA BYC DOBRE, TZN. WLASCIWE MIESZANKI GUM, KONSTRUKCJA, WZMOCNIENIA, WZORY BIERZNIKA, JAK I, JEGO WYSOKOSC ITD... OPONY ZWIAZANE SA BEZPOSREDNIO Z BEZPIECZENSTWEM, OSZCZEDZANIE NA ICH ZAKUPIE NIE JEST ROZSADNYM PODEJSCIEM DO SPRAWY

 

- FELGI MUSZA BYC O OKRESLONYCH PARAMETRACH, RZECZ JASNA. NIE MNIEJ JEDNAK FELGA CHRONIONA JEST OPONA, KTORA TO MIEDZY INNYMI ZABEZPIECZA JA PRZED USZKODZENIAMI. TOTEZ SAME FELGI NIE MAJA BEZPOSREDNIEGO WPLYWU NA BEZPIECZENSTWO, NIE ROZDWOJA SIE BEZ PRZYCZYNY :) DLA PRZYKLADU: KIEPSKIEJ JAKOSCI FELGI MOGA BYC FABRYCZNIE KRZYWE, MOGA NIE DAC SIE NAPRAWIC, MOGA NIE DAC SIE PRAWIDLOWO WYWARZYC ITD... PRZEZ CO FINALNIE BEDA MIALY WPLYW NA KOMFORT, BADZ DYSKOMFORT JAZDY.

 

 

MERITUM SPRAWY:

 

NAJWAZNIEJSZYMI ELEMENTAMI, KTORE ZWIAZANE SA BEZPOSREDNIO Z BEZPIECZENSTWEM, NA KTORE BEZKOMPROMISOWO TRZEBA ZWRACAC UWAGE, A CZEGO W WIEKSZOSCI PRZYPADKOW NIE ROBIMY, TO :

 

- OPONY

- OSPRZET MOCUJACY

 

POZOSTALE ELEMENTY JAK FELGI, PIERSCIENIE CENTRUJACE TO TZW. KROPKA NAD LITERKA " I ", CZYLI W GLOWNEJ MIERZE PODZESPOLY UZUPELNIAJACE, PATRZAC POD KATEM BEZPIECZENSTWA.

 

AUKCJA DOTYCZY PIERSCIENI WIEC PONIZEJ WRACAMY DO TEMATU :)

 

PIERSCIENIE CENTRUJACE SA NIEZBEDNYM ELEMENTEM, W CELU PRAWIDLOWEGO PRZYMOCOWANIA KOLA DO PIASTY.

 

JEZELI PIERSCIEN CENTRUJACY Z PIASTY MA INNA SREDNICE NIZ OTWOR W FELDZE, WYSTEPUJE ZJAWISKO BRAKU PRAWIDLOWEGO WYCENTROWANIA KOLA NA PIASCIE. W SKUTEK CZEGO KOLO WISI NA SRUBACH / SZPILKACH, I CENTORWANE JEST POPRZEZ LBY OSPRZETU MOCUJACEGO. PRZEZ CO MOCOWANIE NARAZONE JEST NA OSLABIENIE, CO MOZE DOPROWADZIC DO JEGO ZERWANIA.

 

ZADANIEM PIERSCIENIA CENTRUJACEGO / REDUKCYJNEGO JEST ZREDUKOWANIE ROZNICY SREDNICY OTWORU W FELDZE, WZGLEDEM SREDNICY PIERSCIENIA CENTRUJACEGO Z PIASTY. CZYLI ODPOWIEDNIE, PRAWIDLOWE SPASOWANIE TYCH PARAMETROW.

 

POWINNOSC TA JEST BARDZO WAZNA, GDYZ WPLYWA NA WYELIMINOWANIE WYSTEPUJACYCH LUZOW ZWIAZANYCH Z EWENTUALNA, ROZNICA TYCH SREDNIC, JEZELI TAKOWA WYSTEPUJE.

