Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

PIERŚCIENIE CENTRUJĄCE WSZYSTKIE ROZMIARY

27-03-2015, 5:43
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 3.25 zł      Najwyzsza cena licytacji: zł      Aktualna cena: 3.25 zł     
Użytkownik hurt-motoryzacji
numer aukcji: 5125733000
Miejscowość Bystra
Kupiono sztuk: 24    Zostało sztuk: 44    Licytowało: 6    Wyświetleń: 122   
Koniec: 27-03-2015 05:50:06

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Przeznaczenie: samochody osobowe
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

TEL 505[zasłonięte]085
 

EURO-ALBI


PIERŚCIENIE  CENTRUJĄCE


 niezbędne są do prawidłowego osadzenia felgi (reguluje różnicę średnic pomiędzy piastą a otworem w feldze).
Brak pierścienia staje się przyczyną drżenia kierownicy (bicia koła) podczas jazdy. Pierścień wykonany jest z tworzywa ABS.

FELGA / PIASTA


-56,1 / 54,1 TOYOTA , MAZDA,SUZUKI
-56,6 / 54,1 TOYOTA , MAZDA,SUZUKI

-57,1 / 54,1 TOYOTA , MAZDA,SUZUKI

-57,1 / 56,1 HONDA, ROVER, A CURA, SUBARU, MINI, MINI COOPER


- 60,1 / 54,1 TOYOTA, MAZDA

- 60,1 / 56,1 HONDA, ROVER, A CURA, SUBARU, MINI, MINI COOPER

- 60,1 / 56,6 OPEL, DAWOO

- 60,1 / 57,1 AUDI, VW, SEAT, SKODA, VOLKSWAGEN, BMW E30

- 60,1 / 58,1 FIAT, ALFA ROMEO, LANCIA

- 60,1 / 59,1 NISAN


- 63,4 / 54,1 TOYOTA, MAZDA

- 63,4 / 56,1 HONDA, ROVER, A CURA, SUBARU, MINI, MINI COOPER

- 63,4 / 56,6 OPEL, DAEWOO

- 63,4 / 57,1 AUDI, VW, SEAT, SKODA, VOLKSWAGEN, BMW E30

- 63,4 / 58,1 FIAT, ALFA ROMEO, LANCIA

- 63,4 / 59,1 NISSAN

- 63,4 / 60,1 RENAULT, TOYOTA, LEXUS


- 64,1 / 54,1 TOYOTA, MAZDA

- 64,1 / 56,1 HONDA, ROVER, A CURA, SUBARU, MINI, MINI COOPER

- 64,1 / 56,6 OPEL, DAEWOO

- 64,1 / 57,1 AUDI, VW, SEAT, SKODA, VOLKSWAGEN, BMW E30

- 64,1 / 58,1 FIAT, ALFA ROMEO, LANCIA

- 64,1 / 59,1 NISSAN

- 64,1 / 60,1 RENAULT, TOYOTA, LEXUS

 

- 65,1 / 54,1 TOYOTA, MAZDA

- 65,1 / 56,1 HONDA, ROVER, A CURA, SUBARU, MINI, MINI COOPER

- 65,1 / 56,6 OPEL, DAEWOO

- 65,1 / 57,1 AUDI, VW, SEAT, SKODA, VOLKSWAGEN, BMW E30

- 65,1 / 58,1 FIAT, ALFA ROMEO, LANCIA

- 65,1 / 59,1 NISSAN

- 65,1 / 60,1 RENAULT, TOYOTA, LEXUS
- 65,1 / 63,4 FORD

- 65,1 / 64,1 HONDA, ROVER, A CURA 

      