 

3 POWODY DLA KTORYCH UZYCIE PIERSCIENI CENTRUJACYCH JEST BEZWZGLEDNIE OBOWIAZKOWE:

 

1. BRAK PRAWIDLOWEGO SPASOWANIA SREDNIC, MOZE MIEC WPLYW NA OSLABIENIE OSPRZETU MOCUJACEGO, PRZEZ CO, W POLACZENIU Z SILAMI SCINAJACYMI, FINALNE JEGO ZERWANIE.

 

2. BRAK PIERSCIENI CENTRUJACYCH WPLYWA NA, NIEKORZYSTNE ODCZUCIA PODCZAS PROWADZENIA POJAZDU, DRGANIA, BICIA WYCZUWALNE NA KIEROWNICY.

 

3. KAZDY LUZ, PROWADZI DO SZYBSZEGO ZUZYCIA POZOSTALYCH PODZESPOLOW ZALEZNYCH.

 

 

W CELU PRAWIDLOWEGO ZWYMIAROWANIA PRZECZYTAJ INSTRUKCJE POMIARU OPISANA PONIZEJ W TRESCI AUKCJI

 

PODSTAWOWA INSTRUKCJA POMIARU

 

DOBOR PASUJACYCH PIERSCIENI CENTRUJACYCH WZGLEDEM SREDNICY OTWORU W FELDZE DO DANEJ MARKI I MODELU FELG ALUMINIOWYCH WYMAGA ZWERYFIKOWANIA, DOKONANIA POMIAROW BEZPOSREDNIO W FELDZE.

 

DOBOR PASUJACYCH PIERSCIENI CENTRUJACYCH WZGLEDEM SREDNICY PIERSCIENIA CENTRUJACEGO Z PIASTY DO DANEJ MARKI, I MODELU POJAZDU OKRESLA PRODUCENT POJAZDU. PARAMETR TEN JEST W WIEKSZOSCI POJAZDOW LATWY DO ZWERYFIKOWANIA POSLUGUJAC SIE KATALOGAMI, I DLA WIEKSZOSCI POJAZDOW NIE STANOWI PROBLEMU PRZY KONFIGURACJI. JEDNAKZE CELEM WYKLUCZENIA POMYLKI, DOBRZE JEST GO ZMIERZYC PRZY SWOIM AUTKU.

 

PRZED ZAKUPEM PIERSCIENI CENTRUJACYCH NALEZY ZMIERZYC:

 

1. SREDNICE OTWORU W FELDZE, PRZYKLADOWE ZDJECIE POMIARU PONIZEJ, PROSZE SKUPIC UWAGE NA PARAMETRZE OZNACZONYM LITERKA "d1="

 

 

2. SREDNICE PIERSCIENIA CENTRUJACEGO Z PIASTY, PRZYKLADOWE ZDJECIE POMIARU PONIZEJ, PROSZE SKUPIC UWAGE NA PARAMETRZE OZNACZONYM LITERKA "d2="

 

 

 

PIERSCIENIE CENTRUJACE NA AUKCJI DOSTEPNE SA W NASTEPUJACYCH WYMIARACH:

 

Z RACJI, OGROMNEJ LICZBY WYMIAROW, I CIAGLEJ ICH ROTACJI SPYTAJ O DOSTEPNOSC WYBRANEJ POZYCJI PRZED ZALICYTOWANIEM. PRZYKLADAMY WSZELKICH STARAN, AZEBY MIEC WSZYSTKIE WYMIARY ZAWSZE NA STANIE, ALE JAK TO W ZYCIU BYWA, AZEBY UNIKNAC ZBEDNYCH PROBLEMOW LEPIEJ POTWIERDZIC DOSTEPNOSC.

 

SREDNICA OTWORU W FELDZE " d1= ( +/- 0,1mm ) "

SREDNICA PIERSCIENIA CENTRUJACEGO Z PIASTY " d2= ( +/- 0,1mm ) "

 

 

 

PIERSCIENIE CENTRUJACE O CIENKICH SCIANKACH OK.1MM, REDUKUJACE MINIMALNE ROZNICE NP. 57,1-56,1mm, MOGA MIEC "OWALNY , ZWICHROWANY " KSZTALT. OCZYWISCIE PO ZAMONTOWANIU / OBSADZENIU ICH W OTWORZE FELGI, UKLADAJA SIE IDEALNIE, W 100% SPELNIAJAC SWOJA ZAMIERZONA POWINNOSC.

 

PRODUCENTOW PIERSCIENI CENTRUJACYCH NA SWIECIE JEST KILKU. MY ZAJMUJAC SIE ICH DYSTRYBUCJA KONCENTRUJEMY UWAGE NA JAKOSCI, W TYM WYPADKU TRZYMANIU PARAMETROW, ORAZ NA POSIADANIU PELNEJ DOSTEPNEJ GAMY WYMIAROW. W OFERCIE POSIADAMY WYSELEKCJONOWANE POZYCJE PIERSCIENI ROZNYCH PRODUCENTOW, DOSTEPNYCH NA RYNKU. W ZWIAZKU Z TYM, MOZE ZDARZYC SIE TAK, ZE ZAKUPIONY KOMPLET PIERSCIENI BEDZIE POCHODZIC Z ROZNYCH DOSTAW , I WIZUALNIE NIE BEDA ONE JEDNAKOWE, BEDA ROZNIC SIE OD SIEBIE NP. KOLOREM. NIE CZESTO SIE TO ZDARZA, ALE ZDARZYC MOZE. Z TECHNICZNEGO PUNKTU WIDZENIA NA PEWNO BEDA O JEDNAKOWYCH PARAMETRACH REDUKCYJNYCH. WYGLAD NIE GRA ROLI, MAJA REDUKOWAC, NIE ZAS WYGLADAC ;)

 

 

PO ZWERYFIKOWANIU PIERSCIENIA CENTRUJACEGO Z PIASTY, CZYLI ZMIERZENIU JEGO SREDNICY ( PARAMETR " d2 +/- 0,1mm " Z POWYZSZYCH ZDJEC INSTRUKCJI POMIARU ), PIERSCIENIE CENTRUJACE Z AUKCJI STOSUJE SIE DO WYBRANYCH MAREK I MODELI PONIZEJ WYPISANYCH POJAZDOW

 

Acura : CL , CSX , EL , ILX , Integra , Legend , MDX , NSX , RDX , RL , SLX , TL , TSX , Vigor , ZDX i inne...

Alfa Romeo : 33 , 145 , 146 , 147 , 155 , 156 , 159 , 164 , 166 , Brera , Giulietta , GT , GTV , Mito , Spider i inne...

Aston Martin : DB7 i inne...

Audi : 80 , 90 , 100 , A2 , A3 , A4 , A5 , A6 , A7 , A8 , TT , Q3 , Q5 , Q7 i inne...

Bentley : Continental Cabrio GTC , Continental Coupe GT , Continental Flying Spur

BMW : 1 ( E82, E87 , E88 , F20 , F21 ), 3 ( E21 , E30 , E36 , E46 , E90 , F30 , F34 , F35 ), 5 ( E12 , E28 , E34 , E39 , E60 , E61 , F10 , F11 , F18 , F07 ), 6 ( E24 , E63 , E64 , F06 , F12 , F13 ), 7 ( E23 , E32 , E38 , E65 , E66 , E67 , F01 , F02 , F03 , F04 ), 8 ( E31 ), X1 ( E84 ), X3 ( E83 , F25 ), X5 ( E53 , E70 ), X6 ( E71 ), Z1 , Z3 , Z4 ( E83 , E86 , E89 ) i inne...

Cadillac : Calais , Fleetwood i inne...

Chevrolet : Astro , Avalanche , Aveo , Camaro , Caprice , Captiva , Corvette , Cruze , Epica , Equinox , Evanda , Express , Lacetti , Impala , Malibu , Orlando LT+ , Rezzo , Safari , Silverado , Sonic , Spark , Station Wagon , Suburban , Venture , Volt i inne...

Chrysler : 200 , 300M , 300C , Aspen , Cirrus , Concorde , Crossfire , Intrepid , Neon , Pacifica , Prowler , PT Cruiser , Sebring , Stratus , Town&Country , Vision , Voyager i inne...