- 66,6 / 54,1 TOYOTA, MAZDA

- 66,6 / 56,1 HONDA, ROVER, A CURA, SUBARU, MINI, MINI COOPR

- 66,6 / 56,6 OPEL, DAEWOO

- 66,6/ 57,1 AUDI, VW, SEAT, SKODA, VOLKSWAGEN, BMW E30

- 66,6 / 58,1 FIAT, ALFA ROMEO, LANCIA

- 66,6 / 59,1 NISSAN

- 66,6 / 60,1 RENAULT, TOYOTA, LEXUS

- 66,6 / 63,4 FORD

- 66,6 / 64,1 HONDA, ROVER, A CURA


- 67,1 / 54,1 TOYOTA, MAZDA

- 67,1 / 56,1 HONDA, ROVER, A CURA, SUBARU, MINI, MINI COOPR

- 67,1 / 56,6 OPEL, DAEWOO

- 67,1 / 57,1 AUDI, VW, SEAT, SKODA, VOLKSWAGEN, BMW E30

- 67,1 / 58,1 FIAT, ALFA ROMEO, LANCIA

- 67,1 / 59,1 NISSAN

- 67,1 / 60,1 RENAULT, TOYOTA, LEXUS

- 67,1 / 63,4 FORD

- 67,1 / 64,1 HONDA, ROVER, A CURA

- 67,1 / 65,1 OPEL, SAAB, CITROEN, PEUGEOT

- 67,1 / 66,1 NISSAN, INFINITII


- 68,1 / 54,1 TOYOTA, MAZDA

- 68,1 / 56,1 HONDA, ROVER, A CURA, SUBARU, MINI, MINI COOPER

- 68,1 / 56,6 OPEL, DAEWOO

- 68,1 / 57,1 AUDI, VW, SEAT, SKODA, VOLKSWAGEN, BMW E30

- 68,1 / 58,1 FIAT, ALFA ROMEO, LANCIA

- 68,1 / 59,1 NISSAN

- 68,1 / 60,1 RENAULT, TOYOTA, LEXUS

- 68,1 / 63,4 FORD

- 68,1 / 64,1 HONDA, ROVER, A CURA

- 68,1 / 65,1 OPEL, SAAB, CITROEN, PEUGEOT

- 68,1 / 66,1 NISSAN, INFINITII
- 68,1 / 66,6 MERCEDES


- 69,1 / 54,1 TOYOTA, MAZDA

- 69,1 / 56,1 HONDA, ROVER, A CURA, SUBARU, MINI, MINI COOPER

- 69,1 / 56,6 OPEL, DAEWOO

- 69,1 / 57,1 AUDI, VW, SEAT, SKODA, VOLKSWAGEN, BMW E30

- 69,1 / 58,1 FIAT, ALFA ROMEO, LANCIA

- 69,1 / 59,1 NISSAN

- 69,1 / 60,1 RENAULT, TOYOTA, LEXUS

- 69,1 / 63,4 FORD

- 69,1 / 64,1 HONDA, ROVER, A CURA

- 69,1 / 65,1 OPEL, SAAB, CITROEN, PEUGEOT

- 69,1 / 66,1 NISSAN, INFINITII
- 69,1 / 66,6 MERCEDES

- 69,1 / 67,1 HYUNDAI, MAZDA


- 70,1 / 56,1 HONDA, ROVER, A CURA, SUBARU, MINI, MINI COOPER

- 70,1 / 56,6 OPEL, DAEWOO

- 70,1 / 57,1 AUDI, VW, SEAT, SKODA, VOLKSWAGEN, BMW E30

- 70,1 / 58,1 FIAT, ALFA ROMEO, LANCIA

- 70,1 / 59,1 NISSAN

- 70,1 / 60,1 RENAULT, TOYOTA, LEXUSS

- 70,1 / 63,4 FORD

- 70,1 / 65,1 OPEL, SAAB, CITROEN, PEUGEOT

- 70,1 / 66,1 NISSAN, INFINITII
- 70,1 / 66,6 MERCEDES

- 70,1 / 67,1 HYUNDAI, MAZDA


- 70,4 / 54,1 TOYOTA, MAZDA

- 70,4 / 56,1 HONDA, ROVER, A CURA, SUBARU, MINI, MINI COOPER

- 70,4 / 56,6 OPEL, DAEWOO

- 70,4 / 57,1 AUDI, VW, SEAT, SKODA, VOLKSWAGEN, BMW E30

- 70,4 / 58,1 FIAT, ALFA ROMEO, LANCIA

- 70,4 / 59,1 NISSAN

- 70,4 / 60,1 RENAULT, TOYOTA, LEXUSS

- 70,4 / 63,4 FORD
- 70,4 / 64,1 HONDA, ROVER, A CURA

- 70,4 / 65,1 OPEL, SAAB, CITROEN, PEUGEOT

- 70,4 / 66,1 NISSAN, INFINITII

- 70,4 / 67,1 HYUNDAI, MAZDA


- 72,6 / 54,1 TOYOTA, MAZDA