Citroen : 2CV , AX , BX , Berlingo I II III , C1 , C2 , C3 , C4 , C4 Aircross , C5 , C6 , C8 , C15 , C - Crosser , C-Elysee , C - Zero , Evasion , Jumper 230 [zasłonięte] 250 , Jumpy , Nemo , Saxo , Xantia , XM , Xsara I II , ZX i inne...

Dacia : Dokker , Duster , Lodgy , Logan , Sandero i inne...

Daewoo : Espero , Lanos , Leganza , Matiz , Nexia , Nubira I II , Tico i inne...

Daihatsu : Applause , Cuore , Charade , Feroza i inne...

Dodge : Caliber , Caravan , Challenger , Charger , Dakota , Durango , Intrepid , Journey , Magnum , Neon , RAM 1500 , Stealth , Stratus i inne...

Fiat : 500 , 500L , Albea , Barchetta , Brava , Bravo I II , Cinquecento , Coupe , Croma I II , Doblo , Ducato 230 [zasłonięte] 250 , Duna , Elba , EVO , Fiorino I II , Freemont , Grande Punto , Idea , Linea , Marea , Multipla , Palio , Panda , Punto I II , Scudo 220 270 , Seicento , Seicento Sporting , Sedici , Siena , Stilo , Strada , Tempra , Tipo , Ulysse I II , Uno , Qubo i inne...

Ford : 500 , Aerostar , B-Max , Capri , C-Max , Connect , Cougar , Courier , Escort , Explorer , Fairline , Fiesta , Focus , Freestyle , Fusion , Galaxy I II , Granada , Ka I II , Kuga , Maverick , Mondeo , Mustang , Orion , Probe , Puma , Ranchero Ranger , Scorpio , Sierra , S-Max , Taunus , Torino , Tourneo , Transit , Windstar i inne...

Fso-Fsm : 125p , 126p , Polonez , Polonez / Lucas /, Polonez ATU / Lucas /, Polonez Caro , Polonez Caro / Lucas / i inne...

Honda : Accord , Acty , Airwave , Ascot , Avacier , Capa , City , Civic , Concerto , Crossroad , CR-V , CRX , CR-Z , Domani , Edix , Element , FR-V , HR-V , Inspire , Insight , Integra , Jazz , Legend , Life , Logo , Mobilio , Odyssey , Orthia , Partner , Prelude , Rafaga , Saber , Shuttle , S-MX , Step , Stream , S2000 , That's , Todey , Torneo , Vamos i inne...

Hyundai : Accent , Atos , Coupe , Elantra , Galloper , Getz , Grandeur , Lantra , i10 , i20 , i30 , i40 , ix35 , Matrix , Pony , Santa Fe , SCoupe , Sonata , Starex , Terracan , Trajet , Tuscon , XG i inne...

Infinity : G20 , G25 , G35 , G37 , I30 , J30 , JX30 , M30 , M35 , M37 , M45 , M56 , EX35 , EX37 , FX35 , FX37 , FX45 , FX50 , Q45 , Q50 , QX4 , QX56 i inne...

Isuzu : Trooper i inne...

Jaguar : Daimler , EType , Sovereign , SType, XType , X100 , X200 , X300 , XJ , XJ140 , XJR-S , XJS , XK8 , XKE , XKR i inne...

Jeep : Cherokee , Commander , Liberty , Wagoneer , Wrangler i inne...

Kia : Amanti , Cardenza , Carens , Carnival , C'eed , Cerato , Clarus , Magentis , Opirus , Optima , Picanto , Pride , Rio I II , Sephia , Shuma , Spectra , Sportage , Sorento i inne...

Lada : Forma , Granta , Kalina , Lada 2101 , 2102 , 2103 , 2104 , 2105 , 2106 , 2107 , Niva , Samara 110 , 111 , 112 , Oka , Priora i inne...

Lancia : Delta I II III , Kappa , Lybra , Musa , Phedra , Thema , Thesis , Y , Y10 , Ypsilon , Zeta i inne...

Land Rover : Freelander , Defender , Discovery II III IV , Range Rover Evoque , Range Rover Sport LS LW , Range Rover Vogue LM LG i inne...

Lexus : CT200h , IS , GS , LS , LX 470 570 , NX , SC , RX i inne...

Lincoln : Continental , LSC , Mark , Town Car , Versailles i inne...

Mazda : 2 , 3 , 5 , 6 , 121 , 323 , 626 , 929 , CX5 , CX7 , CX9 , MPV , MX3 , MX5 , MX6 , Premacy , RX7 , RX8 , Xedos 6 , 9 i inne...

MCC Smart : ForFour , ForTwo , Roadster i inne...

Mitsubishi : 3000GT , Asx , Carisma , Colt , Diamante , Eclipse , Galant , Grandis , Lancer , L200 , Outlander , Pajero , Pajero Pinin , Sigma , Space Runner , Space Star , Space Wagon , Strada , Triton i inne...

Mercedes : A ( W168 , W169 , W176 ), B ( W245 , W246 ), C ( W201 - 190 , W202 , W203 , W204 , W209 ), E ( W124 , W210 , W207 , W211 , W212 ), W107 , W108 , W109 , W110 , W111 , W112 , W113 , W114 , W115 , W123 , W170 , W601 , W602 , CL ( C140 , C215 , C216 ) , CLA ( C117 ) , CLC ( CL203 ), CLK ( W208 , W209 ), CLS ( W218 , W219 ), G ( W460 , W461 , W462, W463 ), GL ( X163 , X166 ), GLA ( X156 ), GLK ( X204 ), M ( W163 , W164 , W166 ), Vaneo ( W414 ), Viano , Vito , SLK ( R170 , R171 , R172 ), SL ( W133 , W198 , R107 , R109 , R129 , R230 ), S ( W116 , W126 , W140 , W220 , W221 , W222 ), Sprinter I 207 [zasłonięte] 209 210 [zasłonięte] 214 307 [zasłonięte] 309 310 [zasłonięte] 314 , Sprinter II 909 i inne...

Mini Morris : Mk I II III IV V VI VII , Mini Minor , Mini Cooper , Mini Traveller , Mini Clubman , Mini Countryman i inne...

Mini : Cooper R52 R53 , Cooper S R52 R53 R55 R56 R57 R60 , Clubman R55 , Countryman R60 , JCW R52 R55 R56 R57 R58 , One , One R50 R55 R56 i inne...

Nissan : 100NX , 200SX , 300ZX , 350Z , 370Z , Almera , Altima , Avenir , Bluebird , Cedric , Cube Z10 Z11 , Dualis , Elgrand , Juke F15 , King Cab , Livina Geniss , Maxima , Micra I II K12 , Murano , Note E11 E12 , NV200 , Pathfinder , Patrol , Pixo , Primera , Qashqai I II , Quest , Rogue , Sentra , Serena , Skyline , Sunny , Terrano , Tiida , Wingroad Y12 , Versa , X-Trail i inne...

Oldsmobile : Tornado i inne...

Opel : Adam , Agila I II , Ampera , Ascona , Astra I II III J , Antara , Calibra , Campo , Cascada , Combo , Corsa , Frontera , Insignia , Kadett , Meriva , Mokka , Monterey , Movano I II , Omega , Signum , Sintra , Tigra , Vectra , Vivaro I II , Zafira i inne...

Peugeot : 106 , 107 , 205 , 206 I II , 207 , 208 , 301 , 306 , 307 II , 308 , 3008 , 405 , 406 , 407 , 4007 ( V ) , 4008 ( B ) , 505 , 508 , 5008 , 605 , 607 , 806 , 807 , 1007 , Bipper , Boxer , I-on ( I ) , Partner I II III i inne...

Pontiac : FireBird , Trans Sport i inne...

Porsche : 911 [zasłonięte] 914 924 [zasłonięte] 944 964 [zasłonięte] 996 997 , Boxster 986 987, Cayman 9TA , Cayenne i inne...

Proton : Persona i inne...

Renault : Captur , Clio I II III , Espace , Kangoo I II , Laguna I II III , Master , Megane I II III , Modus , R5 , R19 , R21 , RX4 , Safrane , Scenic I II , Thalia , Trafic I II , Twingo I II , Vel Satis i inne...