- 72,6 / 56,1 HONDA, ROVER, A CURA, SUBARU, MINI, MINI COOPER

- 72,6 / 56,6 OPEL, DAEWOO

- 72,6 / 57,1 AUDI, VW, SEAT, SKODA, VOLKSWAGEN, BMW E30

- 72,6 / 58,1 FIAT, ALFA ROMEO, LANCIA

- 72,6 / 59,1 NISSAN

- 72,6 / 60,1 RENAULT, TOYOTA, LEXUS

- 72,6 / 63,4 FORD

- 72,6 / 64,1 HONDA, ROVER, A CURA

- 72,6 / 65,1 OPEL, SAAB, CITROEN, PEUGEOT

- 72,6 / 66,1 NISSAN, INFITI
- 72,6 / 66,6 MERCEDES

- 72,6 / 67,1 HYUNDAI, MAZDA, MITSUBISHI

- 72,6 / 70,1CITROEN FIAT


- 73,1 / 54,1 TOYOTA

- 73,1 / 56,1 HONDA, ROVER, A CURA, SUBARU, MINI, MINI COOPER

- 73,1 / 57,1 AUDI, VW, SEAT, SKODA, VOLKSWAGEN, BMW E30

- 73,1 / 58,1 FIAT, ALFA ROMEO, LANCIA

- 73,1 / 60,1 RENAULT, TOYOTA, LEXUS

- 73,1 / 63,4 FORD

- 73,1 / 64,1 HONDA, ROVER, A CURA

- 73,1 / 66,1 NISSAN, INFINITI
- 73,1 / 66,6 MERCEDES

- 73,1 / 67,1 HYUNDAI, MAZDA, MITSUBISHI

- 73,1 / 70,1 CITROEN


- 74,1 / 54,1 TOYOTA, MAZDA

- 74,1 / 56,1 HONDA, ROVER, A CURA, SUBARU, MINI, MINI COOPER

- 74,1 / 56,6 OPEL, DAEW

- 74,1 / 57,1 AUDI, VW, SEAT, SKODA, VOLKSWAGEN, BMW E30

- 74,1 / 58,1 FIAT, ALFA ROMEO, LANCIA

- 74,1 / 59,1 NISSAN

- 74,1 / 60,1 RENAULT, TOYOTA, LEXUS

- 74,1 / 63,4 FORD

- 74,1 / 65,1 OPEL, SAAB, CITROEN, PEUGEOT

- 74,1 / 66,1 NISSAN, INFINITI
- 74,1 / 66,6 MERCEDES

- 74,1 / 67,1 HYUNDAI, MAZDA, MITSUBISHI

- 74,1 / 70,1 CITROEN

- 74,1 / 72,6 BMW


- 76,1 / 54,1 TOYOTA, MAZDA

- 76,1 / 56,1 HONDA, ROVER, A CURA, SUBARU, MINI, MINI COOPER

- 76,1 / 56,6 OPEL, DAEWOO

- 76,1 / 57,1 AUDI, VW, SEAT, SKODA, VOLKSWAGEN, BMW E30

- 76,1 / 58,1 FIAT, ALFA ROMEO, LANCIA

- 76,1 / 59,1 NISSAN

- 76,1 / 60,1 RENAULT, TOYOTA, LEXUS

- 76,1 / 63,4 FORD

- 76,1 / 64,1 HONDA, ROVER, A CURA

- 76,1 / 65,1 OPEL, SAAB, CITROEN, PEUGEOT

- 76,1 / 66,1 NISSAN, INFINITI

- 76,1 / 66,6 MERCEDES

- 76,1 / 67,1 HYUNDAI, MAZDA, MITSUBISHI

- 76,1 / 70,1 CITROEN

- 76,1 / 72,6 BMW

- 76,1 / 74,1 BMW

- 76,9 / 72,6 BMW
- 76,9 / 74,1 BMW


Pierścienie centrujące ABS poljamid butadien akrylonitryl włókno węglowe pełny kołnierz

Co daje zastosowanie pierścienia centrującego redukującego luz między piastą a felgą

1. Likwiduje luz pomiędzy piastą, a otworem w feldze przez co felga jest montowana centralnie.
2. Osadzone koła powinno być centralnie na piaście ,co zapobiega drganiu i biciu kierownicy podczas jazdy
3. Likwiduje drgania kierownicy szczególnie przy prędkościach rzędu 70-150km/h
4. Niezbędny do prawidłowego montażu felgi aluminiowej i stalowej w samochodzie
5. Zapobiegnie drganiom szybkiemu zużyciu zawieszenia i układu kierowniczego .