Rover : 45 , 75 , 200 , 400 , 600 , 800 i inne...

Saab : 900 , 9000 , 9-3 ( 9.3 ), 9-5 ( 9.5 ) i inne...

Seat : Alhambra , Altea , Arosa , Cordoba I II , Ibiza I II , Leon , Mii , Toledo I II i inne...

Skoda : 100 , 105 , 120 , 130 Rapid , Citigo , Fabia , Favorit , Felicja , Octavia I II III , Praktik , Rapid , Roomster , SuperB , Yeti i inne...

Ssang Yong : Korando , Musso , Rexton , Rodius i inne...

Subaru : Forester , Impreza , Justy , Outback , Legacy i inne...

Suzuki : Aerio , Alto , Baleno , Cappuccino , Carry , Cultus , Estem , Every , Forsa , Grand Vitara , Ignis I II , Jimny , Kei , Liana , Maruti , Samurai , Sidekick , Swift I II , SX4 , Wagon R+ I II , , Vitara , X90 i inne...

Tavria : Tavria

Toyota : 4Runner , Auris , Avensis , Aygo , Camry , Carina , Celica , Corolla , Dyna 150 , Fj Cruiser , Hiace , Highlander , Hilux , IQ , Land Cruiser 70 80 90 [zasłonięte] 120 150 200 , Matrix , MR2 , Paseo , Picnic , Previa , Prius , Rav4 , Sequoia , Scion , Sienna , Solara , Starlet , Supra , Tundra , Urban Cruiser , Venza , Yaris i inne...

Trabant : Trabant

Wartburg : Wartburg

Volvo : 140 - 160 , 240 - 270 , 340 - 360 , 440 - 480 , 740 - 780 , 850 , 940 - 960 , C30 ( M ) , C70 od 06', S40 ( M ) , V40 ( M ) , V50 ( M ) , S60 , S70 / V70 S80 , S90 , V90 ( 9 ) , XC60 , XC70 , XC90 i inne...

VW : Amarok , Beetle , Bora , Caddy I II , Corrado , Crafter 30/35 , Eos , Fox , Garbus , Golf I II III IV V VI , Jetta I II , LT 28/35 2DM , Lupo , Passat , Passat CC , Phaeton , Polo I II III IV , Scirocco I II , Sharan , Tiguan , Touran , Touareg 7L 7P , Transporter T2 T3 T4 7DZ , Transporter T5 7H , Up , Vento i inne...

 

 

PO ZWERYFIKOWANIU OTWORU CENTRUJACEGO W FELDZE, CZYLI ZMIERZENIU JEGO SREDNICY ( PARAMETR " d1 +/- 0,1mm " Z POWYZSZYCH ZDJEC INSTRUKCJI POMIARU ), PIERSCIENIE CENTRUJACE Z AUKCJI STOSUJE SIE DO WYBRANYCH MODELI PONIZEJ WYPISANYCH FELG ALUMINIOWYCH

 

3SDM , 5–Ziegen , AC Schnitzer , Advan , Advanti Racing , AEZ , Alessio , Alpina , Aluett , Aludesign , Alutec , AMG , Antera , Anzio , Arbet , Arcasting , Art , Artec , Asa , Asahi Tec , ATS , ATT , Autec , AWS , Azev , Axxion , Barracuda , BBS , Blitz , Borbet , Brabus , Brock , BSA , BWA , Calibre , Carmani , Centra , CMS , Com4Wheels , Corniche , CR , Dare , DBV , Delta , Dezent , Diewe Wheels , Dolce , Dotz , Drag Wheels , Ecanto , E-Motion , Enkei , Enzo , Epsilon Wheels , Estoril , Eta Beta , Excentric , Exclusive Line , Exip , Fabryczne OEM , Finchi , Fondmetal , Forest , Frankenrader , FSW , Gemballa , Ginostra , GMP Italy, Gotti , GTR , HiJoin , Infiny , Inovit , Intra , Irmscher , Japan Racing , JE Design , Kahn , KBA , Keskin Tuning , King , Lorisner , Magma , Magnetto , MAK , MAM , Mangels , MB Italia , Mille Miglia , Millenium , MIM , MPower , Modul Wheels , Momo , Motec , Motegi , MSW , Novitec , Optic-Z , Oxigin , Oxxo , Oz Racing , Pirelli , Platin , PLS , Postert , PowerTech , Proline , Raze , RC Design , RH , Rial , Ronal , Rondell , Rota , Royal Wheels , RTR , RTZ , Schmidt Revolution , Shaper , S-Line , Simoni Racing , SMC , Smoor , Sparco , Speedline Corse , Speeds , Sport , Sportive Wheels , SSR , Stefan , Stilauto , STR Racing , Supra , Team Dynamics , TEC , Tecnomagnesio , Titan , Tomason , Toora , Tracer Wheels , Tramont , TSR , TSW , Type-R , Uni Wheels , US Alloys , Valbrem , Viper , Watanabe , Wheel World , Wiechers , Wolfrace , WRD , WSP Italy , Xtra , Zender , Zephyr , Zito itd...

 

 

PODCHODZE DO SPRAWY KONKRETNIE, OBSLUGUJAC KLIENTOW RZETELNIE. JAK SAM CHCIALBYM BYC OBSLUGIWANY NA CO DZIEN.

 

SLUZE FACHOWA POMOCA W DOBORZE ODPOWIEDNICH PIERSCIENI CENTRUJACYCH DO MONTAZU WYBRANYCH PRZEZ PANSTWA FELG, DO POSIADANYCH PRZEZ PANSTWA SAMOCHODOW :)

 

Z RACJI, IZ Z PRODUKCJA MAM DO CZYNIENIA CODZIENNIE, I PRZY PRODUKCJI SIE WYCHOWALEM :)

 

NAMAWIAM DO PRZESTUDIOWANIA CALEJ TRESCI OGLOSZENIA, W KTOREJ ZAWARLEM PRZYDATNE INFORMACJE NA TEMAT BEZPIECZNEGO MOCOWANIA I ZABEZPIECZENIA FELG. COS CZEGO INNI NIE ZNAJA, NIE WIEDZA, LUB TEZ WIEDZA, A NIE POWIEDZA WPROST :)

 

WSZYSTKIE ZAWARTE MATERIALY, OPISY W TRESCIACH OGLOSZEN SA STWORZONE PRZEZE MNIE :)

 

 

PRZECZYTAJ CO SPRZEDAJE...

 

TYLKO I WYLACZNIE PRODUKTY JAKOSCIOWE. WYBRANE Z POSROD MAS OFERT I FIZYCZNIE SPRAWDZONYCH PRZEZ NAS PRODUKTOW, POD WZGLEDEM PRZEZNACZENIA, JAKOSCI, I CENY. JEDNYM ZDANIEM: PRODUKTY WYSELEKCJONOWANE, BEZPROBLEMOWE, NA LATA.

 

NIE SPRZEDAJE PSEUDO PRODUKTOW.

 

NIE SPRZEDAJE ICH SWIADOMIE, BO NIE LICZE NA SZYBKI, I ZNACZNIE WIEKSZY ZAROBEK KOSZTEM KLIENTOW INDYWIDUALNYCH, KTORZY O FAKTYCZNEJ JAKOSCI TEGO RODZAJU PRODUKTOW DOWIADUJA SIE, W PIERWSZYM ROKU UZYTKOWANIA, LUB DOPIERO PO OKRESIE GWARANCYJNYM. GDZIE PRAWDA JEST, ZE POZA, ESTETYCZNIE LADNIE WYGLADAJACYM PSEUDO PRODUKTEM, WYTWARZANYM MASOWO, BALANSUJE ON NA GRANICY BEZPIECZENSTWA.

 

 

PRZEDE WSZYSTKIM BEZPIECZENSTWO ! ! !

 

OSOBISCIE ESTETYKE PRODUKTU, PLASUJE NA TRZECIM MIEJSCU.

 

PRZEDE WSZYSTKIM LICZY SIE BEZPIECZENSTWO, PODYKTOWANE JAKOSCIA MATERIALU Z JAKIEGO WYKONANY JEST DANY PRODUKT, ORAZ JAKOSC PRODUKTU PO WSZYSTKICH PROCESACH PRODUKCYJNYCH.

 

 

NIE WSZYSTKO ZLOTO, CO SIE SWIECI...

 

SUGEROWANIE SIE TYM, CO PISZA, MOWIA SPRZEDAWCY, POSREDNICY, EKSPERCI MARKETINGOWI, ZAJMUJACY SIE JEDYNIE HANDLEM, JEST NAIWNE :(. POSREDNICY CI, NIE MAJACY Z MATERIALOZNASTWEM, Z MASZYNAMI UZYWANYMI DO PRODUKCJI, JAK I URZADZENIAMI POMIAROWYMI-WERYFIKUJACYMI, NIC WSPOLNEGO. PISZAC NAJSLODSZE BZDURY NA TEMAT OFEROWANYCH PRZEZ SIEBIE PRODUKTOW, NIE WIEDZA CO OFERUJA :(

 

OTACZAJACA NAS RZECZYWISTOSC ( POZA NATURA :) ) TO POZORY TZW. KOPIUJ / WKLEJ, CZYLI SKOPIUJ TO CO LUDZIE Z POJECIEM W DANYM TEMACIE STWORZYLI, ZMIEN TO POD SWOJE POTRZEBY I WKLEJ NASTEPNIE DO PROJEKTU NAD, KTORYM PRACUJESZ :(

 

LATWO I SZYBKO, TO Z CZEGO, NAUCZYLISMY SIE KORZYSTAC I STOSUJEMY WSZEDZIE :(

 

JAK TO STARSI ZWYKLI MOWIC, GEBA WYPOWIE WSZYSTKO, KARTKA PAPIERU PRZYJMIE WSZYSTKO :)

A JA DODAM OD SIEBIE, ZE W OBECNYCH CZASACH HTML TWORZY WSZYSTKO :)

 

A NIE WSZYSTKO PRAWDA JEST :)

 

 

NA POZOSTALYCH AUKCJACH, JAK I W NASZEJ OFERCIE FIRMOWEJ, WSZYSTKIE RODZAJE, I WYMIARY SRUB / NAKRETEK MOCUJACYCH, I ZABEZPIECZAJACYCH DO FELG STALOWYCH I ALUMINIOWYCH

 

KAZDY RODZAJ NA STANIE

 

 

NIE TRAC CZASU NA SZUKANIE ! ! !

 

SPECJALIZUJE SIE W DYSTRYBUCJI HURTOWO - DETALICZNEJ

PROFESJONALNYCH JAKOSCIOWYCH AKCESORIOW DO MONTAZU FELG STALOWYCH I ALUMINIOWYCH

 

W MOJEJ OFERCIE ZNAJDA PANSTWO TYLKO I WYLACZNIE

PRODUTKY W ZALECANEJ PODRECZNIKOWEJ KLASIE WLASNOSCI MECHANICZNYCH tj.

ZESTAWY SRUB / NAKRETEK ZABEZPIECZAJACYCH POLSKIEGO PRODUCENTA: FIRMA KROLAK

SRUBY , NAKRETKI , SZPILKI MOCUJACE RENOMOWANYCH PRODUCENTOW EUROPEJSKICH

PIERSCIENIE CENTRUJACE NA LATA

 

 

NA PEWNO MAM SRUBY , NAKRETKI , SZPILKI , PIERSCIENIE CENTRUJACE PASUJACE DO TWOJEGO SAMOCHODU ! ! !

JEZELI NIE MAM NA STANIE, ZAMAWIAM BEZPOSREDNIO U PRODUCENTA POD ZAPOTRZEBOWANIE KLIENTA

DYSTANSE , PIERSCIENIE CENTRUJACE , NAKRETKI DO FELG , SRUBY DO FELG , SZPILKI DO PIAST WKRECANE I

RADELKOWANE , ZABEZPIECZENIA KOL SAMOCHODWYCH

 

RENOMOWANYCH PROUCENTOW EUROPEJSKICH

 

ZAPRASZAM DO ZAKUPU PRODUKTOW Z PRAWDZIWEGO ZDARZENIA ! ! !